niet waar:Ivo van Achthoven schreef:Ik denk de verkeerde link Pat...., de enige op MP is van VKV
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... dical.html
ik had de verkeerde link
Edit Ad: Link wat ingekort
niet waar:Ivo van Achthoven schreef:Ik denk de verkeerde link Pat...., de enige op MP is van VKV
zijn ze hem snel zat. En een flinke vraagprijs als je kijkt wat die andere nieuw kost.Ivo van Achthoven schreef:je hebt gelijk ja, das idd de auto van ZIP Tuning
Zoveel had die ook zeker moeten kosten in NL zonder korting inclusief alle opties als VKV geen actie had gemaakt voor 100 euro voor al de mogelijke optiesPatrick.B schreef:zijn ze hem snel zat. En een flinke vraagprijs als je kijkt wat die andere nieuw kost.Ivo van Achthoven schreef:je hebt gelijk ja, das idd de auto van ZIP Tuning
Mm vreemd is dat hoorIvo van Achthoven schreef:Ja dan zit je goed in de richting idd....., trouwens kreeg ik de melding dat je postvak vol was, foto's dus weer niet verzonden.....
De Duitsers houden niet zo van spannende kleuren, er staat een grijze te koop. Er zijn er 19 naar Duitsland gegaan (oorspronkelijk 26 gepland), daarvan zijn er 18 in Gris Lune, ééntje in Blanc Glacier. Er is er daar maar één met titanium uitlaat af-fabriek uitgerust, geen enkele met Climate Control daar, zelfs een paar zonder kooi en de meeste wel met Toyo's. Wel een groot verschil met de in Nederland geleverde 6 exemplaren, allemaal full-spec, het enige land waarin er zoveel met alle opties zijn verkocht. Kon ook niet anders gezien de prijs die VKV ervoor had gemaakt!AnthonyR schreef:Daarvan staat er sowieso nog 1 te koop op Mobile.de Wel gaaf dat de Renault gewoon beter is qua rijden dan de focus.. Ook 0-192 ging sneller bij de megané tov de Focus bij die topgear sprint..
Die versie van vorig jaar november scheelt echt niet zoveel met de versies daarna hoor (ik heb er ook mee gereden) die grijze had waarschijnlijk vanaf dag 1 een behoorlijk zwaar leven gehad, de particulier gekochte auto's doen er wat langer over om helemaal los te komen maar na de motorupgrade heeft 'ie in de hogere toerentallen duidelijk meer over dan de standaardmotor. En dat is ook meer dan in de grijze die vorig jaar november beschikbaar was!AnthonyR schreef:...Gerucht ging dan wel dat die van Renault Sport Frankrijk niet compleet standaard was maar die paar minuten staan goed op mijn netvlies gebrand
Volgensmij zijn er in duisland alleen mar grijze geleverd, en een klein aantal.Tom schreef:hoeveel staan er in Duitsland op kenteken dan? Volgens mij echt enorm veel meer als hier als je wel eens bij de ring kijkt.