ESP? Is dat niet voor watjes fase 3 rijders

Heb je trouwens nog steeds die monza bandjes op de voorkant of al een keer fatsoenlijke michelins? Of was jij dat niet...?
ESP heeft me al 2x gered bij gladheid op het wegdek door olie o.i.d.Maarten-Jan schreef:Die 1.4Tce zou zeker niet verkeerd geweest zijn!
ESP? Is dat niet voor watjes fase 3 rijders?
Heb je trouwens nog steeds die monza bandjes op de voorkant of al een keer fatsoenlijke michelins? Of was jij dat niet...?
Slipcursus moest met ESP uit, en inderdaad, het is goed op te vangen, mits je goed handeld.Maarten-Jan schreef:Heb nog geen behoefte aan ESP gehad, wat me opvalt is dat je heel ver kan gaan met een RS en als hij dan gaat kun je hem eenvoudig opvangen![]()
Zijn echt serieus goede banden die exalto's, heb er ook een tijdje op rondgereden. Rij nu op pirelli P5000, de helft goedkoper. Op droog iets beter, op nat een stuk minder. Die exalto's zijn op nat bijna net zo goed als op de droog![]()
Maar goed, om daar een keer zoveel voor te betalen, mwoah, dan pas ik me rijstijl in de regen wel aan voor die paar dagen regen per jaar![]()
Er bestaat een GTI en een GTI-R inderdaad, de laatste is de Turbovariant van de GTI met 220PK (standaard... gemiddeld veeeel meerMerijn schreef:Dat zal geen GTI-R zijn geweest.
Wouter de Wit schreef:Arco nog iets??
De H is ook defect.Erik (Schepjes) schreef:Je puntknop blijft hangen.
En nog onverwachter voor mij ............vandaar ook de trage reactie van mijn kant .Arco Straver schreef:Wouter de Wit schreef:Arco nog iets??![]()
Clio 1.8 16V "La Salope Noire" vs. Clio 1.8 16V "Blue Sport look-a-like-met-Deviltrompet" : 1 - 0
Was wel ff lachen.
2 baans weg. Mijnheer gaat plots links staan en ik zet 'm ernaast rechts.
Ff wachten op het rode licht en aan mijn linkerzijde gaat het raampje rechts omlaag. "moeten we gewoon rechtdoor en dan bij de rotonde links ??" "ja. zoiets" ....
Groen licht en ik verwachte het al. Een plompe voet op het gaspedaal en een leuke spurt met goed geluid.
Was wel ff onverwacht Jochem. Pijpie maakt een goed geluidje.
Das nou jammer, leuker is het om steeds naast hem te blijven, dus hij trappen en jij beetje gas bijgevend.Adinsx schreef:.
Verder nog een Clio II 1.4 16v met een gozer erin bij het stoplicht.
Ik stond er al en hij kwam naast me staan.
Big smile, en maar lopen gassen. Even vriendelijk terug gelachen gezwaaid en afscheidt genomen zodra het groen was
Jaja.... en daarom zette je 'm links i.pv. gewoon rechts voor sorteren...Jochem de Haas schreef:En nog onverwachter voor mij ............vandaar ook de trage reactie van mijn kant .Arco Straver schreef:Wouter de Wit schreef:Arco nog iets??![]()
Clio 1.8 16V "La Salope Noire" vs. Clio 1.8 16V "Blue Sport look-a-like-met-Deviltrompet" : 1 - 0
Was wel ff lachen.
2 baans weg. Mijnheer gaat plots links staan en ik zet 'm ernaast rechts.
Ff wachten op het rode licht en aan mijn linkerzijde gaat het raampje rechts omlaag. "moeten we gewoon rechtdoor en dan bij de rotonde links ??" "ja. zoiets" ....
Groen licht en ik verwachte het al. Een plompe voet op het gaspedaal en een leuke spurt met goed geluid.
Was wel ff onverwacht Jochem. Pijpie maakt een goed geluidje.
Oja en hij hield halverwege ff in ....met benzine lampje brande al een tijdje .....
En die halve lengte
"afscheid genomen zodra het groen was"Arno17 schreef:Das nou jammer, leuker is het om steeds naast hem te blijven, dus hij trappen en jij beetje gas bijgevend.Adinsx schreef:.
Verder nog een Clio II 1.4 16v met een gozer erin bij het stoplicht.
Ik stond er al en hij kwam naast me staan.
Big smile, en maar lopen gassen. Even vriendelijk terug gelachen gezwaaid en afscheid genomen zodra het groen was
Deze gast weet heus dat hij het aflegt, maar heeft geen idee wat nou echt het verschil is.
Op deze manier kan je hem overtuigen om ook een RS aan te schaffen, gemiste kan dus!
Nee bij het wat sneller nemen van rotondes en al te hard over hobbels heen rijden liepen de voorwielen aan tegen de verbreders, dat rijd nogal naarTim schreef:Je auto te laag stond? Hij reed op de andere verdieping in de parkeergarage ofzo?
Als hij zijn gas had ingetrapt was hij ook sneller geweest denk ik!Patrick.B schreef:Net een klein sprintje met een BMW 330 i (bwj 2000/01)
Bleef gewoon naast hem rijden.
Net ff op autoweek zitten kijken.
230 pk en in 6.6 sec naar de 100. Dan toch leuk dat je er naast blijft. Op hogere snelheid zal ik het waarschijnlijk afleggen.
Daar begin je inderdaad niets tegen hoor.. m'n pa heeft ook zo'n schip (een 330Ci Coupe dan) en daar zit wel serieus wat meer gang in dan een RSArno17 schreef:Als hij zijn gas had ingetrapt was hij ook sneller geweest denk ik!Patrick.B schreef:Net een klein sprintje met een BMW 330 i (bwj 2000/01)
Bleef gewoon naast hem rijden.
Net ff op autoweek zitten kijken.
230 pk en in 6.6 sec naar de 100. Dan toch leuk dat je er naast blijft. Op hogere snelheid zal ik het waarschijnlijk afleggen.