om er vervolgens achter te komen dat er toch net ff wat meer krom is, met je ballen op een grasveld en stenen onder je reet... ja daagTom schreef: In nederland een draagarmpje halen en daar eronder stouwen

om er vervolgens achter te komen dat er toch net ff wat meer krom is, met je ballen op een grasveld en stenen onder je reet... ja daagTom schreef: In nederland een draagarmpje halen en daar eronder stouwen
Als je op de afsluitingsmeeting komt, krijg je van mij een pakkie peuken en een sigaar!-jacco- schreef:Wat een kloteweekend![]()
Erg genoten van de vele kilometers![]()
BBQ was top, helaas zonder sigaar deze keer
Fikkie was goed, scheelde een hoop opruimwerk![]()
Tent gelijk maar in de vuilbak gegooid, volgend jaar of hotel of zo'n cabine, 1000 maal beter
ik neem dan wel standaard me bus en een oprijwagen mee,hoef ik me nergens meer zorgen over te maken-Ray- schreef:dan gaan we vrijdag al weg en doen we een nachtje extra
DealARNO16V schreef:Als je op de afsluitingsmeeting komt, krijg je van mij een pakkie peuken en een sigaar!![]()
Top! Dank je!jean-paul schreef:
@ willeon: ga het nu regelen.
Komt goed!-jacco- schreef:DealARNO16V schreef:Als je op de afsluitingsmeeting komt, krijg je van mij een pakkie peuken en een sigaar!![]()
Das om de hoek, dus dat moet wel lukken