K-tec uitlaat Clio II 1.6 16V
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
(om even hier verder te gaan)
standaard heeft t blok 110 pk toch? dan ga je volgens mij never-nooit-niet 130pk halen, das bijna 20% vermogenswinst met kleine aanpassingen (of heb ik over grote dingen heen gelezen?)
voor echt merkbare winst moet je gewoon flink investeren, en dan is inruilen op een RS waarschijnlijk nog goedkoper
standaard heeft t blok 110 pk toch? dan ga je volgens mij never-nooit-niet 130pk halen, das bijna 20% vermogenswinst met kleine aanpassingen (of heb ik over grote dingen heen gelezen?)
voor echt merkbare winst moet je gewoon flink investeren, en dan is inruilen op een RS waarschijnlijk nog goedkoper
Ja klopt, 130PK is voor kleine aanpassingen misschien niet te halen. Wacht ook eerst af wat deze aanpassingen mij gaan brengen en mocht ik dan in debuurt liggen van de 130 dan ben ik natuurlijk uitermate blij, maar lig ik er nog ver van af, dan probeer ik wat andere dingen.
Maargoed, wie niet waagt wie niet wint, is het toch ?
Kan natuurlijk ook met de investeringen in de auto + de waarde van de auto een RS halen, maar goed, dan moet ik daar weer mee bezig
Probeer eerst dit en dan zien we wel weer verder. Hopelijk kan ik dit jaar nog zeggen wat de onderdelen aan winst mij gebracht hebben.
Maargoed, wie niet waagt wie niet wint, is het toch ?
Kan natuurlijk ook met de investeringen in de auto + de waarde van de auto een RS halen, maar goed, dan moet ik daar weer mee bezig

Probeer eerst dit en dan zien we wel weer verder. Hopelijk kan ik dit jaar nog zeggen wat de onderdelen aan winst mij gebracht hebben.
-
- Contacteer:
de rollenbank in goes liegt niet 

He Hotshot heeft hem dus wel afgemaakt die porche 944 turbo. mooi werk, we kennen hem nog wel.
doe hem de groeten van ons!
mooie auto zo'n clio 1.6 16V gewoon goed blok, 115pk en snel en redelijk zuinig.
doe hem de groeten van ons!
mooie auto zo'n clio 1.6 16V gewoon goed blok, 115pk en snel en redelijk zuinig.
De auto komt zeker op de bank, anders blijft het alleen maar gis werk he. Daar houd ik ook niet zo van.
Wat betreft de porsche van Hotshot, deze was motorisch flink aangepast en hij reed met, als ik het me goed herinner, 298PK op de wielen als ik me niet vergis.
Maar de Porsche word nog verder aangepast, hij is nu helemaal gestript en word dit jaar of volgens jaar compleet gespoten en er komt een LS1 motor in. Dus een dikke V8
Maargoed, wat betreft mijn auto, hopelijk kan ik snel beginnen met alle aanpassingen. Binnenkort eerst effe op vakantie.
Wat betreft de porsche van Hotshot, deze was motorisch flink aangepast en hij reed met, als ik het me goed herinner, 298PK op de wielen als ik me niet vergis.
Maar de Porsche word nog verder aangepast, hij is nu helemaal gestript en word dit jaar of volgens jaar compleet gespoten en er komt een LS1 motor in. Dus een dikke V8

