Ronald1916V schreef:De 16V gaat opdezelfde manier als jou 19 ja.. Kooi er uit.. interieur er uit.. en dan gewoon wachten tot ie vanzelf weg looptpaulvanrooij schreef:dus de 16v opruimen nu?![]()
gefeliciteerd, geinig bakkie

Tim gefeliciteerd!
Ronald1916V schreef:De 16V gaat opdezelfde manier als jou 19 ja.. Kooi er uit.. interieur er uit.. en dan gewoon wachten tot ie vanzelf weg looptpaulvanrooij schreef:dus de 16v opruimen nu?![]()
gefeliciteerd, geinig bakkie
Tim_Coupe schreef:Zo de Clio 16V staat geschorst in de schuur om klaar te maken en op te lappen. Zodra ik onderdelen nodig heb voor mn willie, trek ik die van de 16v af. Aangezien ik voorlopig al mijn vrije tijd in de willie ga steken, en in het rijden daarin, zal er wel nooit iets komen van het opknappen, en zal ie uiteindelijk wel in onderdelen weggaan. Maar wil dat nu nog niet onder ogen zien. Wie 16v onderdelen nodig heeft moet maar vast roepen!
Zo denk jij ook over dat brandweerkrot van je zeker?canonballman schreef:Tim_Coupe schreef:Zo de Clio 16V staat geschorst in de schuur om klaar te maken en op te lappen. Zodra ik onderdelen nodig heb voor mn willie, trek ik die van de 16v af. Aangezien ik voorlopig al mijn vrije tijd in de willie ga steken, en in het rijden daarin, zal er wel nooit iets komen van het opknappen, en zal ie uiteindelijk wel in onderdelen weggaan. Maar wil dat nu nog niet onder ogen zien. Wie 16v onderdelen nodig heeft moet maar vast roepen!
gewoon dicht purren die bendeTim_Coupe schreef:Komt goed Geert, heb al een idee
Nee nee, en die is al ver op weg. veel verder als zijn clio.Steven schreef:Zo denk jij ook over dat brandweerkrot van je zeker?canonballman schreef:Tim_Coupe schreef:Zo de Clio 16V staat geschorst in de schuur om klaar te maken en op te lappen. Zodra ik onderdelen nodig heb voor mn willie, trek ik die van de 16v af. Aangezien ik voorlopig al mijn vrije tijd in de willie ga steken, en in het rijden daarin, zal er wel nooit iets komen van het opknappen, en zal ie uiteindelijk wel in onderdelen weggaan. Maar wil dat nu nog niet onder ogen zien. Wie 16v onderdelen nodig heeft moet maar vast roepen!
zo heb ik er ook nog eentje staancanonballman schreef:Tim_Coupe schreef:Zo de Clio 16V staat geschorst in de schuur om klaar te maken en op te lappen. Zodra ik onderdelen nodig heb voor mn willie, trek ik die van de 16v af. Aangezien ik voorlopig al mijn vrije tijd in de willie ga steken, en in het rijden daarin, zal er wel nooit iets komen van het opknappen, en zal ie uiteindelijk wel in onderdelen weggaan. Maar wil dat nu nog niet onder ogen zien. Wie 16v onderdelen nodig heeft moet maar vast roepen!
Mm, zou voor het eerst zijnTim schreef:Reinier,
Het lijkt erop dat je geen geen gelijk gaat krijgen
Had ik ook niet verwacht inderdaad, met die dikke laag stof er opTim schreef:Nee een zelfgespoten vies kleurtje wannebe goud... Motorkappie zitten geen vouwen in, daar is ook alles mee gezegd, steenslag all the way
Maar er zat zowaar nog glanzende lak op de Clio, verbazingwekkend
Ronald1916V schreef:* kuch kuch.. wat een stof hier in dit topic![]()
Vanavond hebben we deze Clio 16V weer uit de hoek getrokken om er weer mee bezig te gaan...
