Das gelul, je moet die oude zooi niet vergelijken met de huidige turbomotoren.Tim schreef:Temperatuur blijft een kwestie en de betrouwbaarheid van atmosferisch is gewoon hoger. Daar kun je eindeloos over ouwehoeren maar de feiten liegen er niet om

Das gelul, je moet die oude zooi niet vergelijken met de huidige turbomotoren.Tim schreef:Temperatuur blijft een kwestie en de betrouwbaarheid van atmosferisch is gewoon hoger. Daar kun je eindeloos over ouwehoeren maar de feiten liegen er niet om
wij waren met 2 zwarte gt'sTim schreef:Onder andere een zwarte 5? Ook sportief 4 gereden om 18.00 uur? Dan ben je je nog tegen gekomen in de Audi S. Dan sta je ook nog op de film
Ik lig ook nooit zo wakker van die belabberde rijstijl van anderen daar, gaat op de Ring meestal nog veel gekker namelijkTim schreef:De homo
Tja, het was opzich wel lekker rustig op de baan en als je zelf toch een beetje op let dan wil het allemaal wel prima met vrijrijden
Hier net zo..Tim schreef:Opzich wel zin in maar ik twijfel nog een beetje...
Ze meten op zolder altijd, ambtenaar.Merijn schreef:Als ze meten, dan weet ik 100% zeker dat we maar 1 rondje rijden!
Laatste keer dat ik daar geweest ben met Patrick, moesten we er al af en toen maakte hij niet eens heel veel herrie!
Ow ok, dan hebben ze in hun buidel getast