Klopt, ik miste de retourleiding, daar kwam ik achter toen ik hem wilde starten
Ik heb er nog niks aan gedaan, dus reservetank hangt er voor jan lul bij. Maar ik vind die tank toch erg laag hangen, dus zit er aan te denken om die helemaal weg te halen. Hoe zit dat normaal bij een R5? De hoofdtank is toch hetzelfde? Zit er dan een verbindingsstuk tussen vulhals en tank?
Niet heel erg anders als eerst, 2500 begint het, 3000 op max ongeveer. Ik hoop dat het spagetti spruitstukkie ook werkelijk die 500 toeren scheelt, zou niet erg zijn Volgens mijn metertje scheelt de FMIC toch ook wel een 0,1-0,2 bar aan druk onder de gasklep, voor hoever ik erop heb kunnen kijken tijdens het rijden
Volgens mij zijn de befaamde halve maantjes te vinden in je achterste chasisbalken.....waar de schokdemper tegen de auto aanslaat als ie te diep inveert....
Als het je plaatwerk (achterscherm) beschadigt dan gaat er iets goed mis
Jochem de Haas schreef:Volgens mij zijn de befaamde halve maantjes te vinden in je achterste chasisbalken.....waar de schokdemper tegen de auto aanslaat als ie te diep inveert....
hmm dan had het met mijn kooi te maken denk ik, dat liep ff aan op het begin ivm te lange bouten.. toch heb ik er meerdere over gehoord hoor..
ik heb et niet zo hoog zitten als jij gerry, bij mij is het net boven de verbreder..
Jochem de Haas schreef:Volgens mij zijn de befaamde halve maantjes te vinden in je achterste chasisbalken.....waar de schokdemper tegen de auto aanslaat als ie te diep inveert....
hmm dan had het met mijn kooi te maken denk ik, dat liep ff aan op het begin ivm te lange bouten.. toch heb ik er meerdere over gehoord hoor..
ik heb et niet zo hoog zitten als jij gerry, bij mij is het net boven de verbreder..
Bij mij is het ook niet door het verlagen gebeurt. Weet niet wat de reden is/was.
Mrtn schreef:klappen op je subframe, die dat doorgeeft aan de carrosserie...
veel verlaagde 5jes hebben zo'n vouw in de achterschermen staan doordat de vering compleet verdwenen is en de carros steeds tordeert, of voorruiten die scheuren
die vouwen heb ik ook . daar komt dat dus van
heb ook weinig vering icm kooi. voorruit is nog heel. subframe kan dat heus wel hebben. zie geen probleem? kan me indenken dat als je je 5je netjes wilt houden je dit niet doet nee, maar daar is de mijne niet voor