Maargoed, wat betreft mijn auto, hopelijk kan ik snel beginnen met alle aanpassingen. Binnenkort eerst effe op vakantie.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
LS1 = corvette blok toch?
Project: GTT Blue Sport
Ja klopt helemaal. Heb hotshot effe gevraagd en hij had 300pk op de achterwielen. Straks met de v8 wil die richting de 400 als ik het goed heb.
Waarom die dit blok kiest, omdat het betrouwbaarder is.
Heb een beetje research gedaan, maar denk niet dat ik de 130 voor een leuk bedrag kan gaan halen. Zie link waarom.http://home.vr-web.de/seegi/Umbau/Umbaud.html
Waarom die dit blok kiest, omdat het betrouwbaarder is.
Heb een beetje research gedaan, maar denk niet dat ik de 130 voor een leuk bedrag kan gaan halen. Zie link waarom.http://home.vr-web.de/seegi/Umbau/Umbaud.html
Eind deze maand of augustus wil ik een andere uitlaat voor mijn auto halen. Het word er een van K-tec namelijk de volgende:
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... teal_4.jpg[/img]
Of misschien deze maar dan met tussendemper, ben er nog niet helemaal uit, moet namelijk geen GTI kabaal uit de pijp komen.
[img]http://www.k-tecracing.com/products/cli ... teal_4.jpg[/img]
Of misschien deze maar dan met tussendemper, ben er nog niet helemaal uit, moet namelijk geen GTI kabaal uit de pijp komen.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Goed bezig 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Zo heb vandaag weer een leuke
uitgave gehad.
Kwam namelijk op het verkeerslicht aanrijden, niks aan de hand verder, wil weer weg rijden, en opeens loopt de auto heel slecht.
Ik de stekkers van de bobbine's loshalen om te kijken of het daar aan lag, maar de auto slaat dan meteen af. Reden, 2 bobbine's zijn serie geschakelt, dus je kunt het zo niet testen.
Naar de dealer gegaan en deze heeft geconstateerd dat bobbine 2 kapot was. Al met al toch weer 100 euro ligter. Maar ik weet nu wel hoe ik de bobbine's moet testen stuk voor stuk.
Maargoed, binnenkort komen er wijzigingen van de auto aan. Zal binnenkort wel foto's plaatsen mocht het allemaal klaar zijn.

Kwam namelijk op het verkeerslicht aanrijden, niks aan de hand verder, wil weer weg rijden, en opeens loopt de auto heel slecht.
Ik de stekkers van de bobbine's loshalen om te kijken of het daar aan lag, maar de auto slaat dan meteen af. Reden, 2 bobbine's zijn serie geschakelt, dus je kunt het zo niet testen.
Naar de dealer gegaan en deze heeft geconstateerd dat bobbine 2 kapot was. Al met al toch weer 100 euro ligter. Maar ik weet nu wel hoe ik de bobbine's moet testen stuk voor stuk.
Maargoed, binnenkort komen er wijzigingen van de auto aan. Zal binnenkort wel foto's plaatsen mocht het allemaal klaar zijn.
Heb sinds vandaag de uitlaat in bestelling staan, dus ben benieuwd wanneer die binnen komt. Ook ben ik heel erg benieuwd naar het geluid en ik hoop ook een beetje op iets meer pit.
Achja we zullen het gaan zien, wanneer die binnen is, zal ik wel een paar foto's maken en een filmpje van het daadwerkelijke geluid.
Tot gauw.
Achja we zullen het gaan zien, wanneer die binnen is, zal ik wel een paar foto's maken en een filmpje van het daadwerkelijke geluid.
Tot gauw.
Ziet er mooi uit ben benieuwd hoe het klinktBakkums schreef:Zo dat heeft k-tec snel gedaan. Zaterdag besteld en heb de uitlaat vandaag ontvangen. Wat betreft de foto's en het filmpje, deze zou ik dit weekend effe posten.
Vrijdag zal ik hem er eerst onder zetten.
Tot dan.
Hallo heren, bestel de K-tec (uitlaat) niet ! (probleem verholpen, uitlaat kan weer gekocht worden)
Heb nu 1.5 dag erop zitten en de uitlaat past nog niet.
Ophang beugel voor rubber zit verkeerd, beugel van de achterdemper werkt voor geen meter en er ontbreekt ook nog een ophang beugel.
Verder sluit de flens ook niet goed aan.
Morgen gaan we de K-tec uitlaat verlassen zodat die goed als orgineel past. Dus mocht je je vervelen en niks beters te doen hebben, koop dan een K-tec stealth uitlaat, want die houd je wel even bezig.
Hopelijk kan ik morgen eindelijk het eind resultaat laten horen.
Heb nu 1.5 dag erop zitten en de uitlaat past nog niet.
Ophang beugel voor rubber zit verkeerd, beugel van de achterdemper werkt voor geen meter en er ontbreekt ook nog een ophang beugel.
Verder sluit de flens ook niet goed aan.
Morgen gaan we de K-tec uitlaat verlassen zodat die goed als orgineel past. Dus mocht je je vervelen en niks beters te doen hebben, koop dan een K-tec stealth uitlaat, want die houd je wel even bezig.
Hopelijk kan ik morgen eindelijk het eind resultaat laten horen.
Laatst gewijzigd door Bakkums op ma 28 sep 2009 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.
toch vreemd, de k-tec uitlaat voor de gtt past prima....
geef het even aan, dan kunnen ze er wat mee doen
heb ook een grille van k-tec maar die zat niet mooi, had het even gemaild en kreeg meteen de aanbieding om hem om te ruilen, mja vanuit nl gaat dat wat lastiger.....
hij gaf aan het na te gaan kijken waarom het niet mooi zat
geef het even aan, dan kunnen ze er wat mee doen
hij gaf aan het na te gaan kijken waarom het niet mooi zat

