Dynodag zaterdag 17 oktober, Goes
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Das mooi klote, maar hoe kan dat zo maar, te laat met vervangen of pure pech?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 39
- Lid geworden op: di 21 jul 2009 17:14
IddArno17 schreef:Das mooi k*%$e, maar hoe kan dat zo maar, te laat met vervangen of pure pech?

Het moet echt pure pech zijn want hij ligt er pas zo'n 25 dkm op volgens het boekje....
Denk zelf dat er mss iets is met 1 van de poelies, waardoor hij schuin is komen te lopen ofzo iets.
Hoop dat een volgende dyno-dag weer snel komt!

-
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: ma 14 aug 2006 21:30
- Locatie: Alphen a/d Rijn
Klote voor je! Nog een geluk dat hij niet tussen de distributie gekomen is. Dan was je nog verder geweest.
zowwww, net terug, Henk afstelling nagekeken en nog 2 pk's erbij gemaakt.
Komt nu op E85 (85% ethanol 15% benzine) op een 138.5 pk en 182 Nm aan de wieltjes.
F7p met biggelaar krukas, verder standaard.
Mij zijn tevreden!

Komt nu op E85 (85% ethanol 15% benzine) op een 138.5 pk en 182 Nm aan de wieltjes.
F7p met biggelaar krukas, verder standaard.
Mij zijn tevreden!



-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
uit een 1.8?mdmx schreef:zowwww, net terug, Henk afstelling nagekeken en nog 2 pk's erbij gemaakt.
Komt nu op E85 (85% ethanol 15% benzine) op een 138.5 pk en 182 Nm aan de wieltjes.
F7p met biggelaar krukas, verder standaard.
Mij zijn tevreden!![]()
![]()
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Zijn een paar leuke resultaten behaald vandaag
Leuke dag, weinig customs helaas...
Jo, bedankt wederom voor de organisatie
Henk en Rinus bedankt voor de hulp, gastvrijheid en gezelligheid

Leuke dag, weinig customs helaas...
Jo, bedankt wederom voor de organisatie

Henk en Rinus bedankt voor de hulp, gastvrijheid en gezelligheid

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Zo ben ook net terug, zoals verwacht geen schokkend aantal pk's erbij, wel een lekker op gas reagerend autootje, hij voelt als een kompleet andere auto.
Jo eindelijk eens even de hand geschud en ook Henk de hand geschud.
Dan de gegevens voor de heren kenners.
Gegevens voor en na de software aanpassing:
120.3 vermogen wordt 123.7
148.9 koppel wordt 153.0.
Henk was zeer tevreden met het standaard blokkie, hij vertelde dat hij er pas geleden een heeft gehad die iets van 113/115 vermogen had.
Kanttekening van hem daarbij dat de mijne los is met 22.000 km en die andere een paar duizend achter de wielen had.
De Clio's Turbo was ook niet verkeerd qua vermogens.
Minder was het thuiskomen.
Ik sta stil voor mijn deur komt er Politie met zwaailicht aangereden en je raad het al die stoppen voor mij.
Ze hadden me iets te hard de kruising over zien rijden en vervolgens langs de hoofdvaart alhier door zien scheuren richting huis.
Agent stapt uit met boos hoofd en vroeg of ik altijd zo rij.
Neen antwoorde ik, alleen zojuist
heb 300 km achter de rug en wilde nog even op de staart trappen....sorry.
Verkeerlicht was volgens hem ook rood, maar ik vertelde dat alles wat hij had gezien klopte maar het lampje was oranje toen ik er door reed.
Na overleg met zijn collega agente kreeg ik alleen een waarschuwing....
![Afbeelding]()
Jo eindelijk eens even de hand geschud en ook Henk de hand geschud.
Dan de gegevens voor de heren kenners.
Gegevens voor en na de software aanpassing:
120.3 vermogen wordt 123.7

148.9 koppel wordt 153.0.

