jankees schreef:
Kun je het ook netjes maken dan, en de andere kant mooi dicht maken ?
IPV met zo'n crappy plaatje??
Plaatje is om het om te bouwen voor de APK, dan moet de hele turbo er weer af. In Belgie zijn ze niet zo gemakkelijk als in NL
misschien handig om dan gewoon het originele spruitstuk lekker aan de
kant te leggen voor de belgische apk.. en dan zelf een mooie plenum
fabriceren!?? want dat ziet er zoiezo niet uit
jankees schreef:
Kun je het ook netjes maken dan, en de andere kant mooi dicht maken ?
IPV met zo'n crappy plaatje??
Plaatje is om het om te bouwen voor de APK, dan moet de hele turbo er weer af. In Belgie zijn ze niet zo gemakkelijk als in NL
misschien handig om dan gewoon het originele spruitstuk lekker aan de
kant te leggen voor de belgische apk.. en dan zelf een mooie plenum
fabriceren!?? want dat ziet er zoiezo niet uit
volgens mij moeten die gasten in BELGIE een week vrij nemen om hun auto APK klaar te maken en dan weer een week om op te bouwen
jankees schreef:
Kun je het ook netjes maken dan, en de andere kant mooi dicht maken ?
IPV met zo'n crappy plaatje??
Plaatje is om het om te bouwen voor de APK, dan moet de hele turbo er weer af. In Belgie zijn ze niet zo gemakkelijk als in NL
misschien handig om dan gewoon het originele spruitstuk lekker aan de
kant te leggen voor de belgische apk.. en dan zelf een mooie plenum
fabriceren!?? want dat ziet er zoiezo niet uit
volgens mij moeten die gasten in BELGIE een week vrij nemen om hun auto APK klaar te maken en dan weer een week om op te bouwen
Een dagje is al genoeg... blokje op subframe wisselen, verlaging en velgen wisselen en klaar...
Net blokje trouwens hierboven, ik kon die buizen sowiezo niet onder m'n ic laten lopen... dan schraapten ze over de grond...
jankees schreef:
Kun je het ook netjes maken dan, en de andere kant mooi dicht maken ?
IPV met zo'n crappy plaatje??
Plaatje is om het om te bouwen voor de APK, dan moet de hele turbo er weer af. In Belgie zijn ze niet zo gemakkelijk als in NL
misschien handig om dan gewoon het originele spruitstuk lekker aan de
kant te leggen voor de belgische apk.. en dan zelf een mooie plenum
fabriceren!?? want dat ziet er zoiezo niet uit
volgens mij moeten die gasten in BELGIE een week vrij nemen om hun auto APK klaar te maken en dan weer een week om op te bouwen
Een dagje is al genoeg... blokje op subframe wisselen, verlaging en velgen wisselen en klaar...
Net blokje trouwens hierboven, ik kon die buizen sowiezo niet onder m'n ic laten lopen... dan schraapten ze over de grond...
If it it ain't scraping it ain't low
Maar even serieus, die van Glekke staat ook erg laag, wel mooi overigens
En ja hij heeft afgelopen zaterdag ff gelopen .
Beetje lekkage met brandstof maar dat is nu ook gefixt.
Van de week de auto ophalen en dan thuis nog even de laatste loodjes doen .
Ik ben alleen niet zo van de traanplaat,moet aan vrachtwagens denken
en ik wil er op staan want het glijdt niet is het ook de bedoeling erop te staan of had je gewoon nog een stukje liggen
jankees schreef:Ziet er keurig uit hoor die motorruimte
Die piping rules
Ik ben alleen niet zo van de traanplaat,moet aan vrachtwagens denken
en ik wil er op staan want het glijdt niet is het ook de bedoeling erop te staan of had je gewoon nog een stukje liggen
je moest is weten hoe dat traanplaat vastzit ben een half uur bezig
geweest met 2 boutjes
jankees schreef:Ziet er keurig uit hoor die motorruimte
Die piping rules
Ik ben alleen niet zo van de traanplaat,moet aan vrachtwagens denken
en ik wil er op staan want het glijdt niet is het ook de bedoeling erop te staan of had je gewoon nog een stukje liggen
je moest is weten hoe dat traanplaat vastzit ben een half uur bezig
geweest met 2 boutjes
het is je vergeven hoor erwin!
Oef lucky me , bedankt Marco .
Nou ik hoor t al ik ga wel ff op zoek naar wat anders dr voor .
Ja hij leeft nog! veel stof er op maar dat mag de pret niet drukken.
2015 gaat hij dan eindelijk rijden! De openings meeting zal ik waarschijnlijk net niet redden.
Kom zeker even kijken!!!
Clio word lastig klaar te krijgen dan.
Ondertussen gedaan:
Remtangen en schijven achter nieuw.
Walbro pomp goed in tank gemonteerd.
KMS egt display in het dash gemaakt.
Hitte schild gemaakt.
Nog te doen:
Uitlaat systeem maken.
Nieuwe rem leidingen en remdruk verdeler.
Accu naar achteren verplaatsen.
En nog een boel kleine dingen en gekloot.
Heb nog een probleem met de brandsotf pomp.
De pomp en alles is goed alleen de aansturing naar het relais niet.
Dus dat is even zoeken
Iemand een computer van een clio 1.8 16v te leen om te kijken of die van mij eventueel stuk is!?!?!
pin 6 van de ecu is voor het relais van de benzinepomp. Dit is een geschakelde massa dus hier meet je tov de plus.
Bij contact aan even 12v daarna niets(ecu laat de pomp even draaien om druk op te bouwen) en als de motor loopt weer 12v.
GerryTT schreef:pin 6 van de ecu is voor het relais van de benzinepomp. Dit is een geschakelde massa dus hier meet je tov de plus.
Bij contact aan even 12v daarna niets(ecu laat de pomp even draaien om druk op te bouwen) en als de motor loopt weer 12v.
Ja dat gebeurt dus niet, die massa word niet geschalkeld