Criminelis clio??

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
criminelis
Contacteer:

Hallo,

Ik ben Niels Janssen uit Deventer en ben 29 jaar oud.

Ik ben van plan om onderstaande clio te kopen

[img]http://images.wheeler.nl/s1256741795/2074923-2-2-2.jpg[/img]

het kenteken is: 90-DR-FD

Nu zag ik op de zijramen stickers van Renault Tuning Club vandaar hier mijn bericht.

Ik zou graag wat meer over deze auto willen weten, aangezien de auto waarschijnlijk van iemand van deze club is geweest kunnen jullie (of de oude eigenaar) mij er vast wel meer over vertellen.

Graag hoor ik van jullie of dit een verstandige aankoop is of niet?

Groeten Niels
Abel
Über-Spammer

Welkom krimineel?

mooie auto. ik ken hem niet en tja betrouwbaarheid? koop hem met bovag garantie! (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

ik ken hem zo ook niet. Op de te grote velgen na ziet het eruit als een nette standaard clio. Goed kijken en je verstand gebruiken en anders lekker laten staan als er iets mis is.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
Robke
Car: Lexus IS250

Ziet er inderddad netjes uit op de foto, de niet alledaagse kleur is wel mooi.
Mocht je bij dat bedrijf gaan kijken, kun je gelijk even zeggen dat ze al een jaar of 14 het telefoonnummer op het bord moeten veranderen. :lol: :wink:
criminelis
Contacteer:

Ik ben er vandaag geweest, maar het is 'm niet geworden...

De uitlaat (jap style) maakt echt veel te veel lawaai en aan de voorzijde is de uitlaat lek.

Maar het ergste vond ik dat de hele kofferbak zeiknat was... Er stond gewoon een hele laag water in.

Ook was de auto van binnen wel erg uitgeleefd. Alles wat vast hoort zat los. zoals de hendels om de stoel te verstellen, de deksel van de asbak, de knopjes van de electrische ramen, overal misten kapjes/dekseltjes.

Dus de zoektocht gaat weer verder...

groeten niels
Plaats reactie