Henk was zeer tevreden met het standaard blokkie, hij vertelde dat hij er pas geleden een heeft gehad die iets van 113/115 vermogen had.
Kanttekening van hem daarbij dat de mijne los is met 22.000 km en die andere een paar duizend achter de wielen had.
De Clio's Turbo was ook niet verkeerd qua vermogens.
Minder was het thuiskomen.
Ik sta stil voor mijn deur komt er Politie met zwaailicht aangereden en je raad het al die stoppen voor mij.
Ze hadden me iets te hard de kruising over zien rijden en vervolgens langs de hoofdvaart alhier door zien scheuren richting huis.
Agent stapt uit met boos hoofd en vroeg of ik altijd zo rij.
Neen antwoorde ik, alleen zojuist

Verkeerlicht was volgens hem ook rood, maar ik vertelde dat alles wat hij had gezien klopte maar het lampje was oranje toen ik er door reed.
Na overleg met zijn collega agente kreeg ik alleen een waarschuwing....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
[quote="Roel_ClioRS]@Jo; pm[/quote]
heb em gelezen, antwoord zo dadelijk
@Luco, der is verder niks aan gedaan. In de gehele powerband zit geen enkel knikje, dipje, niks. Zo zie je ze zelden hoor.

heb em gelezen, antwoord zo dadelijk
Mooi resultaat; ding loopt super over de gehele lijnmdmx schreef:F7p met biggelaar krukas, verder standaard.
Mij zijn tevreden!![]()
![]()

@Luco, der is verder niks aan gedaan. In de gehele powerband zit geen enkel knikje, dipje, niks. Zo zie je ze zelden hoor.
Nogmaals men excuses kerel, ik had het graag anders gezien-jacco- schreef:Zijn een paar leuke resultaten behaald vandaag![]()
Leuke dag, weinig customs helaas...
Jo, bedankt wederom voor de organisatie![]()

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
En natuurlijk Henk en Jo nogmaals bedankt.


Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
effe kort relaas van de dag, voor mij dan.
Arno zijn twingo is deftig bijgesteld over de gehele lijn. Veel meer topvermogen is er niet gehaald maar toch 3.7 pk aan de wielen.
Volgende keer moet je die 152-en nog wat pk-er maar es meebrengen.
Zeer fraai resultaat uit de rs turbo van Rik, zag in een glimp de 220 pk voorbijkomen op het scherm. Niet gek voor een lowboost conversie.
Wel effe het pompje icm benzinedrukregelaar zien te fiksen anders ga je hem stuk rijden.
De Sol deed het ook niet verkeerd, vet als die Vtec erbij kwam. Dacht boven de 150 pk gezien te hebben.
Armand haalde 10 pk meer uit zen megane tegenover de vorige keer. Mooie upgrade
Richard zen GTTi staat nu ook heel net afgesteld met een piekdruk van 1.4 en daarna afzakkend. Vermogen heb ik even niet meegekregen maar dacht rond de 160 ?
De 306 cabrio van Martijn liep te arm bovenin, daar heb ik nog net 120 pk kunnen aflezen.
Hele gave prelude met 33.000 op de teller, vermogen voor mij onbekend.
De RS op G3 liep na de mapping beter op gas dan op benzine, vond ik persoonlijk wel grappig. Daar was ie voor gekomen dus ik denk ook een tevreden klant.
Men eigen gebraad liep 264.4 en 430 Nm met een slippende koppeling en nog steeds die hopeloze nokkenas. Niks meer aan gedaan omdat ik men plaats had afgestaan aan iemand anders (domme ik).
De quadra van Jacco is heleaas niet op de bank geraakt vanwege een missend...blindplugje.
Arno zijn twingo is deftig bijgesteld over de gehele lijn. Veel meer topvermogen is er niet gehaald maar toch 3.7 pk aan de wielen.
Volgende keer moet je die 152-en nog wat pk-er maar es meebrengen.
Zeer fraai resultaat uit de rs turbo van Rik, zag in een glimp de 220 pk voorbijkomen op het scherm. Niet gek voor een lowboost conversie.

