
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-REN ... 3357a0563c
Vervaldatum APK : 19-02-2009Chris schreef:wie haalt hem ff op: Clio16V mét nieuwe APK voor € 290,-!
Aan de garage zal het niet liggen, die gasten hebben alleen maar toppertjes!
Chris schreef:wie haalt hem ff op: Clio16V mét nieuwe APK voor € 290,-!
Aan de garage zal het niet liggen, die gasten hebben alleen maar toppertjes!
Altijd fijn die lage dollarkoers ...Luco/Alpine-racer schreef:geen marktplaats, maar goed, wel een renault![]()
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1997-REN ... 3357a0563c
De APK was nieuw toen die werd afgegeven hoorRonald1916V schreef:Vervaldatum APK : 19-02-2009Chris schreef:wie haalt hem ff op: Clio16V mét nieuwe APK voor € 290,-!
Aan de garage zal het niet liggen, die gasten hebben alleen maar toppertjes!
Mwoah.. mijn APK is nieuwer
garantie vanaf 50, 00 euro pm
ja achterschade gehad. Heb nog aan dat ding gesleuteld voor de vorige eigenaar(dus voor deze), detijds andere bak onder gezet en nieuwe koppeling, dus lijkt me sterk dat de koppeling naar zn grootje is..Vos schreef:Kent iemand deze auto? iemand mee info?
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... s&q=19+16v
Is de auto van Jeroen Veldmuis (TEAM1916V lid) die heeft 'm gekocht met lagerschade, de motor uit zijn 19 16V Cabrio is er toen ingegaan en mischien is die koppeling toen ook wel mee gegaan.Martijn Kool schreef:ja achterschade gehad. Heb nog aan dat ding gesleuteld voor de vorige eigenaar(dus voor deze), detijds andere bak onder gezet en nieuwe koppeling, dus lijkt me sterk dat de koppeling naar zn grootje is..Vos schreef:Kent iemand deze auto? iemand mee info?
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... s&q=19+16v
Erg netjes was die toen al niet meer.. mijn advies: laten staan
alles behalve netjes, op elk plaatdeel zit wel iets meen ik mij te herinneren, auto van dichtbij gezien ronald?Ronald1916V schreef:Is de auto van Jeroen Veldmuis (TEAM1916V lid) die heeft 'm gekocht met lagerschade, de motor uit zijn 19 16V Cabrio is er toen ingegaan en mischien is die koppeling toen ook wel mee gegaan.Martijn Kool schreef:ja achterschade gehad. Heb nog aan dat ding gesleuteld voor de vorige eigenaar(dus voor deze), detijds andere bak onder gezet en nieuwe koppeling, dus lijkt me sterk dat de koppeling naar zn grootje is..Vos schreef:Kent iemand deze auto? iemand mee info?
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... s&q=19+16v
Erg netjes was die toen al niet meer.. mijn advies: laten staan
Heeft afgelopen jaar wel achterschade gereden ja (iemand achterop) maar da's geloof ik nog wel te overzien.
Tja, hij is afgelopen jaar een paar keer van eigenaar gewisseld en volgens mij grotendeels bandentrappers zonder geld.
't is wel de Pepsi-reclame 16V natuurlijk![]()
Verder niet zo'n heel naar ding dacht ik zo hoor.. de prijs is ook niet heel hoog ofzokoppeling wisselen is ook zo gebeurd (uurtje of 5) Er is nog wel heel wat aan verspijkerd door Jeroen volgens mij
Naja, ik heb jaren terug al besloten om niet meer naar 't optische te kijken bij zo'n ding.. de technische staat is vele malen belangrijker bij zo'n ding.. je kunt nog wel eens in een regelrechte nachtmerrie terechtkomen met zo'n 19 16VMartijn Kool schreef:alles behalve netjes, op elk plaatdeel zit wel iets meen ik mij te herinneren, auto van dichtbij gezien ronald?Ronald1916V schreef:Is de auto van Jeroen Veldmuis (TEAM1916V lid) die heeft 'm gekocht met lagerschade, de motor uit zijn 19 16V Cabrio is er toen ingegaan en mischien is die koppeling toen ook wel mee gegaan.Martijn Kool schreef:ja achterschade gehad. Heb nog aan dat ding gesleuteld voor de vorige eigenaar(dus voor deze), detijds andere bak onder gezet en nieuwe koppeling, dus lijkt me sterk dat de koppeling naar zn grootje is..Vos schreef:Kent iemand deze auto? iemand mee info?
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... s&q=19+16v
Erg netjes was die toen al niet meer.. mijn advies: laten staan
Heeft afgelopen jaar wel achterschade gereden ja (iemand achterop) maar da's geloof ik nog wel te overzien.
Tja, hij is afgelopen jaar een paar keer van eigenaar gewisseld en volgens mij grotendeels bandentrappers zonder geld.
't is wel de Pepsi-reclame 16V natuurlijk![]()
Verder niet zo'n heel naar ding dacht ik zo hoor.. de prijs is ook niet heel hoog ofzokoppeling wisselen is ook zo gebeurd (uurtje of 5) Er is nog wel heel wat aan verspijkerd door Jeroen volgens mij
nouja, aan de andere kant, 500 is niet veel
Gaat de chamade de deur uit? Toch eindelijk verder met de Clio?Merijn schreef:Koop dan liever die van Martijn de Haas. Die is 100% goed, geen roest...
heb die jongen eens gemaild in watvoor richting de prijs lag voor dat ding, het leek me interessant en uniek om te hebben voor de cabrio in de toekomst, helaas kwam ie met een prijs die ongeveer het dubbele was van wat ik voor de wagen zelf betaald heb... (de 19 16v cabrio (phase 2) die ik heb is compleet maar met veel werk aan en kostte me 400€) dus dat vond ik net een beetje te veel...Roald schreef:Hardtop voor 19(16v) Cabrio http://link.marktplaats.nl/297616145
Hij zegt dat die al een bod heeft gehad van 700 euro, nou voor 700 kan je het bijna van carbon laten makenFS1 schreef:heb die jongen eens gemaild in watvoor richting de prijs lag voor dat ding, het leek me interessant en uniek om te hebben voor de cabrio in de toekomst, helaas kwam ie met een prijs die ongeveer het dubbele was van wat ik voor de wagen zelf betaald heb... (de 19 16v cabrio (phase 2) die ik heb is compleet maar met veel werk aan en kostte me 400€) dus dat vond ik net een beetje te veel...Roald schreef:Hardtop voor 19(16v) Cabrio http://link.marktplaats.nl/297616145
ik zie alleen een plaatje?Willeon de Zoete schreef:de prijzen vliegen de pan uit!!!
Ja ligt eraan wat je ervan verwacht heKarp schreef:Tis wel een hoop geld, als je vergelijkt wat je een paar jaar geleden voor een GTT betaalde.