*** Ardennenweekend 2009 *** AFTERCHAT ***
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
schades? watskebeurt?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wij zaten rond 18:00 uur nog bij Hannes te eten, toen we de BMW op een bergingswagen voorbij zagen komen.-Ray- schreef:zo, ik ben ook net 10 minuten binnen, en goed gaar ook.
959 km op de klok, geen toertocht, maar wel erg veel lol gehad. de schademannen zijn veilig thuis, wordt allemaal vervolgd....
ik ga lekker slapen in een ruim bed ipv een smalle natte tent
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Het was weer een gezellig weekend zo.
Wat jammer dat er twee schades zijn. Is wel het risico, maar blijft vervelend.
Toertocht was weer super om te rijden, Luxemburg kent wel erg mooie wegen. De 21 heeft zich in ieder geval weer uit mogen leven, Dick en ik dus ook. 's Avonds waren we opvallend rustig. Je zou haast zeggen dat we een dagje ouder worden.
Riël bedankt voor de organisatie. Had niet begrepen dat je niet naar de Ring ging, anders had ik je nog wel ff een handje gegeven.
Am Ring 1 rondje gereden. Wat en drukte bij de Zufahrt weer.
Op zich een lekker rondje, geen toptijd. Schijnbaar heb ik toch meer rondjes nodig voor wat ritme in het rijden. Daarna met Gabri en GJ bij Hannes een doppeltes Currywurst mit Pommes und Mayo verwerkt. Fijn land, Duitsland.
Daarna naar de WSR wezen kijken. Leuke race in de Mégane Trophy gezien, en daarna een demo van de F1. Ze maakten nog leuke donuts voor onze neus.
GJ zal het filmpje hier nog wel neergooien. (Wel svp het einde editten....)
Rond half 5 zijn we, met veel file, terug naar huis gereden.

Toertocht was weer super om te rijden, Luxemburg kent wel erg mooie wegen. De 21 heeft zich in ieder geval weer uit mogen leven, Dick en ik dus ook. 's Avonds waren we opvallend rustig. Je zou haast zeggen dat we een dagje ouder worden.

Am Ring 1 rondje gereden. Wat en drukte bij de Zufahrt weer.

Rond half 5 zijn we, met veel file, terug naar huis gereden.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
ik heb ook een super weekend gehad !
met dank aan ray jp tim en steven op de heen reis een hoop lol en verders op de campsite was er weer een hoop gezelligheid
samen met de broertjes kroonenburg weer mee naar huis gereden
990 op de teller ging prima met een eigenlijk total loss verklaarde clio rsi
voel me nu eindelijk weer een beetje blij
bedankt iedereen
met dank aan ray jp tim en steven op de heen reis een hoop lol en verders op de campsite was er weer een hoop gezelligheid
samen met de broertjes kroonenburg weer mee naar huis gereden
990 op de teller ging prima met een eigenlijk total loss verklaarde clio rsi

voel me nu eindelijk weer een beetje blij
bedankt iedereen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
Ownee, naja het feit dat STK nog een berichtje achterlaat is al positief, maar zonder neus? Aiai.
Zit weer op werk, maar ben nog steeds te gaar voor woorden; wat een weekend!! 
Dit is wel meteen de laatste keer dat ik een tent neem, maar ik heb medestanders geloof ik
Camping was zoals vanouds weer perfect geregeld (Riël, bedankt!
) ! Veel lol gehad bij de BBQ, maar het lichtje ging bij mij op zich al vroeg uit.. Die nacht amper geslapen en de hele zondag met bonkende koppijn gelopen, maar dat mag de pret echt niet drukken, echt een heerlijk dagje Ring gedaan! 5 ronden gereden en 1 meegereden met Merijn... echt... dit is belachelijk verslavend!
Cliootje heeft zich perfect gehouden. Tis allemaal maar afwachten uiteraard met een nieuw apparaat, maar na wat voorzorgsmaatregelen en werk vooraf, heeft ze het perfect gedaan; zeker gezien het betere afbeulwerk wat Merijn en ik hebben verricht
@Chris, super lachen dat je t zo snel in de gaten had!

@Steven, sja.. tis om te janken van je 5, maar ben blij dat jij en Robert allebei niets hebben overgehouden! Was toch een aardige klap...
@Steven, Ray, Tim, Jean-paul, Tim, Ronald, Priyantha, Joshua.... het was echt een topdag! Sorry dat we geen handje meer hebben gegeven bij de pomp, merijn en ik zaten allebei al half te slapen denk ik...