De Sol deed het ook niet verkeerd, vet als die Vtec erbij kwam. Dacht boven de 150 pk gezien te hebben.
Armand haalde 10 pk meer uit zen megane tegenover de vorige keer. Mooie upgrade

Richard zen GTTi staat nu ook heel net afgesteld met een piekdruk van 1.4 en daarna afzakkend. Vermogen heb ik even niet meegekregen maar dacht rond de 160 ?
De 306 cabrio van Martijn liep te arm bovenin, daar heb ik nog net 120 pk kunnen aflezen.
Hele gave prelude met 33.000 op de teller, vermogen voor mij onbekend.
De RS op G3 liep na de mapping beter op gas dan op benzine, vond ik persoonlijk wel grappig. Daar was ie voor gekomen dus ik denk ook een tevreden klant.
Men eigen gebraad liep 264.4 en 430 Nm met een slippende koppeling en nog steeds die hopeloze nokkenas. Niks meer aan gedaan omdat ik men plaats had afgestaan aan iemand anders (domme ik).
De quadra van Jacco is heleaas niet op de bank geraakt vanwege een missend...blindplugje.

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Jo, ik ga eerst weleens even naast die 150+ Twingo RS staan, maar dan wel even beter op de mannen/vrouwen in het blauw letten. 

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ey, je bent niet de enige die het gemist heeft-jo- schreef:Nogmaals men excuses kerel, ik had het graag anders gezien-jacco- schreef:Zijn een paar leuke resultaten behaald vandaag![]()
Leuke dag, weinig customs helaas...
Jo, bedankt wederom voor de organisatie![]()
Volgende keer beter en helemaal af (Rood?



We lachen der gewoon weer om

Iedereen die kogel of blindplugje durft te zeggen schiet ik af

208 PK van Sander schiet me nog te binnen

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Leuk resultaat(je) Arno.
Het gevoel en indrauk dat ie lekkerder rijdt / oppakt is meer waard dan 10(cafe)pk erbij toch ??

Het gevoel en indrauk dat ie lekkerder rijdt / oppakt is meer waard dan 10(cafe)pk erbij toch ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Intensie is natuurlijk meer vermogen, niet helemaal duidelijk omdat er geen goede meting op benzine naast ligt. Waarschijnlijk scheelt het nu erg weinig. Als de compressie omhoog zou gaan, en dat kan met e85, zou het wel veel gaan schelen......
Milieubewust in mijn holletje, dan had ik wel een schijtprius of civic hypocrit gaan rijden......

Milieubewust in mijn holletje, dan had ik wel een schijtprius of civic hypocrit gaan rijden......


-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Arco, het torretje was van zichzelf al goed volgens Henk.Arco Straver schreef:Leuk resultaat(je) Arno.![]()
Het gevoel en indrauk dat ie lekkerder rijdt / oppakt is meer waard dan 10(cafe)pk erbij toch ??
Dus om een verhaal krom te lullen dat recht is....

113/115 pk normaliter en er dan 123.7 uit te halen, zit je aan de 10 tot 12 pk meer.......

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ja klopt, iets aan de lage kant als je het vergelijkt met Rik. Clio verbruikt ook behoorlijk wat olie. Wellicht iets niet goed gegaan met het honen van het blok? (Ga dat nog uitzoeken). Je blijft bezig he...-jacco- schreef:208 PK van Sander schiet me nog te binnen

