Ik kan nu de versnelling in zn 1 t/m 6 zetten zonder koppeling in te drukken en daarbij slaat de auto ook niet af en kom dus ook niet vooruit..
Wat kan dit zijn, kabeltje losgeschoten of uit het niets een gigantisch kapotte versnellingsbak ?

Gevalletje lagerschade ? niets horen ratelen van te voren ?Priyantha schreef:Volgens de ANWb is het blok vastgeslagen.
TsjaEdward schreef:Jij hebt echt geen geluk met die auto
Wel grappig trouwens, zo'n rapportering ter plaatse. De techniek van tegenwoordigen zo heb je nog wat te doen terwijl je moet wachten op de Wegenwacht
Goede tip iig jacquesjacques schreef:Priyanta,
Ik zou de compressie een na (laten) meten. Kan best zijn dat het helemaal niet mechanisch is, maar een sensor. Als je compressie niet deugt heb je een mechanisch probleem. Als je compressie goed is, zit het in de besturing.
Gheghe LucoLuco/Alpine-racer schreef:Nou die gasten rijden ss1 in de dsc en kunnen mij niet eens voorblijven![]()
Dus zou daar geen blokkie bestellen
Jups garage belde me Maandag op met de mededeling dat het blokje toch was 'overleden'.Hessel schreef:Hee Piri, weet je al wat meer?
Het liefst niet GeraldGerald schreef:Een F7p blok is toch nog wel te vinden.. Of ga je deze ook wegbrengen richting sloop?