-
- Contacteer:
heb je wel de goede gekregen dan? (of de verkeerde besteld?)
Dit was natuurlijk ook tegen al mijn verwachtingen in.
Heb alles nogmaals nagekeken, maar heb toch echt de goeie spullen gekregen. Denk dat er misschien 1 verkeerd was en dan heb ik die net ontvangen.
Maar verbak dat ding morgen gewoon en dan zal ik dit wel melden bij k-tec. Hopelijk doen ze er dan iets mee. Dat het niet weer voor komt.
Ik houd jullie op de hoogte.
Heb alles nogmaals nagekeken, maar heb toch echt de goeie spullen gekregen. Denk dat er misschien 1 verkeerd was en dan heb ik die net ontvangen.
Maar verbak dat ding morgen gewoon en dan zal ik dit wel melden bij k-tec. Hopelijk doen ze er dan iets mee. Dat het niet weer voor komt.
Ik houd jullie op de hoogte.
-
Vreemd, ik heb een stealth onder mijn RS en die past zeer goed en zat er binnen notime onder. De ophangpunten zijn bij mij ook op alle mogelijke manieren verstelbaar.
Ik zou trouwens zo snel mogelijk even mailen met die gasten. Hun service is volgens mij vrij goed. Dus misschien hebben zij wel de oplossing voor je
Succes!
Ik zou trouwens zo snel mogelijk even mailen met die gasten. Hun service is volgens mij vrij goed. Dus misschien hebben zij wel de oplossing voor je

Succes!
-
- Contacteer:
beter eerst contact opnemen voor je gaat slijpen en lassen aan die uitlaat, terugnemen zullen ze niet meer doen na je knutselwerk
Ik heb de uitlaat er nu perfect onder zitten. Probleem zat hem in de tussenpijp, deze was verkeerd opgemeten door k-tec waarschijnlijk.
Ze hadden precies 1 inch of 2.5 cm verkeerd. Ophang punt en de bocht zat goed alleen was de flens te kort. Ik zou morgen middag even wat foto's posten en misschien een filmpje.
Zo eerst even k-tec mailen.
Ze hadden precies 1 inch of 2.5 cm verkeerd. Ophang punt en de bocht zat goed alleen was de flens te kort. Ik zou morgen middag even wat foto's posten en misschien een filmpje.
Zo eerst even k-tec mailen.
je bent wel lekker van de ' eerst krijsen, dan kijken ' methode heb ik het idee??
Lekkere reclame maak je hier voor K-tec!? Als ik tot de engelsen zou behoren, zou je kunnen fluiten naar elke vorm van hulp of repliek.
Lekkere reclame maak je hier voor K-tec!? Als ik tot de engelsen zou behoren, zou je kunnen fluiten naar elke vorm van hulp of repliek.

Nou je wil niet weten hoeveel werk ik er aan heb gehad. Ding klopte gewoon niet en dat is de domste fout die je kunt maken als fabriekant zijnde. Heb ook ervaring met cheap ass japan/chine troep en dit paste nog beter dan een erkende K-tec tunings bedrijf.
Maargoed, maakt ook verder niet uit, heb misschien net de verkeerder gekregen.
Maargoed, maakt ook verder niet uit, heb misschien net de verkeerder gekregen.
Laatst gewijzigd door Bakkums op di 29 sep 2009 16:45, 1 keer totaal gewijzigd.
als je iets op maat koopt en het klopt niet, dan neem je toch contact op met de fabrikant en ga je niet eerst verkondigen dat niemand zo'n ding moet kopen. Daarbij verschil je wel heel snel in "er klopt niets van" naar "er zit 1 inch verkeerd" ....

