.edit: wel heel gaaf steef, 8 maanden weg

die gaat meteen een holden monaro VSH kopen alleen al voor het geluid . veel plezier daar en pas op voor de overstekendemark 5t schreef:erg tof steefie.
wel effe een dikke V8 kopen he!
en natuurlijk fotos maken van die burnouts
Zijn die beesten dan gek van reetketelsteenHaas schreef:ja..... of juist niet
Klinkt heeeel erg bekend in de oren.Steven schreef:2 weken is ook een beetje zonde als je toch bijna 1k voor een ticket neerlegt m.i.
Heb 5 jaar gewerkt als Constructeur bij een Ingenieursbureau, die baan heb ik dus ook per 1 oktober opgezegd.
Mag evt. wel terugkomen, maar ik denk dat ik toch eens wat anders binnen de werktuigbouwkunde ga zoeken.
Misschien es kijken of ze nog Engineers zoeken bij BMW motorsport ofzo
Dan help ik je weer ff terug in de droom, ik heb ook duizenden km's Australië gezien en heb genoeg kangaroes gezien. Zelfs een vader, moeder en kind waarbij het kind voor onze ogen in de buidel van de moeder dook (de pootjes staken nog uit de buidel) waarna ze alle drie wegsprongen de bosjes weer in.Tom schreef:skippy?Wallabee denk ik eerder
.
Al zal ik je uit die droom helpen. Ik heb duizenden km's australie gezien en niet 1 kangaroe/wallabee in het wild
Die Kangaroo's houden niet zo van dat rode licht denk ik...FunkyFresh schreef:Dan help ik je weer ff terug in de droom, ik heb ook duizenden km's Australië gezien en heb genoeg kangaroes gezien. Zelfs een vader, moeder en kind waarbij het kind voor onze ogen in de buidel van de moeder dook (de pootjes staken nog uit de buidel) waarna ze alle drie wegsprongen de bosjes weer in.Tom schreef:skippy?Wallabee denk ik eerder
.
Al zal ik je uit die droom helpen. Ik heb duizenden km's australie gezien en niet 1 kangaroe/wallabee in het wild
FunkyFresh schreef:Klinkt heeeel erg bekend in de oren.Steven schreef:2 weken is ook een beetje zonde als je toch bijna 1k voor een ticket neerlegt m.i.
Heb 5 jaar gewerkt als Constructeur bij een Ingenieursbureau, die baan heb ik dus ook per 1 oktober opgezegd.
Mag evt. wel terugkomen, maar ik denk dat ik toch eens wat anders binnen de werktuigbouwkunde ga zoeken.
Misschien es kijken of ze nog Engineers zoeken bij BMW motorsport ofzo
Ik ben in januarie een maand in Perth geweest, op familiebezoek.
Hebben toen ook een rondreis gemaakt in WA en ben toch wel gevallen voor het land! Ik werk momenteel als constructeur bij een ingenieursbureau en ga volgend jaar tussen september en december naar Australië. Wil met m'n vriendin gaan kijken hoe het is om daar te wonen en te werken, in eerste instantie voor een jaar en dan zien wel wel.
Heel begrijpelijk dat je gaat, dus ik zou zeggen veel plezier en geniet ervan!
hmm in queensland sprongen ze je rond de oren was mijn belevingTom schreef:skippy?Wallabee denk ik eerder
.
Precies 3 graden negatief heb jij ja, ik heb 1,5 negatief maar daar gaat eerdaags nog wat bij.. sinds ie op Semi's staat is ie wat meer onderstuurt, ben al met de bandenspanning bezig geweest maar krijg 't er niet echt uitTim schreef:Wat ik exact heb weet ik zo niet, ben dat uitlijnrapport kwijt maar richting de 3 graden meen ik. Al is dat een gok.
Tailhappy valt bij mij wel mee, gas los laten resulteert wel in een slide. In de regen met koude semi's achter is trouwens geweldig![]()
Ik hoorde al dat je de R888's niet te hard moet zetten aangezien ze aan dan serieus hard slijten in het midden van het loopvlak, tenminste.. de buurman van ons sleutelhok verhuurt racewagens (Seat Ibiza Cup, Dacia Logan Cup, E36's en velen op R888's) en die wist me te vertellen dat WARM rond de 1.9 Bar wel de max was willen ze lekker presteren.Steven schreef:
Misschien die Semi's achter ook ff iets harder zetten, kep nu rondom 1.8