Thursday Nightmeeting Maastricht
Aanstaande donderdag dus?
- Wilco + yvonne
- Rob
- Rick
- Bram
- Patrick
- Joopieboy (ovb)
- Riel
- Wilco + yvonne
- Rob
- Rick
- Bram
- Patrick
- Joopieboy (ovb)
- Riel
-
- Contacteer:
Sorry bram dat ik je naam verkeerd had getikt. 
Maar half 9-9 uur ongeveer afspreken?

Maar half 9-9 uur ongeveer afspreken?
-

zal er om 9 uur zijn, kan helaas niet eerder. Tot straks
-
- Contacteer:
Even huiswerk afmaken en dikke kans dat ik ook kom, auto wassen zal er niet bij zitten maar goed. 
Edit: net terug, was erg gezellig, jammer dat ik niet zo lang kon blijven.
Wel vrij kou maar ach, wilco was lekker bezig met de boel te verwarmen en die sjappies met die 106 en snivic tegen over ons die waren ook zwoel bezig.
Achja was leuk, moeten we vaker zo doen.

Edit: net terug, was erg gezellig, jammer dat ik niet zo lang kon blijven.
Wel vrij kou maar ach, wilco was lekker bezig met de boel te verwarmen en die sjappies met die 106 en snivic tegen over ons die waren ook zwoel bezig.
Achja was leuk, moeten we vaker zo doen.

-
leuk om jullie weer te zien

Ik zie dat het bere gezellig was,vind het jammer dat er zo weinig te lezen valt als er een bijeenkomst is geweest.
Ik had het geluk dat ik werk had af te maken in het hotel,aan de ene kant soms minder dat lange werken,....maar aan de andere kant moet ik zorgen voor mijn klanten als zelfstandige.
Dus mijn excuses voor mijn afwezigheid,wij hadden er graag bij willen zijn.
Het is zelf zo erg geweest wat tijd betreft dat ik geen tijd had om de kleur aan te geven bij de spuiter van de kleur waaier terwijl de 5 en delen nu spuit klaar zijn
Ik heb dat gisteren inmiddels wel kunnen gaan doen,maar ja dat maakt eigenlijk niet zoveel uit want er reageert toch geen hond op de vorderingen.
Maar goed ik hoop jullie toch snel te gaan zien weer,
Groetjes Patrick
Ik had het geluk dat ik werk had af te maken in het hotel,aan de ene kant soms minder dat lange werken,....maar aan de andere kant moet ik zorgen voor mijn klanten als zelfstandige.
Dus mijn excuses voor mijn afwezigheid,wij hadden er graag bij willen zijn.
Het is zelf zo erg geweest wat tijd betreft dat ik geen tijd had om de kleur aan te geven bij de spuiter van de kleur waaier terwijl de 5 en delen nu spuit klaar zijn

Ik heb dat gisteren inmiddels wel kunnen gaan doen,maar ja dat maakt eigenlijk niet zoveel uit want er reageert toch geen hond op de vorderingen.
Maar goed ik hoop jullie toch snel te gaan zien weer,
Groetjes Patrick
5 GT TURBO '87, 5 GT TURBO '89, 5 GT TURBO EVO '87, E.B.S. GT TURBO '87
-
- Contacteer:
Lekker bezig patrick en idd jammer dat je er niet bij kon zijn!
Ben benieuwd en houd ons zeker op de hoogte en ik wil hem zeker nog eens aanschouwen.
Succes met de 5!
Ben benieuwd en houd ons zeker op de hoogte en ik wil hem zeker nog eens aanschouwen.

Succes met de 5!

