Je hebt Rob toch?Tom schreef:Iets om te zitten was toch niet nodig daar he?!?!? (om mee te nemen).

enfin beste luisteraars, zoals U ziet heb ik weinig keus!Steven schreef:Hehe ik heb om 11 uur nog een afspraak bij de uitlijnboer![]()
Ray en ik zijn gewoon ergens rond 5 uur wel op de camping, is er nog een leuk terras langs de route waar iedereen rond 4u langskomt? Misschien dat we daar nog even een tussenstop maken dan.
+1Tim schreef:Lijkt mij een goede, al kunnen we ook om 16.00 uur ofzo ergens in dat dorpje afspreken. Daar hebben ze wel leuke terasjes aan de straat. Misschien dat er nog wat leuks te spotten valt
lekker bezigMerijn schreef:Laten we dan streven naar een vertrektijd rond 8 uur, dan zijn we altijd om 9 uur weg.
terrasjes (+uitzicht) altijd goed-Ray- schreef:+1Tim schreef:Lijkt mij een goede, al kunnen we ook om 16.00 uur ofzo ergens in dat dorpje afspreken. Daar hebben ze wel leuke terasjes aan de straat. Misschien dat er nog wat leuks te spotten valt
Uiteraard.-Ray- schreef:qua kampeerspul heb je alleen je eigen tentgear enzo mee. voor het eten en drinken is alles ruim op voorraad,altijd prima geregeld. zelfs stoelen zijn er altijd volop.
wat ik wel ff wil weten Riël, kunnen wij gewoon de camping op als we wat eerder zijn om de tent vast op te fleppen? des te eerder knallen de kurken! in omgekeerde volgorde komt dat niet goed namelijk
-Ray- schreef:qua kampeerspul heb je alleen je eigen tentgear enzo mee. voor het eten en drinken is alles ruim op voorraad,altijd prima geregeld. zelfs stoelen zijn er altijd volop.
wat ik wel ff wil weten Riël, kunnen wij gewoon de camping op als we wat eerder zijn om de tent vast op te fleppen? des te eerder knallen de kurken! in omgekeerde volgorde komt dat niet goed namelijk
Steven schreef:Ja wij stellen ons wel weer op als BBQ team
ik bedoelde eigelijk wat anders, maar thnx anywayTim schreef:Heel goed verzorgd inderdaad Ray, ere wie eer toekomt!
topRiël schreef:Uiteraard.-Ray- schreef:qua kampeerspul heb je alleen je eigen tentgear enzo mee. voor het eten en drinken is alles ruim op voorraad,altijd prima geregeld. zelfs stoelen zijn er altijd volop.