Maak niet uit. Er word meegedacht/gekeken. Liever een keer dubbel dan dat ik hem helemaal niet hebModus schreef:Excuus, dat was een import natuurlijk, overheen gekeken.

Maak niet uit. Er word meegedacht/gekeken. Liever een keer dubbel dan dat ik hem helemaal niet hebModus schreef:Excuus, dat was een import natuurlijk, overheen gekeken.
maak je ook ff 80 foto's van hoe dat moet?Adinsx schreef:Jongens, wie weet wat een achteruitrijlichtenschakelaar moet kosten bij Renault?
Ding heeft kuren op m'n RS en aangezien over een maandje de APK weer voor de deur staat moet ik dat even fixen
Morgen check ik even het stekkertje, of die niet toevallig los zit.
Maar wat kost zo'n ding.
euh nee, heb liever ander rukvoer.Adinsx schreef:Hij begon wat te haperen de afgelopen week.
Hij werkt nu alleen nog als je de pook flink aandrukt.
De diagnose van de Cotech hier in huis was al snel -> schakelaar, of stekkertje dat slecht contact maakt.
Dus morgenavond zet ik de auto even op de brug, stekkertje controle en uiteraard of er spanning komt. Zo niet, sensor bestellen, demonteren, monteren.
En als jij er foto's van wil Martijn, dan zal ik daarvoor zorgdragen
Adinsx schreef:software? Ik nie snap...
Martijn Kool schreef:Adinsx schreef:software? Ik nie snap...
ah ik nie goed snapt, ik dacht cotech, das software shit ofzo, maar niet dus, laat dan maar. ;p
Toemaar, zeg dan gewoon monteur. dat is in elk geval duidelijkAdinsx schreef:Martijn Kool schreef:Adinsx schreef:software? Ik nie snap...
ah ik nie goed snapt, ik dacht cotech, das software shit ofzo, maar niet dus, laat dan maar. ;p
"Cotech staat voor Coördinateur Techniqué en is de hoogste speciaal opgeleide monteur bij Renault. "
Nop, geen software shit, maar een levend persoon en mijn vraagbaak dus
Ik moest weten waar ze dat sensorgeval verstopt hadden bij de JC5 bak.
Hij heeft dan weer graag dat ik de auto APK-waardig mee geef zodat de APK even in zijn pauze doorlopen kan worden.
Maargoed, morgen even checken of het inderdaad de sensor zelf is.
Je weet wat ze zeggen: Als een Renault niet lekt, is het niet goed, dan zit er geen olie meer in.Adinsx schreef: De vliegwielkeerring zweet een beetje
RDW geeft bij een echte ph3 toch echt wel 132Kw aan hoorModus schreef:Vandaag de 62-LX-LH gespot, da's toch een ph3 of ben ik nou gek. Heb niet op de pijpjes achter gelet. Wel was ie Arctic Blue meen ik, dat moet dus bijna wel een ph3 zijn.
Op RDW staan zowel de ph2 als de ph3 als 124 kW vermeld vreemd genoeg.
Hij reed op 'rare' velgen, misschien wel wintervelgen zoals adinsges hierboven. Leken wel 14".
Waar kwam je die tegen?Modus schreef:Vandaag de 62-LX-LH gespot, da's toch een ph3 of ben ik nou gek. Heb niet op de pijpjes achter gelet. Wel was ie Arctic Blue meen ik, dat moet dus bijna wel een ph3 zijn.
Hij reed op 'rare' velgen, misschien wel wintervelgen zoals adinsges hierboven. Leken wel 14".
Ken jij hem Anthony?AnthonyR schreef:Waar kwam je die tegen?Modus schreef:Vandaag de 62-LX-LH gespot, da's toch een ph3 of ben ik nou gek. Heb niet op de pijpjes achter gelet. Wel was ie Arctic Blue meen ik, dat moet dus bijna wel een ph3 zijn.
Een vliegwiel kan toch niet lekken, dus maak je niet drukcanonballman schreef:Je weet wat ze zeggen: Als een Renault niet lekt, is het niet goed, dan zit er geen olie meer in.Adinsx schreef: De vliegwielkeerring zweet een beetje
de automaterialenhandel zat dicht gister om 17:00. En waar pa normaal op zaterdag onderdelen haalt hebben geen Bosch, maar maandag moet ik voor m'n werk naar een BoschCarService. Die hebben ze op voorraad, en hebben alvast een setje extra besteldMaarten-Jan schreef:Zulk soort ruitenwissers heb ik er toevallig ook van de week opgezet, werken toch wel even een stuk beter als origineel