Nieuw hier; Bianca aka Twingooo

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Ad van Haperen
Contacteer:

Betaling is binnen dus maandga kun je de stickers verwachten

Ad
Twingooo
Contacteer:

Het is dak dienst heb, anders zou ik maandag heel de dag bij de brievenbus rondhangen >-)
Twingooo
Contacteer:

De witte tekst-stickers zitten erop, naja deels, de tekst eronder met Respect is... Bleef voor de helft bij beide niet zitten, dus dat deel bij beide verwijderd.
Maar er is ook goed nieuws... Via een collega van mijn vriend aan een adres voor de ruiten blinderen gekomen in de buurt.
Degene die is aangeraden is familie van die collega... Dus ben benieuwd...
Keep ya all posted...

Byebye...
Twingooo
Contacteer:

Waren de gemeentewerkers gisteren weer opgetrommeld om het onkruid bij de parkeerplaatsen te wieden/vernietigen de hele Twingo onder, net effe de tuinslang er snel opgezet en morgen maar weer wassen.

Maaaaaaarrrr de Twingooo heeft op meerdere plekken kleine schades/krasjes en die hoop ik binnen nu en heel snel weg te hebben.
Heb vanmiddag een soort pen met blanke lak besteld die je naar het zeggen van de fabrikant op alle kleuren auto's kan gebruiken. De foto's van de reeds behandelde auto's zagen er veelbelovend uit, dus wie weet.
Wanneer het spulletje binnen is eerst maar even op een niet zo'n zichtbare plek proberen, hopen dat het idd werkt :bang:
tutuur
Clubsponsor

kleine krasjes en deukjes komen er jammer genoeg altijd met de noorderzon op :-(
Twingooo
Contacteer:

helaas wel, maar we zullen zien of het goedje werkt, ben ik tenminste weer 1 dag schadevrij :worship:
Twingooo
Contacteer:

Twingooo schreef:De witte tekst-stickers zitten erop, naja deels, de tekst eronder met Respect is... Bleef voor de helft bij beide niet zitten, dus dat deel bij beide verwijderd.
Maar er is ook goed nieuws... Via een collega van mijn vriend aan een adres voor de ruiten blinderen gekomen in de buurt.
Degene die is aangeraden is familie van die collega... Dus ben benieuwd...
Keep ya all posted...

Byebye...
Inmiddels is er mail contact geweest tussen Ad en mij en hij heeft aangeboden een nieuwe set op te sturen, dus eind goed al goed, had met de vorige set gewoon vette pech dat hij niet goed pakte :(
De Twingo-Bitchie op de achterruit kwam ook bij hem vandaan en die zit nog steeds prima :bang: Krijg er tot nu toe alleen maar posi reacties op :D iig eind goed al goed, al zeg ik het zelf, Ad weer bedankt en als er weer stickers gescoord moeten worden: ik weet je te vinden op het net (D)
Johan Hogervorst
Contacteer:

Wat goed werkt, is scratch remover en daarna de auto goed in de poets en wax te zetten, eventueel en heel meguiars stappenplan erover heen stampen.

Zelf met poets spul en flink in de wax had ik het meeste er al af gepoetst! (Y)
Twingooo
Contacteer:

thanx 4 the tip :worship: maar wacht eerst de bestelling wel af, is al betaald en kan het niet meer cancellen... Maar zal het zeker onthouden...
Johan Hogervorst
Contacteer:

Oja, rubbers netjes krijgen kan me olijfolie, en van de bumpers de plastic delen netjes krijgen kan zelfs met cockpit spray heb ik gemerkt haha.
Bij de action hebben ze de gewone bumperblack voor bijna geen geld en die werkt perfect! (Y)
Twingooo
Contacteer:

Na een veels te lange tijd ben ik er weer.

