Matzwart met rode bies
[img]http://www.totalkitcar.com/uploads/news ... ck_001.jpg[/img]
Nu alleen nog 3-4 weken wachten

Helaas geen bouten erbij!!!Jacob Priem schreef:Als ik me niet vergis zitten die standaard bijgeleverd bij de velgen van Team Dynamics. Tenminste, bij mij zaten er toen 16 bouten bij die gelijk ook fungeerden als wielsloten.
Het is ET 35 ik ging voor 25 maar die maken ze niet terwijl hij wel in de documentatie staat dus vandaar er zitten 5mm spacers tussen(om er ET30 van te maken zeg maar)Daan2D schreef:Ziet er dik uit zo JK![]()
het zijn 14x7J velgen wat ik heb begrepen, ET ervan weet ik niet maar genoeg zodat het om de 16v remmen past
Komt goed heb ik een paar maanden ook voor gedaan toen ik de 16V upgrade monteerde en het werkt inderdaad heel goedjacques schreef:Ik zou het hart van de schijven en de randen in de zink-primer spuiten. Dan blijven ze mooi roestvrij en de verf kan tot 350 graden C.
Thanx maar die waren echt te grootRonnie schreef:Wielen staan hem goed. Al vond ik de oude set persoonlijk mooier staan
Haha, nee en zal ook niet gebeuren. Dinsdag krijgen we de sleutel van ons appartement, dus het meeste geld gaat daar voorlopig wel in zitten.jankees schreef:ps al wat veranderd aan de MEGANERonnie schreef:Wielen staan hem goed. Al vond ik de oude set persoonlijk mooier staan
Hoofdremcilinder hoeft niet te verschillen. Ik heb een clio zonder schijven achter gehad, omgebouwd met de originele hrc, puur omdat er geen verschil in zat tussen een met en zonder.MICHEL11GTE schreef:leuk bezig daar![]()
denk je ook aan de remdrukverdeler achter? en andere hoofdremcilinder van een auto die ook schijven achter heeft?