vorige week donderdag een setje besteld bij Ron de Vries, vrijdag keurig in huis. Zuslief was er blij mee, as zaterdag even inbouwen, samen met de nieuwe radioHaas schreef:godver.. het lijkt de markt wel hier
Ik moet een setje nieuwe hebben.Maar bedankt voor de aanbiedingen
ACT: Algemeen Chat Topic Deel 3
graag gedaab ouwe 
Immer wieder die verdammte Holländer
Zaterdag gaat de auto iig worden gesleept naar huis toe.Priyantha schreef:Het liefst niet GeraldGerald schreef:Een F7p blok is toch nog wel te vinden.. Of ga je deze ook wegbrengen richting sloop?
Maar het moet het financieel wel waard zijn zeg maar. En het grootste probleem misschien nog wel is dat ik zelf niet kan sleutelen dus alles sowieso moet laten doen.
Dan vanuit daar maar kijken of er nog iets mee aan te vangen is...
Misschien dat er nog mensen met ideeën zijn
Wegschoppen en nieuwe kopen pry.
Wel zuur, maar is de beste keus.
Koop je een lekkere saf, kun je tenminste voor weinig geld betrouwbaar rijden
Hier weer n plaatje:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 3Fxref%3D1
Zelfs met massagestanden in de stoelen, cruise control, airco, climate, automaat. Naja t is toch weer 2000 piek ,maar volgens mij krijg je er 500 vanaf geluld, 500 onderdelen van die 16v en dan leg je 1000 bij, zit je net onder de kosten voor n nieuwe motor
Hier weer n plaatje:
Zelfs met massagestanden in de stoelen, cruise control, airco, climate, automaat. Naja t is toch weer 2000 piek ,maar volgens mij krijg je er 500 vanaf geluld, 500 onderdelen van die 16v en dan leg je 1000 bij, zit je net onder de kosten voor n nieuwe motor
-
Johan Hogervorst
- Contacteer:
Je had die luna ook nooit moeten wegdoen, maar goed, balen, nu succes met het oplappen van de 19. Maar ik heb nog vraagtekens erbij dat je blok in de soep is gelopen, dat hoor en merk je, denk zelf eerder aan een kapotte dynamo, afgebroken stekker, etc etc...
Maar goed, kan allemaal, ben ook geen monteur.
Maar goed, kan allemaal, ben ook geen monteur.
ik zoek een bedijf die mijn sintermetalen koppelingsplaat van de cup clio kan vernieuwen.
wie weet er iemand?
wie weet er iemand?
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Vraagje,
Iedereen kent die klemmetjes wel die je bv gebruikt om je bumper aan elkaar te zetten.
een vierkant plaatje wat je op 1 van de delen klemt totdat het gaatje van het plaatje overeenkomt met het gaatje in bv de bumper.
Er zit ook een gat in het andere deel van bv de bumper en dan draai je er een parker in die dan geklemt wordt door het stalen plaatje.
Beetje duidelijk?
Ik zoek dus die klemplaatjes, alleen dan niet voor parkers maar voor boutjes, dus dan zit er nog een tuutje op met schroefdraad.
waar kan ik die dingen kopen, ben al zoveel zaken afgeweest.
deze dus maar dan met schroefdraad
http://shop.berner.eu/medias/sys_master ... nContext=3
Iedereen kent die klemmetjes wel die je bv gebruikt om je bumper aan elkaar te zetten.
een vierkant plaatje wat je op 1 van de delen klemt totdat het gaatje van het plaatje overeenkomt met het gaatje in bv de bumper.
Er zit ook een gat in het andere deel van bv de bumper en dan draai je er een parker in die dan geklemt wordt door het stalen plaatje.
Beetje duidelijk?
Ik zoek dus die klemplaatjes, alleen dan niet voor parkers maar voor boutjes, dus dan zit er nog een tuutje op met schroefdraad.
waar kan ik die dingen kopen, ben al zoveel zaken afgeweest.
deze dus maar dan met schroefdraad
http://shop.berner.eu/medias/sys_master ... nContext=3
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op wo 14 okt 2009 18:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
antoine
- Car: Renault Clio III RS
http://www.isa-racing.de/20091/webseiten/Seite-284.htm
Zo iets bedoel je Luco, of de eenvoudigere versie?