De Twingo staat heel laag op de lijst op het moment helaas. Remco heeft per 1 november geen baan meer, dus alles waar op bespaard kan worden, besparen we nu dus ook op. De ruiten blinderen o.a kan dus ook op de lijst van 10 jaar planning terug. :-( De straatfiets heeft flinke scha door een glij en vliegpartij van Remco, de circuitfiets had motorisch de geest gegeven vorige week, dus het is echt ons jaar... Not... Heb unaniem besloten een zomer/herfst/winterslaap te houden tot 1 januari 2010 (00:00:01) wie weet wordt dat ons jaar dan 8)

Met de waggie gaat het * effe afkloppen* goed. Dacht vorige week dat mijn remmen op waren door een vaag geluid bij gebruik hiervan, maar bij Remmen reageerd ze goed en ze heeft geen afwijk naar links of rechts hierbij, dus gelukkig kan dit ook van de lijst. Ze zitten er wel aan te komen en zijn wel belangrijk schijnt (0) , dus hou het nauwlettend in de gaten.

De slipcursus die ik bij Brinks gehad heb jaren terug, kwam ook weer goed van pas vanmorgen :smile: Was bijna een Twingo in de berm :(
Maar ze heeft het overleefd, geen schade of iets, mijn hart zat alleen effe in mijn keel, waar zo'n cursus al niet goed voor is hey :bang:

Dit was effe een update over de algemene gesteldheid... Tot lalalalathur met hopenlijk weer eens tuningnews van de Twingooo...

Groetjes Bianca
Johan Hogervorst
Contacteer:

Dat van remco is zwaar shit, hopelijk kruipen jullie weer snel uit de ellende!

En schrikken van de slippartij van de twingo, kan uit ervaring vertellen dat dat niet leuk is. :(

De remmen zou ik ook goed in de gaten houden, heb ik ook al een keer een flink probleem mee gehad!

Nja iig succes! (Y)
stealth
Contacteer:

gebakkie

kijk je wel uit wat je doe.
mot nog wel een keer op de koffie kome bij je hoor.
ik neem dan het gebak mee;)
Twingooo
Contacteer:

wel een moorkop of bossche bol dan hey :smile: (Y)
Twingooo
Contacteer:

Na weer een hele lange tijd weer hier aanwezig, ook voor de laatste x als medetuner... Afgelopen weekend besloten om met Tunen te stoppen. Kijken en kwijlen is voortaan mijn ding.

Waarom? Zaterdag op Zondag was bij mij de druppel... Weer schade door een ander en flink ook en natuurlijk, hoe kan het ook anders: Geen briefje.. Vrijdagavond gaat ze naar de schadehersteller en het kan zo goed als hersteld worden, maar kost weer een aardige duit geld...

Voortaan voor mij dus alleen nog de nodige onderhoudsbeurtjes en verdere basis bezigheden aan haar. Maar blinderen, andere velgen en wat ik allemaal nog meer van plan was... Nee...

Ik wens iedereen hier nog veel tune plezier en een hoop veilige kilometers, maar voor mij is de koek op... Eerst de Swift 2x flink in de puinpoeder en nu een leuke schade aan de Twingooo, eens houdt het op... Voor mij dus hier... Groetjes Bianca
Tim
Car: E36 M3

Maar bewust jou auto gepakt omdat je er iets aan gewijzigd hebt of een parkeerschade ofzo?

Ik denk niet dat ze het met een originele niet zullen doen hoor...
Twingooo
Contacteer:

Gewoon lompe parkeerschade, we hebben een sterk vermoeden wie het is, als hij het is is het een gup die zijn rose papiertje aan maten moet bewijzen, die loopt hier wel vaker te kloten.. Reed mijn vriend afgelopen week al bijna voor zijn sokken en een paar weken terug reed hij een vrouw bijna plat... De bewuste avond hebben wij hem ook gespot op de dijk en dus het P-deel...

Het zal vast niet bewust zijn gegaan, maar als zelfs de buren de klap hebben gehoord (hoorde ik een uurtje terug) dan moet de bestuurder van het bewuste voertuig het zeker gehoord en gemerkt hebben. Dus is het weer een typisch "verlaten plaats ongeval" puntje...

