After chattopic afsluitmeeting bij VKV Gorinchem, 8-11-2009
-
- Car: Renault 5 GT Turbo
nee die had hij net erin geslagen 

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Die Sebastiaan is inderdaad goed, hij heeft mijn 19 16V toen ook links en rechts wat uitgedeukt en daar zie je echt niets meer van, zelfs een flinke knik in het voorscherm van een lompe curbstone-actie op 17" op de RingJoopieboy schreef:Die deukendokter heeft echt super werk geleverd voor echt niet teveel geld, is echt super!Chris schreef:Het was weer TOP vandaag!![]()
RTC, VKV en de bezoekers -> bedankt!![]()
Overigens wel enigzins jammer dat het meeting terrein zo verspreid lag, maar dat mocht de pret eigenlijk niet drukken.![]()
Ik weet niet of de deukendoktor meeleest, maar nogmaals: bedankt vakman!![]()
Op naar 2010!![]()
Die moeten we houden als sponsor.

Haha, denk dat Maurice nog het hardst schrok. Die zag al een rookpluimpje uit "zijn" blok komen.Patrick schreef:Ja je liet ons zeker schrikken,het was me een geluidje dat ik dachtGerryTT schreef:Heb het toch aangedurfd om met de gtt te komen ondanks wat kleine problemen. Heb nog wel een paar mensen laten schrikken(en lachen) toen m'n koelvin aansloeg(overloopslang van m'n carb zat er tussen). Stond weer mooi spul tussen vooral die gtt van Dennis
Op de terugweg nog lekker gas gegeven. Ben weer een gelukkig mens
maar het stelde niets voor en je kon er zelf om lachen en wij ook natuurlijk toen we wisten wat het was.
Mooie turbo heb je trouwens gekocht,ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
Het is dat ik al plannen had vanavond anders had ik je het al kunnen vertellen wat die 300 doet, ben ook benieuwd nl
-
- Contacteer:
Welke deuk van de 20?Jean-Paul-S schreef:Hij moest lekker hard meppen op je motorkapNaast dat bultje zag ik van afstand trouwens ook nog een deuk, heeft ie die ook meegepakt?

Haha, nja zover ik kon zien is alles eruit en echt strak, je moet weten waar het zit dat je een klein beetje rellief erin ziet, maar het ding moet toch nog goed gepollijst worden zie je daar echt niet veel meer van. Beter als dat golvende plaatwerk zeg.

GerryTT schreef:Haha, denk dat Maurice nog het hardst schrok. Die zag al een rookpluimpje uit "zijn" blok komen.Patrick schreef:Ja je liet ons zeker schrikken,het was me een geluidje dat ik dachtGerryTT schreef:Heb het toch aangedurfd om met de gtt te komen ondanks wat kleine problemen. Heb nog wel een paar mensen laten schrikken(en lachen) toen m'n koelvin aansloeg(overloopslang van m'n carb zat er tussen). Stond weer mooi spul tussen vooral die gtt van Dennis
Op de terugweg nog lekker gas gegeven. Ben weer een gelukkig mens
maar het stelde niets voor en je kon er zelf om lachen en wij ook natuurlijk toen we wisten wat het was.
Mooie turbo heb je trouwens gekocht,ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
Het is dat ik al plannen had vanavond anders had ik je het al kunnen vertellen wat die 300 doet, ben ook benieuwd nl

Maar je lijkt me echt wel het type wat zegt van "Wat schat,....visite....ow ik zet de verwarming wel aan in de garage"

Succes met inbouw en laat zeker even weten wat je bevindingen zijn

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Über-Spammer
Goed dat je ff op me insprak gisteren(0) Heb ik je nog niet gesproken trouwensTom schreef:Was weer gezellig om effe bij te kletsen.
Bedankt voor de organisatie

-
- Moderator
- Car: Megane
Leuke meeting goed weer. Goed georganiseerd.
Als ik wel even kritisch mag zijn vond ik de locatie niet zo geweldig. Mijn voorkeur gaat toch naar een groot P terrein.
Ik had het idee dat de opkomst niet bijster veel was. Klopt dit? Heeft iemand geteld???
Als ik wel even kritisch mag zijn vond ik de locatie niet zo geweldig. Mijn voorkeur gaat toch naar een groot P terrein.
Ik had het idee dat de opkomst niet bijster veel was. Klopt dit? Heeft iemand geteld???
- Daan2D
- Car: M2GTRS + R25 + C3RS
Zullen we niet ff een uurtje gaan kijken danJean-Paul-S schreef:Hehe, nee man. Nu moet mijn hok ook aan de beurt zijnTim schreef:Bedankt weer Cupman
Niet tot volgend jaar, volgende week zondag am Ring

