Read my lips!Geert schreef:ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij/zij die gouden speedlines niet mooi vondt.
Wat een vreselijk lelijke gouden velgen zitten er onder zo'n "williams....."

Read my lips!Geert schreef:ik heb nog nooit iemand horen zeggen dat hij/zij die gouden speedlines niet mooi vondt.
Wat is je telefoon nummer!Geert schreef:dat is niet zeggen, dat is posten
a couple of showers and a thunderstorm in the afternoon
Of met de nieuwe brommer-Ray- schreef:met je GT?
alleen wetter.com is nog positiefTimmie82 schreef:Gatver, alle sites maken nu melding van onweersbuien op zondagmiddag. In de ochtend is het nog wél droog.
Niet beveiligd hoor, gewoon te bekijken op onderstaande link:Ivo van Achthoven schreef:Ja Elmar heeft mooie foto's gemaakt, maar die krijg ik niet online..., heeft een beveiligde site gemaakt waar ze opstaan...
Ga wel even kijken wat ik online kan krijgen, en wie weet leest Elmar stiekem mee...dan gooit ie misschien wel wat online hier...
Peter, van de gele R26.R, had speciale platen laten maken. Ter plekke geen gezeik mee gehad, alleen stonden er vandaag opeens wat vreemde berichten op nurburgring.nl. Iets van een dealer die met een illegaal kenteken reed, want volgens de RDW-site bestond het kenteken niet. Inmiddels hebben ze de titel van het topic alweer aangepast, want de dealer had hier helemaal niets mee te maken. Waar ze zich al niet over kunnen opwinden bij nurburgring.nlLuco/Alpine-racer schreef:Zag wel dat jullie zonder kenteken reden? Geen gezeik mee gehad?