We waren jullie overigens ook erg snel kwijt op de snelweg, maar jullie zijn over Arnhem gereden denk ik?
@Jean-paul, zonde van je wieltje, maar dat komt wel weer goed toch?
@Merijn, vette shit ouwe! Ik wil weer terug!
Moest gister toen ik naar huis reed nog wel ff denken aan de vrienden... Zou wel erg zuur geweest zijn, maar gelukkig viel t mee
Ze beginnen dat hok inmiddels al te kennen 
@Iedereen bij de camping, was fantastisch gezellig!
@Martijn G, sorry... kreeg je sms toen ik reed en daarna niets meer teruggestuurd....

Dit is wel meteen de laatste keer dat ik een tent neem, maar ik heb medestanders geloof ik

Cliootje heeft zich perfect gehouden. Tis allemaal maar afwachten uiteraard met een nieuw apparaat, maar na wat voorzorgsmaatregelen en werk vooraf, heeft ze het perfect gedaan; zeker gezien het betere afbeulwerk wat Merijn en ik hebben verricht

@Chris, super lachen dat je t zo snel in de gaten had!

@Steven, sja.. tis om te janken van je 5, maar ben blij dat jij en Robert allebei niets hebben overgehouden! Was toch een aardige klap...

@Steven, Ray, Tim, Jean-paul, Tim, Ronald, Priyantha, Joshua.... het was echt een topdag! Sorry dat we geen handje meer hebben gegeven bij de pomp, merijn en ik zaten allebei al half te slapen denk ik...

We waren jullie overigens ook erg snel kwijt op de snelweg, maar jullie zijn over Arnhem gereden denk ik?
@Jean-paul, zonde van je wieltje, maar dat komt wel weer goed toch?

@Merijn, vette shit ouwe! Ik wil weer terug!

@Iedereen bij de camping, was fantastisch gezellig!

@Martijn G, sorry... kreeg je sms toen ik reed en daarna niets meer teruggestuurd....

Haas,
Steef en Tim zijn in ieder geval gewoon over Venlo regeden, maar ik heb gehoord dat de gang er goed in zat.
Ze waren nog geen half uur later thuis dan ik, dus dan weet je het wel. Ik vond 160-170 wel best... Ik heb nu nog steeds een piep in mijn oren. 
Steef en Tim zijn in ieder geval gewoon over Venlo regeden, maar ik heb gehoord dat de gang er goed in zat.

een half uur...? Hmz... wij hebben toch ook niet rustig gereden 
Die brom heb ik ook nog in mijn oren zitten

Die brom heb ik ook nog in mijn oren zitten

Tim en ik hebben heel netjes gereje hoor
Neem dan ook een standaard uitlaatlijn, die bromzooi ga je geen reet harder van en zeker met zo'n gestript interieur heb je herrie zat binnen
Dempende katvervanger, originele midden- en einddemper 4 life y0
Net als W4L, hehe die 231GB

Neem dan ook een standaard uitlaatlijn, die bromzooi ga je geen reet harder van en zeker met zo'n gestript interieur heb je herrie zat binnen

Dempende katvervanger, originele midden- en einddemper 4 life y0

Net als W4L, hehe die 231GB

Das leuk voor als je jong bent en je wilt wat met je ondergemotoriseerde voertuig 
Mijn Williams maakt door alle extra- en verstevigde motorsteunen al herrie zat in het interieur, dan hoef ik er niet ook nog es zo'n brom bij achterin. En dan heb ik het interieur er nog inzitten ook
Naja das iets voor volgend jaar.

Mijn Williams maakt door alle extra- en verstevigde motorsteunen al herrie zat in het interieur, dan hoef ik er niet ook nog es zo'n brom bij achterin. En dan heb ik het interieur er nog inzitten ook

Naja das iets voor volgend jaar.

je kunt wel lullen ouwe, maar je vond dat geknal maar wat mooi

lul toch niet man... heb gewoon de katvervanger van mijn 19 eronder gezet. Bij mijn 1.4S had ik een echte originele immitatie jap-style demper 