-
Nee, locatie maakte dat het wat rommelig leek. Zelf was ik hier nog nooit geweest, dus had ook geen voorstelling van het terrein en omliggende straten.
Maar wel fantastisch dat VKV gewoon het hele bedrijf open had gesteld voor ons. Genoeg gepraat, genoeg gezien, genoeg te doen.
Alleen een P terrein is ook niet alles, dan zijn mensen ook uitgekeken na 2 rondjes.
Maar er zijn in ieder geval 275+ auto's geteld, mogelijk zelfs richting de 300!! Dus opkomst heeft ons zeker overtroffen.
En er was voldoende loop heen en weer.
Iedereen bedankt voor hun bezoek en, zoals gezegd, tot ziens op de openingsmeeting op zondag 11 april 2010!
Maar wel fantastisch dat VKV gewoon het hele bedrijf open had gesteld voor ons. Genoeg gepraat, genoeg gezien, genoeg te doen.
Alleen een P terrein is ook niet alles, dan zijn mensen ook uitgekeken na 2 rondjes.
Maar er zijn in ieder geval 275+ auto's geteld, mogelijk zelfs richting de 300!! Dus opkomst heeft ons zeker overtroffen.
Iedereen bedankt voor hun bezoek en, zoals gezegd, tot ziens op de openingsmeeting op zondag 11 april 2010!
- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205
goed om te lezen wat ik allemaal heb moeten missen 
11 april ga ik meteen even vastleggen
Zo eerst maar eens even de foto's checken.

11 april ga ik meteen even vastleggen

Zo eerst maar eens even de foto's checken.

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
Willeon de Zoete schreef:Nee, locatie maakte dat het wat rommelig leek. Zelf was ik hier nog nooit geweest, dus had ook geen voorstelling van het terrein en omliggende straten.
Dat klopt ook weer,als je 1 groot P terein hebt dan zie je in 1 oogopslag alles en is het ook zo bekeken en gedaan.
Ik vindt het nog steeds jammer om niet echt goed modellen bij elkaar te zien staan.
Lukte wel bij megane,clio enzo maar 5 gtt was eigenlijk een beetje onduidelijk.
Maar ja er moet iemand zeuren toch

Nee mannen,echt een super georganiseerde dag

5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
Heren,
Niks op aan te merken, top geregeld !
Bij deze ook enkele bedankingen:
Ad, bestickering ziet er goed uit kerel ! Veel beziens, dus wel geslaagd
De heren van Carclean voor het advies al blijft poetsen niet mijn ding
VKV, Karl of Carl denk ik voor het opzoeken van de plaatdelen. Slechts weinig dealers hebben daar nog zin in
RTC bestuur, Arco, fijn geregeld !
Bezoekers, en zeker onze belgische leden, mooie opkomst was het
Meneer of Mevrouw van hierboven die ons voorzien heeft van prachtig weer. Zaterdag zag het er nog helemaal anders uit.
Niks op aan te merken, top geregeld !
Bij deze ook enkele bedankingen:
Ad, bestickering ziet er goed uit kerel ! Veel beziens, dus wel geslaagd

De heren van Carclean voor het advies al blijft poetsen niet mijn ding

VKV, Karl of Carl denk ik voor het opzoeken van de plaatdelen. Slechts weinig dealers hebben daar nog zin in

RTC bestuur, Arco, fijn geregeld !

Bezoekers, en zeker onze belgische leden, mooie opkomst was het

Meneer of Mevrouw van hierboven die ons voorzien heeft van prachtig weer. Zaterdag zag het er nog helemaal anders uit.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
tja wat kan ik nog meer zeggen ?????????
alles is reeds al gezegd hier
ALLEE ZAL HET ZELF OOK EEN KEERTJE ZEGGEN
WAS GEWOONWEG EEN GESLAAGDE DAG
RTC BEDANKT
PS WE ZULLEN ER ZEKER TERUG ZIJN BIJ DE OPENINGS MEETING
alles is reeds al gezegd hier
ALLEE ZAL HET ZELF OOK EEN KEERTJE ZEGGEN
WAS GEWOONWEG EEN GESLAAGDE DAG
RTC BEDANKT
PS WE ZULLEN ER ZEKER TERUG ZIJN BIJ DE OPENINGS MEETING
-
- Contacteer:

en ja wat betreft de lokatie.... vondt het nog niet zo slecht je kan idd veel meer rondlopen en zien, i.p.v alles in 1 oogopslag te bekijken op een groot terrein.
Oja Arco nog bedankt voort lekkere patatje en colaatje