Verkoop punt Guus de Koster...
Zo iets bedoel je Luco, of de eenvoudigere versie?
Verkoop punt Guus de Koster...
Deed MB dat niet?mark 5t schreef:ik zoek een bedijf die mijn sintermetalen koppelingsplaat van de cup clio kan vernieuwen.
wie weet er iemand?
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee die niet antoine
zie toevoeging mijn post
zie toevoeging mijn post
-
Lex
- Über-Spammer
- Contacteer:
Remservice Utrecht, doet daar ook in.mark 5t schreef:ik zoek een bedijf die mijn sintermetalen koppelingsplaat van de cup clio kan vernieuwen.
wie weet er iemand?
http://www.remservice.org
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@Luco:
speednuts noemen ze die dingen toch? (ten minste, zo noemen wij ze hier op het werk)
die van ons komen van wurth vandaan, weet niet of je daar wat aan hebt?
speednuts noemen ze die dingen toch? (ten minste, zo noemen wij ze hier op het werk)
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja maar ik moet ze met schroefdraad hebben en kan alleen die met parkers vindenpaulvanrooij schreef:@Luco:
of hebben jullie ze met schroefdraad??
-
antoine
- Car: Renault Clio III RS
[img]http://94.100.113.92/759050001-75910000 ... _q4am.jpeg[/img]

Edit: Deze komt uit een, ik dacht HP serverkast.
Edit: Deze komt uit een, ik dacht HP serverkast.
Laatst gewijzigd door antoine op wo 14 okt 2009 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
paulvanrooij
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
wij hebben ze ook met schroefdraad idd, komen als het goed is ook van wurth vandaan 
zoiets:
[img]http://www.latemodelrestoration.com/Con ... -85953.jpg[/img]
zoiets:
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Contacteer:
antoine en paul, die moet ik hebben, maar kan ze niet vinden bij wurthpaulvanrooij schreef:wij hebben ze ook met schroefdraad idd, komen als het goed is ook van wurth vandaan
zoiets:
Paul kan jij er 20 opsturen met gat m6??
Hoor ik wel wat ze kosten??
Tsja, is misschien wel de meest verstandige....Riël schreef:Wegschoppen en nieuwe kopen pry.
Hier weer n plaatje:
maar ook de minst leuke natuurlijk
Een Safrane is ook leuk ja
thanks riel en alex
mails zijn verstuurd.
mails zijn verstuurd.
-
Jean-Paul-S
- Über-Spammer
Mark,
kun je mij ook wat laten weten over de koppeling, die van mij is ook ver op z'n eind.
kun je mij ook wat laten weten over de koppeling, die van mij is ook ver op z'n eind.
-
Luco/Alpine-racer
- Über-Spammer
- Contacteer:
kan biesheuvel ookmark 5t schreef:ik zoek een bedijf die mijn sintermetalen koppelingsplaat van de cup clio kan vernieuwen.
wie weet er iemand?
je hoort van me.
-
Edward
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Ik zeg LPGPriyantha schreef:Tsja, is misschien wel de meest verstandige....Riël schreef:Wegschoppen en nieuwe kopen pry.
Hier weer n plaatje:
maar ook de minst leuke natuurlijk
Een Safrane is ook leuk jaMaar de gebruikskosten zijn niet echt bepaald laag, wegenbelasting verzekering én verbruik(2.5 Liter Volvo blokje...niet zuinig
).
Heb dan geen Safrane maar een Laguna, maar wegenbelasting is op 3 maanden bekeken in mijn geval maar 50 euro hoger (hier in Drenthe dus he)
en de LPG is zoveel goedkoper aan de pomp, je kunt zelfs een zuipende Amerikaan nog goedkoop laten rijden op LPG
-
Arco
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Staat er niet ergens een blokkie te koop Pri en die er in laten lepelen ergens ??
