Hmmz... Tja, zal ik ook maar een duit in het zakje doen dan?
Ik vind deze actie zwaar onverantwoordelijk en ik ga volledig met Dennis mee. Dit soort dingen doe je niet op een drukke rotonde, maar op een verlaten parkeerterrein of industrieterreintje.
En natuurlijk jaag ik 'm wel eens goed over een rotonde, maar niet met als het zo druk is. Mensen kunnen gewoonweg niet goed inschatten hoe hard je rijdt en gaan er al helemáál niet vanuit dat je een volledig rondje (of 2) maakt. Een inschattingsfout (in hoeverre kun je van een fout spreken als iemand de rotonde op rijdt, als je al 3/4 afgelegd hebt) is heel snel gemaakt. Dan vind ik het nog tot daar aan toe dat je je eigen GT in de poeier rijdt, maar dat je daar iemand anders in meeneemt vind ik ernstiger. Laat staan wanneer daar letsel bij komt kijken. Je rijdt stiekem toch best hard...
Maar goed, ik heb mijn portie ook wel gehad vroeger en waarschijnlijk zeg ik dit alleen omdat ik een ouwe chagrijn aan het worden ben, maar toch... Let goed op in het verkeer en neem geen onnodige risico's. Daar hebben we circuitdagen genoeg voor...