Maar veel plezier en we zien je tussendoor vast regelmatig online om de rtc-verslaving bij te houden bij internet cafetjes

gehhehe, jah man moet je vaker doen. Goede reis en geniet er van man!!Tim schreef:Hehe, zeker gezellig!Steven schreef:Idd, straks achter de douane zal ik nog wel even opduiken.
Was iig gezellig gister!
`s ochtends of `s avonds ?Tim schreef:Dat is een verschijnsel wat je krijgt na veel rukken, wist je dat niet Tom? Dat begint het te spatzen
Wat ben jij een lompe boer zeg! Respectloos naar het andere geslacht en nog een slechte smaak ook: racen met een Seat en daar over balken als een ezel op een Renaultforum. Mooie reclame voor onze club!!!!!Luco/Alpine-racer schreef:Hee ouwe Mooner![]()
Veel plezier en regelmatig zon aussie sletje volblaffen he![]()
Van jouw zie ik dat als een complimentdolf jans schreef:Wat ben jij een lompe boer zeg! Respectloos naar het andere geslacht en nog een slechte smaak ook: racen met een Seat en daar over balken als een ezel op een Renaultforum. Mooie reclame voor onze club!!!!!Luco/Alpine-racer schreef:Hee ouwe Mooner![]()
Veel plezier en regelmatig zon aussie sletje volblaffen he![]()
Niet iedereen dus.Merijn schreef:Jij kent Luco nog niet, dat is duidelijk...Zo praten zij altijd tegen elkaar. Luco is de ouwe viezerik binnen de club en iedereen lijkt 'm te tolereren.
dolf jans schreef:Niet iedereen dus.Merijn schreef:Jij kent Luco nog niet, dat is duidelijk...Zo praten zij altijd tegen elkaar. Luco is de ouwe viezerik binnen de club en iedereen lijkt 'm te tolereren.
Dat ligt aan hoe de wind staat! Ik zal je morgen van wat tips voorzienSteven(stk) schreef:`s ochtends of `s avonds ?Tim schreef:Dat is een verschijnsel wat je krijgt na veel rukken, wist je dat niet Tom? Dat begint het te spatzen