de dag dat hij handig wordt vreet ik mijn schoenen op.Joopieboy schreef:Lekker bezig tim, zo word je nog eens handig!![]()
Die gaan we bewaren, deze uitspraakMartijn Kool schreef:de dag dat hij handig wordt vreet ik mijn schoenen op.Joopieboy schreef:Lekker bezig tim, zo word je nog eens handig!![]()
Geloof me, dat gaat niet helpen, hopeloosLuco/Alpine-racer schreef:Die gaan we bewaren, deze uitspraakMartijn Kool schreef:de dag dat hij handig wordt vreet ik mijn schoenen op.Joopieboy schreef:Lekker bezig tim, zo word je nog eens handig!![]()
![]()
![]()
Tim les nodig? Zijn er vast die je willen helpen zodat we kunnen zien dat Martijn zijn schoenen opvreet![]()
Zolang ik Tim moet aanwijzen wat de remblokken zijn denk ik dat dat nog wel meevaltPriyantha schreef:[img]http://www.pentaxfan.nl/rtc/oltimerfest ... kleind.jpg[/img]
Martijn, dat wordt schoenen eten
Homooo !!!Tim schreef: @ Steven
Zondag zal ik voor de laatste keren dit jaar eens even lekker je nipples twisten, gisteren op zandvoort heb ik me ingehouden... Al heb ik wel aan je tieten gezeten herinner ik me nu...
stuk ja , zoals het een renault betaamtTimmie82 schreef:Dus eigenlijk ging alles naar verwachting