Op naar de Openingsmeeting

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
- Über-Spammer
Even terugkomend op de dag van gisteren:
Wil Dhr. W. Gahrmann zich even melden via de email/pm bij mij, heb geen contact gegevens van je.
Wil Dhr. W. Gahrmann zich even melden via de email/pm bij mij, heb geen contact gegevens van je.
Na jaren niet meer geweest te zijn op meetings, was het toch wel erg leuk om weer eens te komen kijken.
Leuk om weer eens oude bekende te zien en te spreken!
We zijn maar even kort geweest en zelfs zonder renault (had geen zin om te poetsen
), want de jongens waren ziekjes. Ook zij vonden het erg leuk, dus bij de volgende zijn we erbij.
Een uitspraak van mijn vrouw ik die voorlopig niet zal vergeten: "Kunnen we de Xantia niet opruimen en een GTT kopen, heb die ruimte toch niet meer nodig...
". Ohoh.....
We zijn maar even kort geweest en zelfs zonder renault (had geen zin om te poetsen

Een uitspraak van mijn vrouw ik die voorlopig niet zal vergeten: "Kunnen we de Xantia niet opruimen en een GTT kopen, heb die ruimte toch niet meer nodig...
-
- Car: R5 Alpine Turbo
Het was een lange rit voor ons vanuit Aalst (BE) maar het was het zeker waard! Leuke dag gehad, knappe Reno's gezien! Altijd leuk wat oude bekende Hollanders tegen te komen

Het ijzer smeden als het heet is, gelijk die Xiantia op marktplaatsMickael schreef:Na jaren niet meer geweest te zijn op meetings, was het toch wel erg leuk om weer eens te komen kijken.
We zijn maar even kort geweest en zelfs zonder renault (had geen zin om te poetsen), want de jongens waren ziekjes. Ook zij vonden het erg leuk, dus bij de volgende zijn we erbij.
Een uitspraak van mijn vrouw ik die voorlopig niet zal vergeten: "Kunnen we de Xantia niet opruimen en een GTT kopen, heb die ruimte toch niet meer nodig...". Ohoh.....

Leuke eindejaarsmeeting, mooi weer, mooie auto`s, alleen het terrein vond ik erg divers. Het grote parkeerterrein van de openingsmeeting in het begin van het jaar heeft mijn voorkeur !
Organisatie bedankt !
Organisatie bedankt !

top dagje al ben ik er maar kort geweest.
binnenkort maar eens zien tijd te vrij maken om de nieuwe 250 turbo van MB te gaan monteren.
moet echter het hele blok er uit hebben omdat m`n koppeling aan gort is
binnenkort maar eens zien tijd te vrij maken om de nieuwe 250 turbo van MB te gaan monteren.
moet echter het hele blok er uit hebben omdat m`n koppeling aan gort is

-
- Contacteer:
aaahhhh fak man.... Oma's cake,
helemaal niet gehad, zag ze s'ochtens wel liggen...
helemaal niet gehad, zag ze s'ochtens wel liggen...

Renault 19 1.8 16V Cabrio
Wie Oma of de Cake? 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Jah was lekker Nat(te cake)Wouter de Wit schreef:Ik heb jou bij die schaal zien staan Arno, volgens mij heb jij Oma en cake gehad

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
herren en dames,
was weer zoals altijd goed ge organieseerd.
persoonlijk vond ik alleen de lokatie niet helemaal top.
vond het beter bij de openings meet bij de macro breda.
heb nu een vraagje, wie stond er rond 12:45 bij de mac foto's te maken van de stoet clio's? wil deze wel zien namelijk
groeten vincent
was weer zoals altijd goed ge organieseerd.
persoonlijk vond ik alleen de lokatie niet helemaal top.
vond het beter bij de openings meet bij de macro breda.
heb nu een vraagje, wie stond er rond 12:45 bij de mac foto's te maken van de stoet clio's? wil deze wel zien namelijk
groeten vincent
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zo stond er rond die tijd ook iemand langs de A15 bij het tankstation met een grote telelens...ook nog niets van gevonden/gezien 

-
- Contacteer:
Aah hier is het dus ook nog niet bekend wie dat nou was?
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's bij de mac!
Ik ben ook wel benieuwd naar de foto's bij de mac!