kijk daar heb je het al .maak ik eens een tekst met meer dan 4 regels lees je hem niet eens

wilco blue schreef:wat enne .
kijk daar heb je het al .maak ik eens een tekst met meer dan 4 regels lees je hem niet eens![]()
![]()
.
Ja Wilco,...ik zal heel wat doekjes nodig hebben......denk dat ik gewoon gebruik maak van een badlakenwilco blue schreef:mensen ga vrouwke eens ophalen van het werk .
goede nacht .
ps pat neem flink wat papier mee vannacht mochten het natte dromen worden
Geef maar toe, dat deed je gewoon voor die 2 rotondes.Patrick schreef:Ja man was zeker gezellig,was leuk dat je erbij was.Joopieboy schreef:Bij van der valk in urmond zou top zijn, hoe laat ongeveer? Probeer ik daar optijd te zijn morgen ochtend. Paracetamol mee en gaan.
Edit: bedankjes richting wilco en patrick en hun vriendinnen, was weer super gezellig!
Het was zeker ook zo leuk dat we met een leuke groep waren,allen een beetje dom ( net als "Alexander") om ons na nog geen 30 km te verrijden![]()
We reden met ons allen als gekke henkies langs de afslag van,....was het nou hier af of niet,.....was net zo makkelijk geweest om gewoon even eraf te gaan![]()
Maar mannen,een hele leuke dag met een top weertje eraan![]()
Onze dank aan jullie
Er zijn andere mensen waar wij de planning aan over laten,...het is fijn als jullie mee kunnen en gaan.Maar we kunnen de planning niet gaan aanpassen aan weer iets anders.Riël schreef:Nou er is een verjaardagspartijtje aan de andere helft van mij dus ik ben bang dat die voorrang krijgt. Misschien kan ik een één twéétje fixen als we optijd eten.
De kleur is net wat anders, Midnight blue van Porsche(?) als ik het goed heb.marco schreef:Oke heb de pica's al gevonden, ziet er erg gelikt uit boy.mooie kleur ook,is het een originele bleu sport kleur of net wat anders???
greetz marco