Het was een grijze wagen iig, want er zat grijze lak op de schade, aangezien meneer een grijze wagen heeft en als enige niet meer op dijk aanwezig was... En de buurman heeft een grijze wagen direct na de klap weg zien rijden.. 1+1 lijkt het ons dan, de andere 2 wagens waren er nog wel... Maar goed, bewijs het nu nog maar eens, zitten al bijna 72 uur tussen, dus hij komt er goed mee weg ben ik bang...
Tim

Hmmm, dat is inderdaad zuur dan :(
Twingooo
Contacteer:

Zuur en prijzig, 1 voordeel, het verschil met alleen de bumper of alle kleine dingen aanpakken door de spuiter is zo klein, dat ze helemaal opnieuw in de lak gezet wordt...
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

je hebt toch getuigen dat jij daar geparkeerd had (onbeschadigd) en de auto beschadigd terugvond?

aangifte doen en gevalletje waarborgfonds, geen speld tussen te krijgen lijkt me en heb jij je schade vergoed (Y)
Twingooo
Contacteer:

De buren heb ik idd als getuigen dat ze er onbeschadigd is neergezet en wie er wegreed met een aardige vaart direct na de klapper.
Waarborgfonds is een getouwtrek waar je echt niet lekker van wordt, gezien bij mijn opa, tegen de tijd dat hij zijn geld kreeg had hij al een andere wagen.
paulvanrooij
Contacteer:

met een goed politierapport is dat formulier heel simpel in te vullen. weinig getouwtrek aan dan. natuurlijk duurt het ff voor je geld hebt maar liever een half jaar wachten dan uit eigen zak betalen toch?

maar je moet het natuurlijk zelf weten ;) succes!
Twingooo
Contacteer:

tuurlijk is het minder als je zelf betaald, maar als ik zie wat een ramp het ook was met de Swift om mijn geld te krijgen terwijl schuld bekend was direct na het gebeuren... Kreeg er gierende hartkleppen van... :(
T*mmy

Net alles even gelezen, balen zeg!

Over het waarborgfonds:

Ik heb nog geen 2 maanden geleden aanspraak gedaan op het waarborgfonds, en niets dan lof.

Gewoon gezorgd dat het hele pakket dat ze vragen volledig ingevuld is, met alle gegevens waar ze om vragen, en elke keer binnen 2 á 3 werkdagen reactie gehad. 4 dagen nadat ik de claim ingediend had kreeg ik bericht dat een schade-expert naar mijn auto wou kijken, de week daarop heeft hij gekeken samen met mijn vaste garage om te kijken of hij het eens was met de reparatie-offerte die mijn vaste garage gemaakt had, en de week daarop had ik 900 euro op mijn rekening.

Misschien was het een uitzondering bij mij, maar het niet proberen omdat het een keer bij je opa anders ging....
Twingooo
Contacteer:

dan heb jij veel mazzel of mijn opa veel pech gehad, maar mooi dat het zo snel ging bij jou dan.
Ik heb al een afspraak staan bij de hersteller, vrijdag gaat ze er naartoe, dan ben ik een week weg en gaan ze verspreid over de week gelijk de hele wagen aanpakken voor een zeer redelijke prijs al zeg ik het zelf....

sorrie dat ik misschien wat cynisch doe over verzekeringen en waarborgfonds, maar de eerste goede ervaring moet ik nog meemaken.. We hebben zelf het geld ervoor, dus om het hele ge.... achter ons te kunnen laten willen we het zo snel mogelijk gemaakt hebben...
T*mmy

Je hoeft je niet te excuseren hoor. De houding die je hebt begrijp ik, ik verwachtte ook dat het lang ging duren met het waarborgfonds, iedereen zegt dat immers altijd. Was zelf ook verbaasd.

Als je het geld hebt liggen, dan kun je dat inderdaad doen ja, groot gelijk! Ik wou dat ik dat kon doen, want ik heb nog genoeg plannen met mijn twingo :p

Je mag je geld ook daar in steken hoor? ;) Succes in ieder geval.(Y)
Wouter
Über-Spammer
Contacteer:

Twingooo schreef:sorrie dat ik misschien wat cynisch doe over verzekeringen en waarborgfonds, maar de eerste goede ervaring moet ik nog meemaken.
Nooit problemen mee (Y)
Waarom?? Gewoon omdat het kan!
paulvanrooij
Contacteer:

wou dat ik zoveel geld had dat ik t gewoon 'weg kon gooien' ;)
Twingooo
Contacteer:

We hebben een leuk bedrag momenteel, onstslagvergoeding van mijn vriend, belasting teruggaaf dus op dit moment hebben we die uitzonderlijke luxe... De auto wordt ook aangepakt door een Sponsor van mijn vriend zijn Race team dus betalen de inkoopprijs... Voor het geld dat normaal de hele bumper vervangen wordt, wordt nu de hele wagen aan de buitenkant aangepakt... Dus vette mazzel noemen ze dat... Waar wij overigens vet gebruik van maken...

