Kartmeeting Oldenzaal-> Dinsdag 20 juli!
waaromdolf jans schreef: Laat ook nog even allemaal weten met welke Renault je komt....![]()

Immer wieder die verdammte Holländer
Voor het idee van een RENAULT TC meeting,-Ray- schreef:waaromdolf jans schreef: Laat ook nog even allemaal weten met welke Renault je komt....![]()
zo te zien gaat dat niet helemaal lukken

Verder slecht nieuws: volgens de berichten gaat het niet regenen

ook weer jammer
Vooruit dan maar, ook nog goed nieuws:
HET GAAT DEFINITIEF DOOR !!!!!!!!!!!!!!!

clio 2 phase 2 1.6 16v dynamique 'H&R'
Neef, rijd jij met ons of wij met jou? Er was nog wel een soort van uitgaansidee achteraf daar, dus weet niet hoe laat we thuis zijn-Ray- schreef:waaromdolf jans schreef: Laat ook nog even allemaal weten met welke Renault je komt....![]()

Anders gaan wij apart met de Zantia, maar jij kan ook daarmee mee of we gaan in de pimpass Lagoena

werk eerst dat uitgaansidee maar eens uit, dan zal papa eens kijken of ie wel mee wil met het jonge grut 

is dat inclusief of exclusief Haas 

weer effe to the point:
OP VELER VERZOEK;
Zaterdag 26 September tussen 15.00 en 17.00 tijdens de
2E RENAULT TUNING CLUB KART GRAND PRIX 2009
gaan we het nog eens overdoen maar dan met een finale om 16.30 die 15 minuten duurt
voor slechts 39 euro pp inclusief vrije training (15.00), kwalificatie (15.30),
kleding, helm, mooi weer en twaalf te winnen trofeen:
plaatsen 1 t/m 10 in de race, hoogst geklasseerde 80kgplus deelnemer en snelste tijd van de dag in kwalificatie of race !
LET OP: Vooraf een bespreking om 14.30uur.
Deelnemers:
-Dennis
-Dolf
-Ilco
-Martijn
-Merijn
-Priyantha
-Ray
-Rob
-Rolf
-Ronald
-Steve(n)
-Steven
-Tim
-Timmie
-Tom
Komt u maar
Wie volgt? Er kan nog meer bij
"we want more!!"
OP VELER VERZOEK;
Zaterdag 26 September tussen 15.00 en 17.00 tijdens de
2E RENAULT TUNING CLUB KART GRAND PRIX 2009
gaan we het nog eens overdoen maar dan met een finale om 16.30 die 15 minuten duurt
voor slechts 39 euro pp inclusief vrije training (15.00), kwalificatie (15.30),
kleding, helm, mooi weer en twaalf te winnen trofeen:
plaatsen 1 t/m 10 in de race, hoogst geklasseerde 80kgplus deelnemer en snelste tijd van de dag in kwalificatie of race !
LET OP: Vooraf een bespreking om 14.30uur.
Deelnemers:
-Dennis
-Dolf
-Ilco
-Martijn
-Merijn
-Priyantha
-Ray
-Rob
-Rolf
-Ronald
-Steve(n)
-Steven
-Tim
-Timmie
-Tom

Komt u maar

Wie volgt? Er kan nog meer bij

Laatst gewijzigd door dolf jans op do 24 sep 2009 16:20, 9 keer totaal gewijzigd.
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Mischien dat ik met de 19 16V kom, anders met de Clio..
afhankelijk of ik de 19 klaar kan krijgen voor Zaterdag.

Iedereen met wie ik geen afwijkende afspraken heb gemaakt heeft betaald. Keurig mannen.
Helaas net te weinig om met de noorderzon te vertrekken
.
Bovendien; wat zou ik de kartbaan missen!
Hoop voor Steven dat ze die in Au wel hebben

Helaas net te weinig om met de noorderzon te vertrekken

Bovendien; wat zou ik de kartbaan missen!
Hoop voor Steven dat ze die in Au wel hebben

Haas is er zeker bijMerijn schreef:Ik kom met een Honda Civic... Die gevuld is met Tom, Rob, Dennis en misschien Haas.

volgens mij vangt die neus van jou meer wind dan die pook van mij-Ray- schreef:is dat inclusief of exclusief Haas

@Dolf, Ben er ook bij!

Haas schreef:@Dolf, Ben er ook bij!Ik zal er wel weer overheen lezen, maar waar mag ik het geld naar overmaken?
@ Dolf, tis al gelukt. Geld is overgemaakt naar je!Tom schreef:pm konijn.
@Tom: danku!
Merijn schreef:Gezellig, Haasje!

-
is last minute inschrijving nog mogelijk ?
-
Nee dankjeSteven schreef:Met z'n alle op Priyantha?Tom schreef:wordt wel druk op de baan zo. Nog meer te beuken

i'm in!Steven schreef:Met z'n alle op Priyantha?Tom schreef:wordt wel druk op de baan zo. Nog meer te beuken
Gezellig!Steven(stk) schreef:is last minute inschrijving nog mogelijk ?
@ de rest
We kunnen natuurlijk zeggen dat we Piri niet gezien hebben gezien z'n formaat

Al moet ik eerst maar eens wat harder rijden, outdoor karten gaat me niet enorm goed af... Indoor rijd ik meestal wat meer in de top mee en hier totaal niet

-
Omdat we indoor meestal met z'n 3en rijden ofzo ja.. dan ben je al snel 2e heTim schreef:Gezellig!Steven(stk) schreef:is last minute inschrijving nog mogelijk ?
@ de rest
We kunnen natuurlijk zeggen dat we Piri niet gezien hebben gezien z'n formaat![]()
Al moet ik eerst maar eens wat harder rijden, outdoor karten gaat me niet enorm goed af... Indoor rijd ik meestal wat meer in de top mee en hier totaal niet

Wat een flikkers hier, iedereen doet vervelend tegen mij 
Steven, dat jij trouwens geen last van de weerstand hebt met je neus. En Ronald, stijg jij niet op met dat gewicht zo rond de ondervoedingsgrens?
Zo de toon is weer gezet

Steven, dat jij trouwens geen last van de weerstand hebt met je neus. En Ronald, stijg jij niet op met dat gewicht zo rond de ondervoedingsgrens?
Zo de toon is weer gezet

-
Iedereen heeft dezelfde CW waarde wat betreft neus met een integraalhelm, tenzij de neus zo groot is dat het vizier open moet blijvenTim schreef:Wat een flikkers hier, iedereen doet vervelend tegen mij
Zo de toon is weer gezet

En ik en ondervoedingsgrens, liever opstijgen en er overheen vliegen dan steeds achterop je bumper moeten drukken

wij hebben hetzelfde voordeel als mammouttankers, die hebben ook zo'n "uitstekende steven" (love the wordplay) en snijden makkelijk door het water.