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Lees op het www allerlei % die je moet optellen bij de wielpk om de krukaspk te bepalen.
Lees de meeste die het hebben over 15%, wat is nu een goede leidraad in deze.
Lees de meeste die het hebben over 15%, wat is nu een goede leidraad in deze.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
jouw Twingo max 10%, eveneens de nieuwere renault types.
oude types en transaxiaal bakken, 15%
RWD 20%
AWD 25%
das hetgeen Rinus en Henk deze middag effe uitgelegd hebben en de norm die in Goes gehanteerd wordt.
oude types en transaxiaal bakken, 15%
RWD 20%
AWD 25%
das hetgeen Rinus en Henk deze middag effe uitgelegd hebben en de norm die in Goes gehanteerd wordt.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 3934
- Lid geworden op: wo 9 jan 2002 0:00
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Locatie: Middelburg (zeeland,NL)
- Contacteer:
Het was zoals altijd,gezellig,en leuk om mee te maken
jammer dat er afvallers waren,maar die zullen zeker weer een herkansing krijgen,tenminste,ik hoop van wel
De honda prelude had 118 pk (135 aan de kruk) was ook zo gegeven
is vanaf de fabriek,en zal ook zeker niet standaard blijven.
de pug had 127pk,normaal ook 135 pk,maar de pug had een openluchtfilter,wat betreft het arm lopen,daar wordt binnenkort wat aan gedaan,de eigenaar kennende,zal ook die niet stil blijven zitten.
op naar de volgende keer
jammer dat er afvallers waren,maar die zullen zeker weer een herkansing krijgen,tenminste,ik hoop van wel


De honda prelude had 118 pk (135 aan de kruk) was ook zo gegeven
is vanaf de fabriek,en zal ook zeker niet standaard blijven.
de pug had 127pk,normaal ook 135 pk,maar de pug had een openluchtfilter,wat betreft het arm lopen,daar wordt binnenkort wat aan gedaan,de eigenaar kennende,zal ook die niet stil blijven zitten.
op naar de volgende keer

Laatst gewijzigd door chris-mc op za 17 okt 2009 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Renault Megane Coupé 2.0 16v
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Oke, dan gaat de Twingo voortaan door het leven als:-jo- schreef:jouw Twingo max 10%, eveneens de nieuwere renault types.
oude types en transaxiaal bakken, 15%
RWD 20%
AWD 25%
das hetgeen Rinus en Henk deze middag effe uitgelegd hebben en de norm die in Goes gehanteerd wordt.
Twingo II RS136
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
En DSG bakken-jo- schreef:jouw Twingo max 10%, eveneens de nieuwere renault types.
oude types en transaxiaal bakken, 15%
RWD 20%
AWD 25%
das hetgeen Rinus en Henk deze middag effe uitgelegd hebben en de norm die in Goes gehanteerd wordt.

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
En 137 pk is mij voldoende, wat ik nog opmerkte tijdens de rit naar huis op de snelweg, snellere respons bij gas loslaten en weer intrappen, ook het versnellen in 4 en 5 is merkbaar beter.
Het gat van 2 naar 3 is ook beter, tevens draait hij nu op de toerenteller 7000 rpm alvorens de begrenzer ingrijpt.
Waar ik voorheen de 90 aantikte pakt hij nu de 95.

![Afbeelding]()
Henk aan de slag met de laptop!
Het gat van 2 naar 3 is ook beter, tevens draait hij nu op de toerenteller 7000 rpm alvorens de begrenzer ingrijpt.
Waar ik voorheen de 90 aantikte pakt hij nu de 95.

