Omdat je hem op 'always on top' hebt staanRonnie schreef:Weet iemand toevallig waarom mijn winamp niet automatisch verdwijnt (minimaliseert) wanneer ik op een andere map klik onderin de balk ??

CTRL+A om dit uit te zetten.
Omdat je hem op 'always on top' hebt staanRonnie schreef:Weet iemand toevallig waarom mijn winamp niet automatisch verdwijnt (minimaliseert) wanneer ik op een andere map klik onderin de balk ??
Idd, dat heb ik ook gehad met mijn pentium 4 dell laptop (latitude c640), en tot op heden loopt ie perfect.Riël schreef:Heb ook wel goeie ervaring met Dell, maar die 3 year pick up business garantie is wel een must en een grote kans dat ie die meerprijs waard is.
Weet ik!Joopieboy schreef:Dit ging over laptops.
En zelf koop ik ook liever onderdelen vanwaar ik zelf een pc uit bouw.
RMA betekent 'Return Material Authorisation'.Haas schreef:wat de hell is RMA?
ik weet het antwoord denk ik al, maar goed: wat is er kapot als je monitor af en toe uitvalt. de monitor zelf (lcd'tje) of de videokaart?
Heb het eens eerder gehad en toen was de voeding naar de donder. Die al gewisseld, geeft geen resultaat.
Beeld valt te pas en te onpas een seconde weg en komt dan weer terug. Af en toe ook met soort van 'ruis' , dus wat pixels die zichzelf verplaatsen.
Als de studenten beheerder zijn over hun eigen laptop kan dit niet uiteraard, is het op standaard pc's dan gewoon als admin het icoon installeren 'voor iedereen'.Ferdy schreef:nee het gaat er om dat alle studenten hier een icoontje met een hyperlink op het buroblad krijgen.
Deze moeten ze niet kunnen verwijderen.
We hebben hier een gescheiden netwerk voor studenten en staff.
We werken op Windows XP.