@ T*mmy: moet zeggen dat ik me ook in moet houden om niet vrijwel alles in de wagen te steken, maar zoals gezegd is voor mij de koek op... Ik kan er dalijk weer netjes bijrijden en dat is bij mij nu prio... ; ) Maarruh koop anders een staatslot, wie weet ; )
T*mmy

I see. Daar heb je dan in ieder geval mazzel mee, die connecties. (Y)

Pff een staatsslot, mijn vriendin zeurt ook mijn hoofd dat ik is zo'n ding moet kopen :p

Misschien toch maar is luisteren naar die vrouwen (0)
Johan Hogervorst
Contacteer:

Pfff lekker balen van de schade, zien te bewijzen is ook erg lastig...

Maar goed, word dus wel weer netjes gefixt, mooi! (Y)
Twingooo
Contacteer:

@ T*mmy: Juist luister nu eens naar ons vrouwen lol, kopen dat lot dus ; )
en die connecties zijn maar wat handig op zijn tijd idd, mazzel hebben noemen ze dat..

@ Joopieboy: Hij wordt idd weer netjes, tenminste is de bedoeling lol, nee gaat goed komen...
Tim

Maar je kunt toch ook het gebruik maken van het waarborgfonds en daarna de auto laten maken? Of mis ik iets? :(

Je moet alleen wachten met maken tot dat de auto bekeken is door een expert en wellicht door een expert van de tegenpartij.
Twingooo
Contacteer:

En ben ik dus weer weken verder zoals de vorige keren dat de tegenpartij bekend had, en maanden voor het geld uitgekeerd werd, nu is er alleen een sterk vermoeden wie het geweest is... Recht hebben en je recht krijgen zijn 2 verschillende dingen helaas is dat, nogmaals, mijn ervaring..

We hebben het geld er nu voor en een hele leuke deal, dus we doen het deze x uit eigen zak. We hebben geen van beide zin of de fut voor weer een gevecht om je eigen geld.

Groetjes Bianca
Tim

Goed, laatste argument van mijn kant aangezien ik en velen met mij het niet snappen dat je geld weg gooit, als het nou om 100 euro zou gaan kan ik me er iets bij voorstellen maar dit is toch een serieus bedrag ;)

Bron: http://www.wbf.nl

Mogelijke situaties: U heeft schade geleden door toedoen van:

- een onbekend gebleven motorvoertuig (bijvoorbeeld omdat de bestuurder is doorgereden);
- een onverzekerd motorvoertuig;
- een gestolen motorvoertuig;
- een motorvoertuig dat verzekerd is bij een verzekeraar die failliet blijkt;
- een motorvoertuigbestuurder die een vrijstelling heeft van de verzekeringsplicht vanwege gemoedsbezwaren.

Voorwaarden:

- Uw schade is in ALLE gevallen veroorzaakt door een motorvoertuig of een daaraan gekoppelde aanhanger;
- Het staat vast dat niet u, maar een tegenpartij aansprakelijk gesteld kan worden voor de schade;
- U moet zich aantoonbaar ingespannen hebben om de identiteit van de veroorzaker te achterhalen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een politieaangifte, een buurtonderzoek of een advertentie. Deze acties moeten uiteraard zo snel mogelijk na de schadegebeurtenis worden uitgevoerd. Wacht u daar te lang mee (langer dan 14 dagen), dan vergoedt het Waarborgfonds uw schade niet. Heeft u het ongeval zien gebeuren, dan noteert u natuurlijk direct het kenteken van de veroorzaker, of probeert dat te achterhalen en informeert u de politie gelijk;
- Is de tegenpartij bekend (een onverzekerde) dan moet u deze schriftelijk aansprakelijk stellen en een kopie van die brief aan ons sturen, samen met uw verzoek om schadevergoeding;
- Er moet bewijs zijn van de schadegebeurtenis. Alleen uw eigen verklaring is onvoldoende bewijs. U moet dus getuigenverklaringen kunnen overleggen van getuigen die uiteraard bereid moeten zijn hun verklaring onder ede te herhalen.
Plaats reactie