Gaat Priyantha nu mij de baan afrijden? Dan blijf ik wel thuisdolf jans schreef:Komt u maar
Wie volgt?
"we want more!!"
Tevens je kans om afscheid te nemen van onze Steven![]()

haha, je blijft helemaal niet thuis! Na Oldenzaal ga je naar Australie, geen lastminute smoesjes want ik heb al een 'voor op reis' kadootje voor je ......Steven schreef:Gaat Priyantha nu mij de baan afrijden? Dan blijf ik wel thuisdolf jans schreef:Komt u maar
Wie volgt?
"we want more!!"
Tevens je kans om afscheid te nemen van onze Steven![]()
Tim schreef: Wellicht dat ik ook nog even aan kom waaien, Ronald en ik moedig aan moeten alleen eerst onze nieuwe Williams strippen.
HahaTim schreef:Ronald, ik weet niet wat voor verhalen jij tegen iedereen verteld maar deze hoor ik nu wel heel vaak van verschillende personen...?
@ Piri, slopen ben ik heel goed in
Ik wou zeggen.. ik weet WEER van nietsPriyantha schreef:HahaTim schreef:Ronald, ik weet niet wat voor verhalen jij tegen iedereen verteld maar deze hoor ik nu wel heel vaak van verschillende personen...?
@ Piri, slopen ben ik heel goed in
Het valt allemaal reuze mee, het was mijn eigen gedachte
Slopen is ook leuk jaDus veel plezier
Als je nog een helpende hand nodig hebt
Damn ! Tim je bent warm om niet te zeggen heet zoals ze dat vroeger thuis altijd zeiden bij (bijna) goed geraden...Tim schreef:Een familiepak condooms? Daar moet hij het wel een half jaar mee uithouden toch!?
Wellicht dat ik ook nog even aan kom waaien, Ronald en ik moeten alleen eerst onze nieuwe Williams strippen.
Ronald, mede dankzij jouw tips is Clio's klacht waarschijnlijk (wil het nog een paar weken afwachten) verholpen. Hulde man. Zie Wie is Wie of Dolf's Clio onder Clio (ja lekker logisch he?).Ronald1916V schreef: 26September eerst karten
@Dolf, stuur me even een PM met de klacht van de Clio als je wil ?
Dat zou mooi zijn Dolf !, ik moet trouwens nog even lappen voor 't karten.. naja.. 't is nog geen 22Sept. hedolf jans schreef:Ronald, mede dankzij jouw tips is Clio's klacht waarschijnlijk (wil het nog een paar weken afwachten) verholpen. Hulde man. Zie Wie is Wie of Dolf's Clio onder Clio (ja lekker logisch he?).Ronald1916V schreef: 26September eerst karten
@Dolf, stuur me even een PM met de klacht van de Clio als je wil ?![]()
Ik heb het ook net overgemaakt, als het goed is moet het er na 12u zijn.Timmie82 schreef:Geld staat vandaag op rekening! Team Beverwijk komt/betaalt sowieso.
wordt het toch een echte RTC meeting.....Steven schreef:Ik heb het ook net overgemaakt, als het goed is moet het er na 12u zijn.Timmie82 schreef:Geld staat vandaag op rekening! Team Beverwijk komt/betaalt sowieso.
Maareh zoals zaterdag besproken, we gaan daarna de avond in Oldenzaal doorbrengen he? Dus eten en daarna ergens de boel op stelten zetten
Timmie82 schreef:Dolf, wil net het geld overmaken maar zie dat ik m'n kaartlezer niet hier bij me heb op m'n werk. Maak het vanavond alsnog ff over, zodra ik thuis ben!