1 november moet ik helpen m'n zusje verhuizen zodat ik thuis een verwarmde bandenopslag kan bouwen op d'r kamer... Kortom, ik kan 1 november niet

Andere datum, weekje later? 8-11, 15-11?

Naja, mischien zet ik er een setje laffe remblokken tussen en ga ik op 17" die kant op voor een rondje "touristenfahrten"Tim schreef:Clio is voor mij een no-go. Semi's en vriestemperaturen gaan niet zo heel fijn samen. Sneeuw nog niet geprobeerd
Tim mischien, mijn bijrijdersstoel is alweer vol geboekt. laatste Ringtrip ook dit jaar en de laatste met de 1.8Geert schreef:iemand nog een passagier stoeltje? me williams staat alweer geschorst.
Tim schreef:Wie gaan er 15 november allemaal mee naar de Ring?
- Ronald - 19 16V
- Tim - Clio Williams
- Timmie - Daily Citroen
- Steven stk - Daily?
- Martijn - Laguna/21
Nog meer liefhebbers?
Mis ik wat ?Tim schreef:Ik heb ook al een passagier, 3 waarschijnlijk zelfsDie gaan echter met eigen vervoer die kant op
Haal dat vraagteken achter daily maar weg, heb niets anders rijdends en niet de tijd om iets in elkaar te schroeven voor die tijdMartijn schreef:Tim schreef:Wie gaan er 15 november allemaal mee naar de Ring?
- Ronald - 19 16V
- Tim - Clio Williams
- Timmie - Daily Citroen
- Steven stk - Daily?
- Martijn - Laguna/21
Nog meer liefhebbers?
We hebben nog een Rent-A-RaceClio.nl Clio staan heSteven(stk) schreef:Haal dat vraagteken achter daily maar weg, heb niets anders rijdends en niet de tijd om iets in elkaar te schroeven voor die tijdMartijn schreef:Tim schreef:Wie gaan er 15 november allemaal mee naar de Ring?
- Ronald - 19 16V
- Tim - Clio Williams
- Timmie - Daily Citroen
- Steven stk - Daily?
- Martijn - Laguna/21
Nog meer liefhebbers?
Ronald1916V schreef:We hebben nog een Rent-A-RaceClio.nl Clio staan heSteven(stk) schreef:Haal dat vraagteken achter daily maar weg, heb niets anders rijdends en niet de tijd om iets in elkaar te schroeven voor die tijdMartijn schreef:Tim schreef:Wie gaan er 15 november allemaal mee naar de Ring?
- Ronald - 19 16V
- Tim - Clio Williams
- Timmie - Daily Citroen
- Steven stk - Daily?
- Martijn - Laguna/21
Nog meer liefhebbers?
Dat staat nog steeds in de voorwaarden heSteven(stk) schreef:Ronald1916V schreef:We hebben nog een Rent-A-RaceClio.nl Clio staan heSteven(stk) schreef:Haal dat vraagteken achter daily maar weg, heb niets anders rijdends en niet de tijd om iets in elkaar te schroeven voor die tijdMartijn schreef:Tim schreef:Wie gaan er 15 november allemaal mee naar de Ring?
- Ronald - 19 16V
- Tim - Clio Williams
- Timmie - Daily Citroen
- Steven stk - Daily?
- Martijn - Laguna/21
Nog meer liefhebbers?inclusief slopen is kopen regeling zeker ?
ik zal er over denkenRonald1916V schreef:Dat staat nog steeds in de voorwaarden heSteven(stk) schreef:Ronald1916V schreef:We hebben nog een Rent-A-RaceClio.nl Clio staan heSteven(stk) schreef:Haal dat vraagteken achter daily maar weg, heb niets anders rijdends en niet de tijd om iets in elkaar te schroeven voor die tijdMartijn schreef:Tim schreef:Wie gaan er 15 november allemaal mee naar de Ring?
- Ronald - 19 16V
- Tim - Clio Williams
- Timmie - Daily Citroen
- Steven stk - Daily?
- Martijn - Laguna/21
Nog meer liefhebbers?inclusief slopen is kopen regeling zeker ?
Martijn schreef:Zeg hardcore internetters, een post boven je hoef je niet te quoten. Word er duizelig van....