Je hebt geen foto's toevallig

zijn beide in slechte staat en heb er helaas geen foto`s meer van, sorryPatrick schreef:In watvoor staat zijn ze,ben best nieuwsgierig natuurlijk hoe ze eruit zien.
Je hebt geen foto's toevallig
ik heb beide phase1 en tja de ebs rubbers zoek ik ook nog zijn bij beide slechtPatrick schreef:maar je hebt er 2,is dat om er van 2 1 te maken of wat kan ik me erbij voorstellen?
Ik ben op zoek naar een paar kleine delen,heb jij enig idee waar ik zou kunnen slagen.
Ik ben bijvoorbeeld op zoek naar die hele kleine spoilertjes op de deuren(ik heb een fase 2)
Deze mis ik maar ik zou zo niet weten waar ik die zou kunnen scooren.
heb er weleens met gemaild, maar duurde lang voor dat ik reactie kreeg weet wel dat ik zowat een hart verzakking kreeg toen ik de prijzen hoordePatrick schreef:Ik heb die ACT al een paar maal een mail gestuurd,maar ik hoor niks terug van die r...ers![]()
Heb jij er al eens contact mee gehad misschien,...duur is minder.....maar onderdelen niet hebben nog veel minder.
Hij moet hier op het forum ook aanwezig zijn, maar kon hem zo snel niet vinden.Patrick schreef:Heb Cor een mail gestuurd....in ieder geval bedankt voor de tip
Het blijkt dat ik mails aan het versturen ben maar dat die op een outlook aankomen die ooit eens is aangemeld.Patrick schreef:Heb een mail gestuurd maar ik krijg geen antwoord terug,ga het nog maar eens proberen.
Er zal toch wel iemand zijn die me kan helpen aan EBS onderdelen
jaDanny van Duren schreef:nog 1 vraagje ik laat van het start en laad gedeelte de r5 kabelboom
Maar weet iemand hoe het gedeelte aangesloten m,oet zitten van de moterkabelboom van de clio 16v aan die van een gte ? welke kabel aan welke?
en zou diegene dat willen vertellen hoe?Steven(stk) schreef:jaDanny van Duren schreef:nog 1 vraagje ik laat van het start en laad gedeelte de r5 kabelboom
Maar weet iemand hoe het gedeelte aangesloten m,oet zitten van de moterkabelboom van de clio 16v aan die van een gte ? welke kabel aan welke?
sieger everts schreef:ik heb nog wel een IC liggen , pm maar bij interesse
tja maar ik heb net oude huis verkocht met verliessieger everts schreef:haha weet er alles van, zit nu net weer 9 maand in ons nieuwe huis.
kost niet veel hoor€ 40 incl verzenden
tja wat niet op de foto te zien is is dat de voorbumer in het midden van onder tot boven doorgescheurd isAbel schreef:poester, ziet er keurig uit.. ff buiten in de regen zetten en accu ff menemen om te laden.. Apk, en lekker gaan rijden..