Kort maar krachtig, even een paar steekwoorden:
- Rallytoertocht
- Rossen
- Lekker eten
- Veel fun
- Veel ringfun
- Slechte afloop voor sommige
- Gelukkig geen persoonlijk letsel!!!
@ Steven
Foto is inderdaad erg gaaf! Nu nog een loskom foto ala Marcel groene Civic en een 2-wheel Karrusel foto. Canvas is een goed idee! Ronnie eens lief aankijken voor het origineel
@ Steven (STK)
Al gebeld en geregeld waar ik het gister over had? Wel doen he!
- Rallytoertocht
- Rossen
- Lekker eten
- Veel fun
- Veel ringfun
- Slechte afloop voor sommige

- Gelukkig geen persoonlijk letsel!!!
@ Steven
Foto is inderdaad erg gaaf! Nu nog een loskom foto ala Marcel groene Civic en een 2-wheel Karrusel foto. Canvas is een goed idee! Ronnie eens lief aankijken voor het origineel

@ Steven (STK)
Al gebeld en geregeld waar ik het gister over had? Wel doen he!
"WAT?!"
joh....

joh....

-
vergeet ook de lokale rookgordijnen niet, en 100% toename in smog in dorpjes waar we als rtc doorheen gereden hebben 

en ik maar roepen bij de 19 van PiriPiri: "Ze wachten bij de kerk, maar pas op, ze staan te laseren..!!"Martijn schreef:- mazzel bij een luxemburgs kerkje
We komen bij het dorp aan, kerk in zicht, zie ik ineens een 1916v op de linkerbaan 2 auto's inhalen. Lekker bezig...

De helft van de groep heeft dat niet gehoord volgens mijHaas schreef:en ik maar roepen bij de 19 van PiriPiri: "Ze wachten bij de kerk, maar pas op, ze staan te laseren..!!"Martijn schreef:- mazzel bij een luxemburgs kerkje
We komen bij het dorp aan, kerk in zicht, zie ik ineens een 1916v op de linkerbaan 2 auto's inhalen. Lekker bezig...

@ Ronnie
Thnx! Geweldig trouwens hoe je die foto's schiet, blijf me er over verbazen

Sven staat ook op de gevoelige plaat! 
[img]http://www.nordschleife-24.de/bilder/to ... 3125_1.jpg[/img]

[img]http://www.nordschleife-24.de/bilder/to ... 3125_1.jpg[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
En het was een bijzonder fijn ritje.Steven(stk) schreef:vergeet ook de lokale rookgordijnen niet, en 100% toename in smog in dorpjes waar we als rtc doorheen gereden hebben

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- vriendelijk gebarende bewoners 
- restaurantjes met gesloten keukens

- restaurantjes met gesloten keukens

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Onderweg stond nog een oud mannetje ons aan te moedigen, bij een hotel.
Wel leuk dat die jonge meisjes bleven zwaaien naar de anderen, ook nadat Tim Astra voorbij was.
Wel leuk dat die jonge meisjes bleven zwaaien naar de anderen, ook nadat Tim Astra voorbij was.

dove apen....Tim schreef: De helft van de groep heeft dat niet gehoord volgens mij![]()

Ik zit letterlijk mijn wonden nog te likken die ik heb overgehouden aan die 19 van Piri piri, neem je volgende keer een iets beter onderhouden auto mee? 
En op pad zonder goed gereedschap, tiewraps, rubbers, etc. kan natuurlijk ook niet als je een ouwe Reno rijd he... Al was die ductape wel een stap in de goeie richting.
Steve(stk) stuurt de rekening wel, vergeet mijn arbeidsloon niet Steve
Nee niet te betalen in natura...

En op pad zonder goed gereedschap, tiewraps, rubbers, etc. kan natuurlijk ook niet als je een ouwe Reno rijd he... Al was die ductape wel een stap in de goeie richting.
Steve(stk) stuurt de rekening wel, vergeet mijn arbeidsloon niet Steve

-
- Moderator
- Car: MB
effe een korte post (zal straks wel wat langers maken als ik zin heb).
Was zeker weer een leuke weekend
Wat is nou eigenlijk gebeurd met JP dan? Voor dat wiel hoeft die auto toch niet daar te blijven?
Was zeker weer een leuke weekend

Wat is nou eigenlijk gebeurd met JP dan? Voor dat wiel hoeft die auto toch niet daar te blijven?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
-
Ik heb gezien hoe ze de auto bij het schade bedrijf afgeladen hebben, dat ding spoorde / rolde echt niet meer heel jofel. Mijn vijf rolde nog beterTom schreef:hmmmz, lekker dan. WielEN? (dus meer?) en een kromme draagarm van 1 klapband als je langzaam rijd. apart.