-
- Car: Renault 5 GT Turbo
wordt het niet orgineel kleurtje ?Patrick schreef:
Het is zelf zo erg geweest wat tijd betreft dat ik geen tijd had om de kleur aan te geven bij de spuiter van de kleur waaier terwijl de 5 en delen nu spuit klaar zijn![]()
Groetjes Patrick
PS morgen telefoon aanzetten ik ga weer eens bellen .
vergeet nog eens mijns kont

wilco blue schreef:wordt het niet orgineel kleurtje ?Patrick schreef:
Het is zelf zo erg geweest wat tijd betreft dat ik geen tijd had om de kleur aan te geven bij de spuiter van de kleur waaier terwijl de 5 en delen nu spuit klaar zijn![]()
Groetjes Patrick
PS morgen telefoon aanzetten ik ga weer eens bellen .
vergeet nog eens mijns kont.
Over de kleur zeg ik even niks,is geen origineel reno kleur iig.
Zoals gezegd wordt het een porsche kleur daar door het speciale spuitwerk de auto dan ook sneller wordt

Maar mannen kijken jullie wel op mijn project topic,krijg maar weinig reakties van jullie

Maar goed ik wacht even af en ga na deze week weer eens bellen hoever ze zijn met alles of wanneer het staat te gebeuren.
Maar de kleur is gewoon echt wat ik wil,daar ben ik zeker van.
Uitlaat was ook binnen maar ja eigenlijk hoor je dit gewoon te lezen in het project topic

Maar even btw,ik heb de carburateur laten nakijken van de evo die zogenaamd aangepast was,maar daar zat alleen een andere sproeier in...dus daar was niks aan aangepast!
Over de rest zwijg ik nog even...eerst even mijn blauwe 5 je afmaken en op bouwen en daarna zien we weer verder.
Groeten

-

hoi jooooong
-
- Contacteer:

Jongens,eerlijk.....ik mag niet veel zeggen vanwege 2x afwezigheid maar ik vindt het super slap hier.
Ik begrijp het niet want als ik zie wat onze vrienden Nederlands midden en noorden elkaar te vertellen hebben..................................
Ja ik ben uit gepraat
Ik begrijp het niet want als ik zie wat onze vrienden Nederlands midden en noorden elkaar te vertellen hebben..................................
Ja ik ben uit gepraat

-
binnenkort kan je weer praten als die nieuwe je gaat lukken .
succes ermee is een mooi ding
.
succes ermee is een mooi ding

[img]http://img117.imageshack.us/img117/3448/oktober2009340.th.jpg[/img]
[img]http://img30.imageshack.us/img30/17/oktober2009344.th.jpg[/img]
[img]http://img30.imageshack.us/img30/17/oktober2009344.th.jpg[/img]
Lekke tank?
Nee hoor,..........................
Brandweer was toevallig in de buurt,ik denk bij de pomp"krik je auto eens op",maar verder niks aan de hand hoor 

Patrick schreef:Jongens,eerlijk.....ik mag niet veel zeggen vanwege 2x afwezigheid maar ik vindt het super slap hier.
Ja ik ben uit gepraat
Patrick echt ik kijk echt nog maar weinig in topics

Zo druk met andere zaken, t is niet dat ik het niet vlug lees maar posten is me vaak te veel werk, zeker als ik op t werk zit

Maar je hebt een CABRIO gekocht ?

Zo de EBS is met succes gehaald,mocht een auto ambulance lenen van een maat van me.
Ging de kar halen,en net toen ik op het laatste moment de boel wilde sjecken zei de persoon die me hielp van "ah het licht doet het niet volgens mij"
Ik ben dus op iets te snelle wijze op de plek moeten geraken om ook weer voor het donker thuis te kunnen zijn.
Maar het is goed gegaan,auto staat op de oprit en de plannen worden gesmeed.
nu die witte de deur uit en dan zien we weer verder,
Laat de zomer maar komen

Ging de kar halen,en net toen ik op het laatste moment de boel wilde sjecken zei de persoon die me hielp van "ah het licht doet het niet volgens mij"

Maar het is goed gegaan,auto staat op de oprit en de plannen worden gesmeed.
nu die witte de deur uit en dan zien we weer verder,
Laat de zomer maar komen

