Tim schreef:Ah oke, misschien dat ik komende zondag dan als extratje doe. Maken we er een daily dag van? M'n Clio heeft eerst de nodige aandacht nodig.
Het magische ringgevoel is wel heerlijk, chillen in de kou en genieten van de natuur met een kopje koffie. Ik lijk wel een natuur-/groenlinks ho**
bovenstaande is natuurlijk niet geschreven om iemand voor den kopf zu stoten
't Is wel een feit dat homo's het graag in de natuur doen.. Langs de A1 ofzo Maargoed, ik heb er geen last van en doe het bij tijd en wijle ook wel eens buiten.
Anyway, on topic, we kunnen een daily-dagje doen ja, het is toch voornamelijk sfeer proeven en lol maken
Tim schreef:Ah oke, misschien dat ik komende zondag dan als extratje doe. Maken we er een daily dag van? M'n Clio heeft eerst de nodige aandacht nodig.
Het magische ringgevoel is wel heerlijk, chillen in de kou en genieten van de natuur met een kopje koffie. Ik lijk wel een natuur-/groenlinks ho**
Prima, ik ga mee !
Goet! Gezwellig
*edit* Zondag kwam er alleen iemand langs bedenk ik me nu? Kan die ook zaterdagmiddag?
Dailyringtrips roeleren grote tijd! (als de racers weer stuk zijn of geschorst )
Prima, ik ga mee !
Goet! Gezwellig
*edit* Zondag kwam er alleen iemand langs bedenk ik me nu? Kan die ook zaterdagmiddag?
Dailyringtrips roeleren grote tijd! (als de racers weer stuk zijn of geschorst )
Da's al geregeld, die komt ook Zaterdag , kan ik een keer met jou meerjiden ? de 19 is nog niet helemaal fris namelijk en heb 'm net weer op 17" gezet voor de afsluitingsmeeting
Geert schreef:eerste lager schade bij techno oil gebruiker is bekend.... moeilijk te bewijzen dat dit door de olie komt natuurlijk.
Jaajaa ik geloof er niks van
Ik moest ook even lachen toen Tim S maandag z'n olie even aanvulde vlak voor vrij rijden, met olie van het welbekende merk "Comma"
Ook apart dat we weer een aantal bandenmerken hebben gespot waarvan we nog nooit hadden gehoord. En wij maar denken dat circuitrijders wel een beetje serieus nadenken over hun bandenkeuze.
Timmie82 schreef:Ik moest ook even lachen toen Tim S maandag z'n olie even aanvulde vlak voor vrij rijden, met olie van het welbekende merk "Comma"
Ook apart dat we weer een aantal bandenmerken hebben gespot waarvan we nog nooit hadden gehoord. En wij maar denken dat circuitrijders wel een beetje serieus nadenken over hun bandenkeuze.
Topspul die olie
Die bandenmerken waren wel om te lachen, welke waren het ook alweer?
Maareh, top! Goed en snel geregeld weer, 1 november is een go wat mij betreft. Hoop dat het lekker koud is met een mooi zonnetje. Ontbijtje Hannes, lunch Gulia en diner Aviano.
Edit: als je wil mag je d'r wel een rondje meenemen Ik ga met de Xantia dus zal niet echt spectaculair zijn (tenzij ik 'm in de hoogste stand zet en off-piste ga )
Pas maar op dat we niet bij de eerste serieuze bocht al in de boarding liggen.. Je bent gewend hard te gaan, maar ik weet niet hoe het met jullie daily's zit, mijn Xantia gaat echt niet hard de hoek om
Timmie82 schreef:Pas maar op dat we niet bij de eerste serieuze bocht al in de boarding liggen.. Je bent gewend hard te gaan, maar ik weet niet hoe het met jullie daily's zit, mijn Xantia gaat echt niet hard de hoek om
Timmie82 & Shannon - Astra GSI (dit klinkt echt té fout ) (Edit: shit ik bedenk me nu dat ik met de Xantia ga)
Tim S & Ronald - Leon TDI
Merijn - Clio Williams
Haas - Clio Williams
Martijn, mét..? - 21t?
Steven K - 118d?
Voorlopige weersverwachting: 12-16 gr C met half zon / half bewolkt. Geen neerslag. Dikke trui én een zonnebril mee dus. Zoals altijd kan het weer 2 kanten op met het weer daar.