zoals ik eerder hier al ergens las: werken is voor de dommen!
sorry, was een beetje klierig gister
En jij vroeg 't ook elke keer over m'n kabelboom of ie er al in zat, dus ik denk: zal er bij jou ook even druk achter zetten (oliedruk? )
maat van me heeft een corrado project gedaan, en had 'm netjes verzekerd en APK, maar was vergeten 'm uit de schorsing te halen.
Werden we aangehouden door de Polisie en mochten de auto mooi laten staan tot hij kon aantonen dat ie uit de schorsing was + een boete voor rijden op de openbare weg met een geschorste auto
Tim schreef:Het gaat ook "even" goed als je hem niet verzekerd nadat hij uit de schorsing is...
Maar je krijgt vanzelf bericht van het RDW dat je hem moet verzekeren
Tuurlijk gaat het ff goed
Allartino schreef:maat van me heeft een corrado project gedaan, en had 'm netjes verzekerd en APK, maar was vergeten 'm uit de schorsing te halen.
Werden we aangehouden door de Polisie en mochten de auto mooi laten staan tot hij kon aantonen dat ie uit de schorsing was + een boete voor rijden op de openbare weg met een geschorste auto
Belastingontduiking, je betaald immers geen wegenbelasting...
Wees blij dat het niet zwaarder aangerekend word
Allartino schreef:maat van me heeft een corrado project gedaan, en had 'm netjes verzekerd en APK, maar was vergeten 'm uit de schorsing te halen.
Belastingontduiking, je betaald immers geen wegenbelasting...
Wees blij dat het niet zwaarder aangerekend word
't is ook wel terecht dat ze er naar kijken en een sanctie opleggen, maar 't is zo onhandig als je je auto moet laten staan door zo iets knulligs te vergeten
Zo, de eerste 200 km zitten erop... Gister de auto uit de schorsing gehaald en uiteraard verzekerd.
De uitlaat bromt ergens tegen de cas en er trilt hier en daar wel wat, maar hij loopt echt SUPER! Koude start zelfs zonder choke, warme start duurt wat langer, hij stuurt goed, turbo komt goed in. Net even de dumpvalve gemonteerd en getest. Eindelijk cruisen!
Als t écht koud is en hij start zonder choke staat ie waarschijnlijk wat rijk. Geen choke gebruiken betekent niet automatisch hij loopt oergoed. Choke is een noodzakelijk iets bij die ouwe carbjes
Maar nu is t nog niet écht koud.
Dan zal ik met de 5 naar Oldenzaal moeten en dat zie ik niet zo zitten... Dus nee, geen afsluiter voor mij dit jaar. Openingsmeeting gaat de eerste worden, denk ik.
Riël schreef:Als t écht koud is en hij start zonder choke staat ie waarschijnlijk wat rijk. Geen choke gebruiken betekent niet automatisch hij loopt oergoed. Choke is een noodzakelijk iets bij die ouwe carbjes
Maar nu is t nog niet écht koud.
In ieder geval: gaaaf
Ik denk inderdaad dat ie iets te rijk staat... Binnenkort even af laten stellen bij iemand met verstand.
Merijn schreef:Dan zal ik met de 5 naar Oldenzaal moeten en dat zie ik niet zo zitten... Dus nee, geen afsluiter voor mij dit jaar. Openingsmeeting gaat de eerste worden, denk ik.
gewoon terug naar Oss en dan de 5 pakken. Is toch niet zo gek ver voor ons dit jaar.
Merijn schreef:Zo, de eerste 200 km zitten erop... Gister de auto uit de schorsing gehaald en uiteraard verzekerd.
De uitlaat bromt ergens tegen de cas en er trilt hier en daar wel wat, maar hij loopt echt SUPER! Koude start zelfs zonder choke, warme start duurt wat langer, hij stuurt goed, turbo komt goed in. Net even de dumpvalve gemonteerd en getest. Eindelijk cruisen!
Maar ga er nou vooral gewoon lekker in rijden!!!
Vind het zo zonde nu dit ding eindelijk helemaal af is dat het dan alsnog het grootste deel van zn leven de binnenkant van een garage gaat blijven zien.............
Maar goed.
Tis uiteindelijk jouw precious. Niet de mijne.
Klopt, maar ik heb de velgen nog steeds niet binnen... DUs helaas ook geen eindresultaat. Hij staat netjes te wachten tot de velgen eindelijk eens binnen gaan komen en tegen die tijd komen er zeker foto's!