-
hey pat, alweer een oud hok gekocht
wel uniek zo`n ebs gt.
kom ik een keer bekijken, wanneer kom jij eens langs in Bung trouwens?
wel uniek zo`n ebs gt.
-
Proficiat met je cabrio!
Als je nog eens een ambulance nodig hebt, dan kan ik ook wat betekenen.
Als je nog eens een ambulance nodig hebt, dan kan ik ook wat betekenen.
Hey Pat,ja kom eens een keer langs om te kijken ja.Patrick L. schreef:hey pat, alweer een oud hok gekocht![]()
wel uniek zo`n ebs gt.
Om te beginnen moet ik je eerst even vragen om je tel nummer daar ik mijn telefoon kwijt ben(even per pm
Maar ik heb nog steeds na weeën van die keer dat ik van de zomer ziek was(achterstand wel te verstaan)
Ik was voornemens om naar jullie te komen,wel even wachten tot een tijd na de bevalling.Maar ja,als je achtestand hebt dan wortdt het even wat moeilijker.
Maar kerel stuur me je nr. even!
BTW je gaa toch mee naar de afsluit meeting hé?
Groetjes
- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=28554Patrick schreef:Wie weet iets van de toertocht aanstaande zondag,kan er niets van terug vinden en zou het leuk vinden om mee te kunnen.
tadaa

- Willem-Jan
- Bestuurslid
- Car: Megane RS Grand Tour
Volgens mij kan je je ook bij Jan van Bezouw inschrijven. Moet je hem even een PM doen op http://www.clubrenaultsportives.nlPatrick schreef:Ik bedoel dat de link voor de inschrijving niet werkt..Patrick schreef:Mooi maar de link werkt nietHelp
-
Geen probleem je hebt mijn tel nr nu. De afsluitmeeting sla ik denk ik over, ik rij wel mee met de toertocht van crs, hopelijk lukt het je nog om inm te schrijvenPatrick schreef:.Patrick L. schreef:hey pat, alweer een oud hok gekocht![]()
wel uniek zo`n ebs gt.
Maar kerel stuur me je nr. even!
BTW je gaa toch mee naar de afsluit meeting hé?
Groetjes

-
ik zal zelfs meerijden .
tot zondag
tot zondag
Wist ik al,leuk dat je meegaat manwilco blue schreef:ik zal zelfs meerijden .
tot zondag

Ben benieuwd hoe het gaat worden,wij hopen op een beetje goed weer.
We gaan trouwens met de cabrio,regen of geen regen....even kijken wat voor vles we in de kuip hebben

BTW heeft iemand een beetje uitleg over de route beschrijving zoals die is in zo'n rally....ik heb dat laatst gezien,maar ik begrijp er geen sodejota van.
-
- Über-Spammer
Tis heel simpel, mits je navigator zich concentreert bij z'n roadboek en niet bij het aantal bomen wat je passeert
Je hebt allemaal hokjes op een pagina, elk hokje heeft de volgende info:
- Soort situatie
- richting met pijl aangegeven
- tot afstand
- afstand van situatie naar situatie (met dagteller rijden dus!)
Gaandeweg rijd je zo de hele route. Verkeerd rijden kan komen door verkeerde afstanden bijelkaar geteld, hokje overslaan etc.
Duudelik?

Je hebt allemaal hokjes op een pagina, elk hokje heeft de volgende info:
- Soort situatie
- richting met pijl aangegeven
- tot afstand
- afstand van situatie naar situatie (met dagteller rijden dus!)
Gaandeweg rijd je zo de hele route. Verkeerd rijden kan komen door verkeerde afstanden bijelkaar geteld, hokje overslaan etc.
Duudelik?
Hahaha,ehhh nee....moeten we zo zien,het zal best wel makkelijk zijn.Maar ik moet rijden en mijn meissie gaat navigeren,en ik heb geen zin in een cat-fight
Ik heb het nog nooit gedaan en ik weet niet hoe snel ze het doorheeft(ik dus ook).Dus misschien als we nu al wat info zouden kunnen vergaren.

Ik heb het nog nooit gedaan en ik weet niet hoe snel ze het doorheeft(ik dus ook).Dus misschien als we nu al wat info zouden kunnen vergaren.