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Een maat van mij heeft een Dodge W200 op lpg. Geloof me die is niet goedkoop om te rijden.Edward schreef: je kunt zelfs een zuipende Amerikaan nog goedkoop laten rijden op LPG
350 km met 100 liter gas.....
5 GT Turbo '88 GT5
-
Edward
- Contacteer:
Gewoon LPG of LPG-G3?AnthonyR schreef:300 per kwartaal wegenbelasting met safrane 2.5 op LPG
Kan me niet voorstellen dat ik met een Laguna ongeveer 180 kwijt ben, en een Safrane al 300.
Maar ik weet wel dat als ik geen G3 zou hebben, het voor mijn Laguna ook ongeveer 280 per kwartaal zou kosten
-
Edward
- Contacteer:
T@ring.. maar toch, met benzine ben je altijd duurder uitRoy schreef:Een maat van mij heeft een Dodge W200 op lpg. Geloof me die is niet goedkoop om te rijden.Edward schreef: je kunt zelfs een zuipende Amerikaan nog goedkoop laten rijden op LPG![]()
350 km met 100 liter gas.....
Goedkoop was misschien niet helemaal het juiste woord
Safrane op g3 250 per kwartaal hoorEdward schreef:Gewoon LPG of LPG-G3?AnthonyR schreef:300 per kwartaal wegenbelasting met safrane 2.5 op LPG
Kan me niet voorstellen dat ik met een Laguna ongeveer 180 kwijt ben, en een Safrane al 300.
Maar ik weet wel dat als ik geen G3 zou hebben, het voor mijn Laguna ook ongeveer 280 per kwartaal zou kosten
Althans, in Limburg.
Ik weet niet hoever je rijdt Pry maar alla hij lust een slok ja (1 op 8 bij iewat normale rijstijl). OP benzine zul je om en nabij de 1 op 10 zitten en je maakt me echt niet wijs dat die 16v zuiniger was.
Op benzine zou ik bijna beweren dat de onderhoudskosten van de saf lager liggen, er komt gewoon niks aan
Vergelijk het maar met je laguna, alleen zit de saf beter in elkaar geschroefd én is de marktwaarde nog lager.
-
Edward
- Contacteer:
De Safrane is toch een stukkie zwaarder nog dan ik gedacht hadEdward schreef:Gewoon LPG of LPG-G3?AnthonyR schreef:300 per kwartaal wegenbelasting met safrane 2.5 op LPG
In Noord-Holland is de wegenbelasting overigens lager, dat dan weer wel.
Er staan genoeg blokjes te koopArco Straver schreef:Staat er niet ergens een blokkie te koop Pri en die er in laten lepelen ergens ??
Maar het erin laten lepelen is een tweede natuurlijk, en je weet natuurlijk niet wat je koopt in principe. Er staan er een aantal op Marktplaats waarbij ook wordt aangegeven dat de distributie e.d al net gedaan is e.d. Maar hoe 'betrouwbaar' is dat dan he...
En dan moet het nog worden ingebouwd.
-
Roald
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Het enige idee wat ik er over heb, dat mocht je de 19 16v richting de sloop brengen is dat ik de boordcomputer wel wil hebben inclusief alles wat erbij hoort (teller bak,bedienings hendel ,buitemp, sensor,vlotter etc)Priyantha schreef:Zaterdag gaat de auto iig worden gesleept naar huis toe.Priyantha schreef:Het liefst niet GeraldGerald schreef:Een F7p blok is toch nog wel te vinden.. Of ga je deze ook wegbrengen richting sloop?
Maar het moet het financieel wel waard zijn zeg maar. En het grootste probleem misschien nog wel is dat ik zelf niet kan sleutelen dus alles sowieso moet laten doen.
Dan vanuit daar maar kijken of er nog iets mee aan te vangen is...
Misschien dat er nog mensen met ideeën zijn
nakendeju... kom ik er gister achter dat er zaterdag weer Happy Hardcore is in de Matrixx....... is het al uitverkocht