Als een uitlaat niet goed onder de auto kan worden gehangen omdat een stuk pijp 1 inch te kort is dan heb je toch niets aan zo'n uitlaat!?!? Er klopt dan inderdaad niets van de uitlaat. Iemand met twee linker handen had de uitlaat nooit goed onder de auto gekregen.Haas schreef:als je iets op maat koopt en het klopt niet, dan neem je toch contact op met de fabrikant en ga je niet eerst verkondigen dat niemand zo'n ding moet kopen. Daarbij verschil je wel heel snel in "er klopt niets van" naar "er zit 1 inch verkeerd" ....
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat een product dat je koopt voor een specifieke auto (in dit geval een uitlaat) niet zondermeer past. Het kan voorkomen dat een leverancier een verkeerd product opstuurt. Dat was in dit geval echter niet het geval.
We hadden eigenlijk even een foto moeten maken van de nieuwe uitlaat naast de oude zodat je met eigen ogen kan zien dat het verschil gewoon bezopen was.
-
- Contacteer:
en wat zegt K-tec erover?
of geen contact opgenomen zodat ze hun fout kunnen herstellen en maar gelijk gaan verzagen en verkondigen dat iemand niets moet kopen daar?
.edit: typo
of geen contact opgenomen zodat ze hun fout kunnen herstellen en maar gelijk gaan verzagen en verkondigen dat iemand niets moet kopen daar?
paulvanrooij schreef:en wat zegt K-tec erover?
Hoezo echo!!!
Heb nog geen contact met ze opgenomen, zal dit morgen wel doen. benieuwd wat ze hierover zeggen.
Ik heb foto's gemaakt frank, deze stuur ik gelijk mee.
En dat is meteen reden om hier op het forum in 2 topics te gaan roepen dat producten van K-Tec niet deugen?FrankB schreef:Als een uitlaat niet goed onder de auto kan worden gehangen omdat een stuk pijp 1 inch te kort is dan heb je toch niets aan zo'n uitlaat!?!? Er klopt dan inderdaad niets van de uitlaat. Iemand met twee linker handen had de uitlaat nooit goed onder de auto gekregen.
Dat het meteen moet passen; Mee eens! Dat het niet ging om een verkeerd geleverd onderdeel, maak je op uit....? Er is immers nog geen contact geweest met K-tec.FrankB schreef:Persoonlijk vind ik het belachelijk dat een product dat je koopt voor een specifieke auto (in dit geval een uitlaat) niet zondermeer past. Het kan voorkomen dat een leverancier een verkeerd product opstuurt. Dat was in dit geval echter niet het geval.
En nogmaals, eerst schreeuwen dus dat het niet klopt, vervolgens zelf de onderdelen gaan verbouwen en dan nog contact op moeten nemen met de leverancier.FrankB schreef:We hadden eigenlijk even een foto moeten maken van de nieuwe uitlaat naast de oude zodat je met eigen ogen kan zien dat het verschil gewoon bezopen was.
Concluderend, jullie roepen en verkondigen dus eerst op internet dat er geen hol van past en dat je die uitlaat niet moet kopen om vervolgens nog even contact op te nemen om er achter te komen wat nu de fout was?
Volgens draai je dan iets om, maar goed....

Om het effe duidelijk te maken, begrijpend lezen, ik heb nooit gezegd dat je geen producten van K-tec moet kopen, alleen maar dat je deze uitlaat niet moest kopen. Misschien in alle opwelling had ik dit anders moeten verwoorden, maar het zei zo.Haas schreef:
En dat is meteen reden om hier op het forum in 2 topics te gaan roepen dat producten van K-Tec niet deugen?
En nogmaals, eerst schreeuwen dus dat het niet klopt, vervolgens zelf de onderdelen gaan verbouwen en dan nog contact op moeten nemen met de leverancier.
Concluderend, jullie roepen en verkondigen dus eerst op internet dat er geen hol van past en dat je die uitlaat niet moet kopen om vervolgens nog even contact op te nemen om er achter te komen wat nu de fout was?
Volgens draai je dan iets om, maar goed....
Verder moesten we de uitlaat wel verbouwen, want anders had ik deze week de auto niet kunnen gebruiken en ik hem wel degelijk nodig heb.
En waarom neem ik contact achteraf op, omdat ik wil voorkomen dat dit vaker voorkomt.
Verder wil ik in dit topic geen gezeur meer over dit geval, want dan word het zo onoverzichtelijk.