Edit: te laat

pmMartijn Kool schreef:zuur :|, maar gelukkig niets heel ernstigs..
en steven stk?
Inderdaad.. gewoon hapklare overstuur en boem.. maar 't komt wel weer helemaal goed hoorde ik net alTim schreef:Gewoon boem = ho
Nee die begon met een gare rsi, heeft hem opgelapt voor het weekend en is netjes thuis gekomen voor zover ik weetAd van Haperen schreef:en de RSi van sven dan die is ook naar de eeuwige jachtvelden las ik
blok doet het gewoon nogAd van Haperen schreef:o aha verkeerd begrepen dan, en steven is dit een mooie rede om mijn gte blokje in je auto te hangen of is hij zelfs daarvoor te erg er aan toe?
mijn theorie:Martijn Kool schreef:wie gaat er vertellen wat er is gebeurd? ben nu wel erg benieuwd....
Inderdaad.. veel mensen durften niet echt in te halen, maar sommigen overdrijven het ook wel hoor.. al waren sommige weggebruikers het een beetje zat en reden een gat dicht waar ik mijn auto tussen wou zetten.. toen moest ik volgas door waarna ik weer moest stoppen voor de politie.. beetje jammer was datSteven schreef:Achteraan rijden is pas lastig, dat is namelijk het einde van de harmonica, vooral Ronald had af en toe toch behoorlijk moeite om de boel bij te benen als iedereen een auto voorbij was en er volpot vandoor ging.
Is wel het leukste rijden, vind ik