Toch stiekum best wel een dikke gezinsbak

Als ik op vakantie gaat met 1 kind is ook heel de auto volFlorus schreef:De buggy, 't camping bedje en een pak luiers erbij en hij 's vol....![]()
Ik heb een stationwagen en maar 1 kind en geloof me, op 1 of andere manier is ie altijd afgeladen bij vakantie of weekendje weg![]()
Idd. In 2008 zijn we 3 weken op vakantie geweest naar Zuid-Frankrijk met 2 kinderen met (toen nog) de Megane cabrio. Best geinig die reacties: " Waar is jullie andere auto? Nou, gewoon thuis! Huh hoe kan dat dan? "Jerk schreef:Als ik op vakantie gaat met 1 kind is ook heel de auto volFlorus schreef:De buggy, 't camping bedje en een pak luiers erbij en hij 's vol....![]()
Ik heb een stationwagen en maar 1 kind en geloof me, op 1 of andere manier is ie altijd afgeladen bij vakantie of weekendje weg![]()
![]()
Dus maakt niet uit hoe groot de auto is,
des te groter de auto is des te meer rommel neem je mee
Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus
even je kind een dag naar opa en oma brengen is al een grote volksverhuizingJerk schreef:Als ik op vakantie gaat met 1 kind is ook heel de auto volFlorus schreef:De buggy, 't camping bedje en een pak luiers erbij en hij 's vol....![]()
![]()
Dus maakt niet uit hoe groot de auto is,
des te groter de auto is des te meer rommel neem je mee
Tot zover deze les zelfophemeling voor vandaagLuco/Alpine-racer schreef:Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus.
RTC maar eens omdopen tot STC![]()
Tim schreef:Tot zover deze les zelfophemeling voor vandaagLuco/Alpine-racer schreef:Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus.
![]()
Net zo goed of slecht als renault.Arno17 schreef:Jammer dat het een VAG product is
Die is functioneel, is niks johnnieachtigs aanTim schreef:En op je eigen Leon, met je spoilerbak
Jazeker en ben er trots opTim schreef:Ja dus... Je rijdt er toch mee rond?!
Ik heb het niet over goed of slecht of over vermogens.Luco/Alpine-racer schreef:Net zo goed of slecht als renault.Arno17 schreef:Jammer dat het een VAG product is
Audi vind ik wel leuk klinken
En jammer dat Renault qua vermogens in dezelfde klasses toch dik achterblijft
HAHA komiekHet blijven gewoon oude Spaanse FIATS
Ik succes vol met een Leon?? Niet dat ik weet!Luco/Alpine-racer schreef:Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus.
Jij staat succesvol op een Leonantoine schreef:Ik succes vol met een Leon?? Niet dat ik weet!Luco/Alpine-racer schreef:Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus.
1 man = coronelLuco/Alpine-racer schreef:Jij staat succesvol op een Leonantoine schreef:Ik succes vol met een Leon?? Niet dat ik weet!Luco/Alpine-racer schreef:Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus.
Vandaag opgehaald, alles echt dik voor elkaar, moet echt zeggen dat Autoservice De Groot alles super heeft gergeld...Ivo van Achthoven schreef:Donderdag halen we bij de dealer een Leon Sportstyle op uit mei '08...., moest nog een setje 18" besteld worden, en wat ander klein spul....![]()
Toch stiekum best wel een dikke gezinsbak
Nee die man is te traagHessel schreef:1 man = coronelLuco/Alpine-racer schreef:Jij staat succesvol op een Leonantoine schreef:Ik succes vol met een Leon?? Niet dat ik weet!Luco/Alpine-racer schreef:Het is toch wat, 1 man koopt een Leon en is er redelijk succesvol mee, en allerlei schaapjes kopen ook een LeonTim schreef:En weer iemand die het licht gezien heeft, verstandige keus.