Dank je Willeon.Willeon de Zoete schreef:Inmiddels zijn we bij deel 4 beland!
Nieuwe datum! Info volgt via Dolf.
Dolf, ik heb 'm inmiddels verplaatst naar NL.meeting.dolf jans schreef:Dank je Willeon.Willeon de Zoete schreef:Inmiddels zijn we bij deel 4 beland!
Nieuwe datum! Info volgt via Dolf.![]()
ook wil ik jullie graag wijzen op het nieuwe topic
RTC KK 2010 (onder ' circuitrijden').........
![]()
Nog mooier Willeon, Bedankt maar weer.Willeon de Zoete schreef:Dolf, ik heb 'm inmiddels verplaatst naar NL.meeting.dolf jans schreef:Dank je Willeon.Willeon de Zoete schreef:Inmiddels zijn we bij deel 4 beland!
Nieuwe datum! Info volgt via Dolf.![]()
ook wil ik jullie graag wijzen op het nieuwe topic
RTC KK 2010 (onder ' circuitrijden').........
![]()
Kan!Merijn schreef:Ik denk dat ik Dennis ook wel geinteresseerd kan krijgen, maar hij zal dan vast wel bij ons in het team willen... Maar of dat ook kan is even de vraag.
Ik zie het wel zitten maar moet even kijken hoe ik zelf met de planning zitdolf jans schreef:2-uurs oliebollenrace 20 december, Oldenzaal
RTC 1: Dolf, Timmie, Merijn.
RTC 2: ? , ? , ? .
Die dag zit zo weer vol. .....
Ronald?
Schrik niet: Wanneer de snelsten van de KBOcup en de bedrijvencompetitie meedoen dan zitten we daar gemiddeld een halve seconde achter...........Merijn schreef:Misschien een ideetje voor Ronald en Tim S. om samen met Dennis een team te vormen?
Dolf: Hoe verhouden onze tijden zich ten opzichte van de opponenten eigenlijk?
Die moet je dus mijns inziens vermijden. Laat ze elkaar maar afmakenMerijn schreef:Hmm...Dan zullen we flink aan de bak moeten dus.
Ik hoop op eerlijke gevechten.
Wil Dennis niet winnen dan?Merijn schreef:Misschien een ideetje voor Ronald en Tim S. om samen met Dennis een team te vormen?
Dolf: Hoe verhouden onze tijden zich ten opzichte van de opponenten eigenlijk?
Idd.. Kijk naar de 24 uur van Le Mans.. Gewoon heelhouden, consequent snelle tijden rijden en vooral finishen.dolf jans schreef:Die moet je dus mijns inziens vermijden. Laat ze elkaar maar afmakenMerijn schreef:Hmm...Dan zullen we flink aan de bak moeten dus.
Ik hoop op eerlijke gevechten.en dan er weer langs
Merijn, ik stel voor dat jij je als teamcaptain van RTC 2 opwerpt en Dennis op sleeptouw neemt.dolf jans schreef:2-uurs oliebollenrace 20 december, Oldenzaal
RTC 1: Dolf, Timmie, Merijn.![]()
RTC 2: Dennis, Ronald?, ? .![]()
RTC 3: Bestuur?![]()
Die dag zit zo weer vol. .....
Let wel; 1 persoon per team moet zich als de wiedeweerga inschrijven per Oldenzaalwebsiteaanmeldformulier als teamcaptain. Dat kan natuurlijk ook wanneer je team nog niet compleet is!
Ha Dolf, las je Pm van de week maar heb geen tijd gehad om even wat fatsoenlijks terug te sturen, dat tijdgebrek blijft de hele Decembermaand wel hangen dus moet ik de kartcompetitie een keer laten schieten, volgende keer beter !dolf jans schreef:RTC team wordt Dolf, Timmie en Merijn voor de 20e.
Inschrijven kan niet meer, startveld is vol!!!!!!!
Er is een nieuwe race toegevoegd op 3 januari die ik met David en iemand uit de club wil rijden. Wie heeft er zin?
Zie ook:
http://www.kartbaanoldenzaal.nl/index.p ... e&Itemid=1