Zoals sommigen wel gehoord hebben heeft Steven stk z'n 5GTE wat korter gereden op de Ring afgelopen weekend en hij had zich nog ingeschreven voor de CRS dag op Assen, zodoende was ie op zoek naar vervangend vervoer en wij zochten nog iets waarmee de Clio weer tot leven gebracht kon worden. en waar kon dat nou niet beter mee.. precies, waar ie voor gemaakt is.. een Circuitdag![]()
Steven STK, Tim en ik gaan dus even proberen om 'm in minder dan 2 weken tijd klaar maken.. en er zit nogal wat werk aan na een jaartje stilstaan in de hoek, wat moet er nog gebeuren. (ik vergeet vast nog iets)
- Schokbrekers achter monteren (vanavond gedaan)
- Voorscherm vastzetten
- Voorbumper monteren
- Motorkap monteren
- Aandrijfassen monteren
- Uitlaat monteren
- Koelsysteem aansluiten
- Motorolie er in
- Versnellingsbakolie er in
- Koelvloeistof er in
- Dorpel linksachter lassen
- APK
- Middagje testvliegen op een verlaten industrieterein
- CRS Dag Assen![]()
Donderdagavond weer verder !
Ik heb een setje m10 helicoils, gratis te leen.Steven(stk) schreef:Ronald1916V schreef:* kuch kuch.. wat een stof hier in dit topic![]()
Vanavond hebben we deze Clio 16V weer uit de hoek getrokken om er weer mee bezig te gaan...
Zoals sommigen wel gehoord hebben heeft Steven stk z'n 5GTE wat korter gereden op de Ring afgelopen weekend en hij had zich nog ingeschreven voor de CRS dag op Assen, zodoende was ie op zoek naar vervangend vervoer en wij zochten nog iets waarmee de Clio weer tot leven gebracht kon worden. en waar kon dat nou niet beter mee.. precies, waar ie voor gemaakt is.. een Circuitdag![]()
Steven STK, Tim en ik gaan dus even proberen om 'm in minder dan 2 weken tijd klaar maken.. en er zit nogal wat werk aan na een jaartje stilstaan in de hoek, wat moet er nog gebeuren. (ik vergeet vast nog iets)
- Voorscherm vastzetten
- Voorbumper monteren
- Motorkap monteren
- Aandrijfassen monteren
- Uitlaat monteren
- Koelsysteem aansluiten
- Motorolie er in
- Koelvloeistof er in
- APK
- CRS Dag Assen![]()
Donderdagavond weer verder !![]()
gaat goed komen, grootste uitdaging wordt nog even een goede oplossing vinden voor dat boutje aan de versnellingsbak![]()
Was een halve rtc meeting vanavond
graag, heb zelf ook wel wat , maar denk dat de jouwe nog net iets meer op zitSteven schreef:Ik heb nog wel een setje DS2500 over met iets van 40% vlees, moet ik dat zaterdag nog even doneren?
't is M8 dacht ik ? die 3hoek van de aandrijfas ?Martijn Kool schreef:Ik heb een setje m10 helicoils, gratis te leen.Steven(stk) schreef:Ronald1916V schreef:* kuch kuch.. wat een stof hier in dit topic![]()
- Voorscherm vastzetten
- Voorbumper monteren
- Motorkap monteren
- Aandrijfassen monteren
- Uitlaat monteren
- Koelsysteem aansluiten
- Motorolie er in
- Koelvloeistof er in
- APK
- CRS Dag Assen![]()
Donderdagavond weer verder !![]()
gaat goed komen, grootste uitdaging wordt nog even een goede oplossing vinden voor dat boutje aan de versnellingsbak![]()
Was een halve rtc meeting vanavond
pm maar oid
Top, las ik nu ergens dat er daarna gestapt ging worden ?, zo ja dan ben ik er wel bij als ik me nog kan inschrijvenSteven schreef:Ben je er zaterdag ook bij met karten Steve? Kom ook man
Zal even zoeken, zag ze zaterdag nog liggen.
toch wel authentieke astra olie he ?Timmie82 schreef:Ik wil graag 4 liter motorolie doneren
We hangen gewoon die 10 meter carterontluchting slang van de astra rechtstreeks in de oliedop van clioRobke schreef:Waarschijnlijk komt die olie dan uit een KC blik.