Zijn er leden die vanuit zeeland naar de afsluit meeting gaan?
dan kunnen we weer op de gebruikelijke plekken afspreken
en spreken we af met de belgen langs de A27
de tijden moeten nog ingevult worden,afhankelijk hoelaat de zuiderburen de grens over gaan.
goes:
- Chris-mc - Megane Coupe
wouwse tol:
Vanuit Zeeland naar de Openingsmeeting
-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door chris-mc op do 8 okt 2009 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
is dat tegenwoordig al een nieuwe windrichting, zeeland?
noord, zuid, zeeland, west, oost....
-
- Contacteer:
jaa zeeuwen zijn apart volk.... ik ga je maar ff voor zijnHaas schreef:is dat tegenwoordig al een nieuwe windrichting, zeeland?

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ben d'r bij hoor
Als zeeuw rij ik graag in een apart groepje!

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Rond 11 uur bij de wouwse tol Chris?
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
Ik zou graag bij de belgen aan willen sluiten,die staan tussen 10:30 en 11:00 bij een pomp bij breda,naar gorkem.
10 uur,zou je dat lukken denk je?
10 uur,zou je dat lukken denk je?
-
- Contacteer:
Ja idd! Als je met de "Belgen" mee wilt, ga je maar eerder hoor.
Ik rij d'r van mijn thuis een uurtje op, dus eigenlijk is de 11 uur al erg vroeg...

Ik rij d'r van mijn thuis een uurtje op, dus eigenlijk is de 11 uur al erg vroeg...
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
zou het niet te maken hebben met zomer/wintertijd
iets zegt me dat men dat niet kent in belgie
iets zegt me dat men dat niet kent in belgie
Ondertussen is het wel al duidelijk. 1x is best grappig,2x is gewoon grappig, 3x wordt irritant. Belgen zijn dom, achterlijk, enz.
kvind het een beetje hopeloos dat er zo gereageerd wordt. Zal ik het nog 1x keer uitleggen voor de slimme hollanders die alles snappen ?
Wij hebben om 10 uur afgesproken in Brecht (België). Waarom 10 uur ? Omdat we na Brecht nog 2 stopplaatsen hebben en omdat er jongens zijn die van nabij de westhoek komen. Voor hen is het al meer dan 100 km om naar antwerpen te rijden. Als de groep voltallig is rijden we zonder stress op zen zondags naar Dorst (Kalix Berna) om daar samen te komen met andere meetingbezoekers.
Koffie hebben ze daar ook aan 1.30 €, valt mee toch ? Doen we 2 of 3 bakjes en praten wat bij met de andere jongens. Voor ons is het immers ook de "afsluiting" van een seizoen. Het lijkt er wel op of die koffies te duur zijn als is sommigen zie reageren, of ga ik nu te hollands ?
Tis toch simpel ? Hebben wij iemand verplicht om op de aangegeven tijdstippen aanwezig te zijn ??? Nee toch ? Als dat te vroeg is voor jullie, rijd dan toch lekker zelf ! Wat een gewanker om niks.
kvind het een beetje hopeloos dat er zo gereageerd wordt. Zal ik het nog 1x keer uitleggen voor de slimme hollanders die alles snappen ?
Wij hebben om 10 uur afgesproken in Brecht (België). Waarom 10 uur ? Omdat we na Brecht nog 2 stopplaatsen hebben en omdat er jongens zijn die van nabij de westhoek komen. Voor hen is het al meer dan 100 km om naar antwerpen te rijden. Als de groep voltallig is rijden we zonder stress op zen zondags naar Dorst (Kalix Berna) om daar samen te komen met andere meetingbezoekers.
Koffie hebben ze daar ook aan 1.30 €, valt mee toch ? Doen we 2 of 3 bakjes en praten wat bij met de andere jongens. Voor ons is het immers ook de "afsluiting" van een seizoen. Het lijkt er wel op of die koffies te duur zijn als is sommigen zie reageren, of ga ik nu te hollands ?
Tis toch simpel ? Hebben wij iemand verplicht om op de aangegeven tijdstippen aanwezig te zijn ??? Nee toch ? Als dat te vroeg is voor jullie, rijd dan toch lekker zelf ! Wat een gewanker om niks.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Contacteer:
hoor je mij over domheid?
ik zat er alleen aan te denken,om er zo ff rekening mee te houden
thats it.
ik zat er alleen aan te denken,om er zo ff rekening mee te houden
thats it.
Neen, ik hoor niks, ik lees en onderga:
Quote betreffende wintertijden ? Ik veronderstel dat je em hier vandaan hebt ?
Quote betreffende wintertijden ? Ik veronderstel dat je em hier vandaan hebt ?
Martijn Kool schreef:Hebben ze in Belgie geen wintertijd? ;]-jo- schreef:ligt dat aan mij of is dat later dan andere jaren ? Maar goed, dan moeten we de afspreektijden gaan aanpassen.
Martijn Kool schreef:ach die domme belgen ook-jo- schreef:wintertijd ? wasda ? Geen moeilijke vragen beginnen stellen hé.
![]()
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Contacteer:
eehhh neee
ik hou niet alles in de gaten,dus kan het idd raar overkomen
ik hou niet alles in de gaten,dus kan het idd raar overkomen