verwacht eigenlijk wel een foto van jezelf met op de achtergrond 1 van de schilderijen die daar op de zeedijk staan (of zijn die daar ook al gejat)
Tadaa .....Gabri van der Veen schreef:Moddergat![]()
verwacht eigenlijk wel een foto van jezelf met op de achtergrond 1 van de schilderijen die daar op de zeedijk staan (of zijn die daar ook al gejat)
\-Ray- schreef:hotel Grauer Bär, 50 meter vanaf de Gighjogg huppeldepup gondel
ik wou zeggen zomers legt daar geen sneeuw, maar aangezien het een gletscher isTim schreef:Tiefenbachgletscher en Rettenbachgletscher zijn erg mooi, ben er in de zomer 1 of 2 keer geweest
Wintersport heb ik ook erg veel zin in, eens kijken of er iets geregeld kan worden...
Ja hoor, daar is 'ie weer..... de k.....Tom schreef:@ Chris, ik denk dat we alles bij elkaar op ongeveer 5k per persoon uitkomen
Weet ik nog niet. Ik denk het niet.Chris schreef:@ Ronnie, zekers de moeite waard!!
Ik ben rechtstreeks naar Las Vegas (MGM Grand hotel) gevlogen en vanuit daar (onvoorbereid..) met een huurauto een hoop leuke dingen* bezocht.
oa:
* Disney/LA
* Hooverdam
* Groot deel Route 66 (kwamen we per toeval tegen)
* Grand Canyon
* etc etc
De weinige foto's die ik heb staan op mijn Hyves... Ben mijn digicam kwijt geraakt (gerold?!) in de M&M's winkel...![]()
Zo'n reis als Ivo&Tjabel is natuurlijk slimmer dan wat wij deden...
@ Tom, aan welke bedragen moet je dan denken?!
PS @ Ronnie, wil jij de hele 66 gaan rijden?!