in een kart durf ik wel hardSteven schreef:Je moet trouwens eens opletten, die gr0te neef van een Ray rijd ook nog een aardig potje door in de kart.
Dat valt best mee-Ray- schreef:en al rijden er wel Piri's in de weg
Jacco, misschien toch nog? Er is nu ook een prijs voor de hoogstgeklasseerde 80kgplus deelnemer.....-jacco- schreef:Ik denk er nog ff over na, beetje afhankelijk van wat er allemaal gaat lukken, beetje veel te klussen nog, maar hou er maar wel rekening meedolf jans schreef:Laten we nou net over een maand weer te keer gaan.......![]()
Durf je nog ondanks je strafgewicht?![]()
![]()
Dan hou ik de tijd erna ook vrij, kan ik ook een genieten van die kinderdingen
Balls of steel en nerves of steel !!!! Damn, de winnaar is al bekendMerijn schreef:Ik ben ook 80+ Tim...En had op Dolf en zoon na de snelste tijd in de race, dus gasgeven nondeju!
Die 80 kilo zit 'm overigens vooral tussen de benen...![]()
--> Laag zwaartepunt.
Bovendien werden nog niet zo heel lang geleden zich niet helemaal keurig gedragende Europeanen naar Australie verbannen.......Steven schreef:Juist, die voelde ik ook al aankomenMerijn schreef:Dat jij zondag waarschijnlijk weer teruggezet zal worden in de einduitslag, Steven.
Ja maar dat was omdat de achteringang van de tent zomaar open stond en ik struikelde [img]http://i166.photobucket.com/albums/u100 ... smiley.gif[/img]Merijn schreef:Hmm... Dat was afgelopen weekend wel anders!!Tim schreef:Dat ik slecht tegen m'n verlies kan en Merijn's zwans niet aan wil raken denk ik
dolf jans schreef:Jacco, misschien toch nog? Er is nu ook een prijs voor de hoogstgeklasseerde 80kgplus deelnemer.....![]()
gr.dolf
+ Steefdolf jans schreef: "we want more!!"