Henk aan de slag met de laptop!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Met lekke uitlaat voor de Lambda-sonde,
11.3 pk / 5.9 Nm winst ten opzichte van vorige keer.
[img]http://img200.imageshack.us/img200/8648/rol2.jpg[/img]
11.3 pk / 5.9 Nm winst ten opzichte van vorige keer.
[img]http://img200.imageshack.us/img200/8648/rol2.jpg[/img]
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Kreeg dit als antwoord op aanvraag offerte van Ziptuning.De Ziptuning resultaten
Voor uw Twingo RS 1.6 133 pk hebben wij een veel toegepaste, op de testbank en praktijk geteste software.
Het vermogen stijgt van 133 pk naar 150 pk. Het koppel stijgt van 160 Nm naar ruim 183 Nm.
Met name het koppel is belangrijk voor de trekkracht.
De ervaring bij onze klanten is dat de aanpassing bij dit voertuig goed merkbaar is. Zie ook de rijervaringen op onze website.
De Ziptuning uniek gemeten acceleratietijd van 0 naar 100 km/uur na tuning is 8.4 seconde. Origineel was de acceleratietijd ongeveer 8.7 seconde.
In de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/uur zal de verbetering groot zijn. De topsnelheid stijgt van 201km/uur naar 209 km/uur. Als u alleen op zoek bent naar brandstofbesparing, dan adviseren wij u Eco Performance te overwegen voor 225,- euro
Ik ga van de week een antwoord terug sturen om een afspraak te maken, ik zal daarin vragen of ik pas mag betalen als ik op de rollenbank ben geweest in Goes.
Indien de 150 pk niet wordt gehaald wil ik dat men van betaling afziet, dus dat de aanpassing gratis was, ze vragen gewoon 499 euro.
Ga ze ook vragen of ze een uitdraai hebben van betreffende auto.
Is dit niet gewoon oplichting/dwaling vraag ik me af?
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Ja en neen, dat noemt men commercieëlle onverantwoordelijkheid en is de handels/drijfveer van diverse "tuners" en zelfs dealers.
Om op het tweede deel van jouw vraag te antwoorden, zij zullen negatief antwoorden op het dynofeit gewoonweg omdat er geen metingen gedaan worden. Dit verhaal en ellendige toestand hebben we meegemaakt met Dennis (megane R25). Er was zodanig in die map gekloot dat het pingelen begon bij 4500 rpm. Reden: alle ontstekingswaarden veranderderd behalve daar waar het moest. Benzine en boost waren onaangeroerd !
Indien zij wel een dynotest toelaten moet je vragen of je eerst een run kan doen voor ze gaan mappen. Het is ook best mogelijk dat zij een héél positieve dyno gebruiken
Om op het tweede deel van jouw vraag te antwoorden, zij zullen negatief antwoorden op het dynofeit gewoonweg omdat er geen metingen gedaan worden. Dit verhaal en ellendige toestand hebben we meegemaakt met Dennis (megane R25). Er was zodanig in die map gekloot dat het pingelen begon bij 4500 rpm. Reden: alle ontstekingswaarden veranderderd behalve daar waar het moest. Benzine en boost waren onaangeroerd !
Indien zij wel een dynotest toelaten moet je vragen of je eerst een run kan doen voor ze gaan mappen. Het is ook best mogelijk dat zij een héél positieve dyno gebruiken

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
Tja, waarom zou je die moeite doen, die waardes gaan ze gewoon niet halen met alleen een custom map. Als ze op hun site zetten dat je maar een pk of 2 extra krijgt gaat niemand zoveel geld neerleggen voor maar 2 pk extra lijkt mij?Arno17 schreef:Kreeg dit als antwoord op aanvraag offerte van Ziptuning.De Ziptuning resultaten
Voor uw Twingo RS 1.6 133 pk hebben wij een veel toegepaste, op de testbank en praktijk geteste software.
Het vermogen stijgt van 133 pk naar 150 pk. Het koppel stijgt van 160 Nm naar ruim 183 Nm.
Met name het koppel is belangrijk voor de trekkracht.
De ervaring bij onze klanten is dat de aanpassing bij dit voertuig goed merkbaar is. Zie ook de rijervaringen op onze website.
De Ziptuning uniek gemeten acceleratietijd van 0 naar 100 km/uur na tuning is 8.4 seconde. Origineel was de acceleratietijd ongeveer 8.7 seconde.
In de tussenacceleratie van 80 naar 120 km/uur zal de verbetering groot zijn. De topsnelheid stijgt van 201km/uur naar 209 km/uur. Als u alleen op zoek bent naar brandstofbesparing, dan adviseren wij u Eco Performance te overwegen voor 225,- euro
Ik ga van de week een antwoord terug sturen om een afspraak te maken, ik zal daarin vragen of ik pas mag betalen als ik op de rollenbank ben geweest in Goes.
Indien de 150 pk niet wordt gehaald wil ik dat men van betaling afziet, dus dat de aanpassing gratis was, ze vragen gewoon 499 euro.
Ga ze ook vragen of ze een uitdraai hebben van betreffende auto.
Is dit niet gewoon oplichting/dwaling vraag ik me af?