ACT: Nürburgring
-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Of gewoon even de rommel er onder vandaan halen en fatsoenlijk ophangen, laatste Ringweekend braken mijn rubbers ook steeds.. 2 middelste rubbers waren ook gaar zag ik gister dus gelijk alles even aanpakkenSteven(stk) schreef:gooi er anders gewoon sterkere uitlaatrubbers onder, dan ben je gelijk van het gedoe afTim schreef:Ringeling is gewoon open jaMerijn schreef:Als het goed is gaat RTC met een kleine delegatie op zondag naar de Ring. De Schleife is dan toch gewoon open, of niet?oldskool schreef:gaat er nog iemand van hier naar de WSR op de nurburgring.
het weekend van 19/20 sept.
kan namelyk nog parkeerkaarten regelen als je wilt .
ben er zelf ook maar dan op het circuit .
8.00 - 19.30
Hopen dat de zooi een beetje heel blijft en m'n uitlaat blijft hangen, dat was de vorige keer steeds het punt van zwakheid... Anders flink rondes rijden

-
ik heb er zoiets onder zitten,Tim schreef:Goeie tip, waar koop ik die? zeg ik nu voordat ik op de site van biesheuvel enz. gekeken heb
http://biesheuvel.nl/store/product/7158/80mm
Ja ik blijf bezig met goed ophangen, iedere keer haast gezeur. In het uiterste geval het spul eens los halen en weer vastzetten in combinatie met nieuwe betere rubbers
Morgen maar eens kijken, een nieuw rubber was ook zo stuk na 2 rondjes.
Thnx Stevie

Thnx Stevie

-
Volgens mij zit die einddemper te strak, die moet je even wat bijdraaien ofzo.. hij hing netjes toen ik die nieuwe middenpijp gelast hadTim schreef:Ja ik blijf bezig met goed ophangen, iedere keer haast gezeur. In het uiterste geval het spul eens los halen en weer vastzetten in combinatie met nieuwe betere rubbersMorgen maar eens kijken, een nieuw rubber was ook zo stuk na 2 rondjes.
Thnx Stevie

Neem anders een paar flinke slangenklemmen mee. Paar van mijn uitlaatrubbers zijn ook verstevigd met een slangenklem er om heen. Werkt prima
Zal voor het ringtripje (hey, nu lijkt het alsof ik maar gewoon echt moet gaan
) m'n uitlaat nog even opnieuw ophangen, dat zal ook wel wat schelen.
Ik hoop (weer) dat het droog blijft want ik heb (nogsteeds) zeer weinig profiel op de R888's.
Voorlopig weerbericht: "Considerable clouds" bij maximaal 22 graden. Vooralsnog geen neerslag verwacht.

Ik hoop (weer) dat het droog blijft want ik heb (nogsteeds) zeer weinig profiel op de R888's.
Voorlopig weerbericht: "Considerable clouds" bij maximaal 22 graden. Vooralsnog geen neerslag verwacht.
considerable clouds... dat betekent dus korte broek mee! 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
Ik heb ff een vraagje.
Eind deze maand dacht naar de ring te gaan voor 1 a 2 dagen.
Ik wilde op een woensdag en donderdag, maar nu zie ik dat de baan alleen van 17.45 tot 19.30 geopenend is op deze dagen.
Kan ik verwachten dat het erg druk is rond dit tijdstip? Ik hoef geen 10 rondjes te rijden maar gewoon een paar. Of kan ik beter een keer in het weekend gaan?
Eind deze maand dacht naar de ring te gaan voor 1 a 2 dagen.
Ik wilde op een woensdag en donderdag, maar nu zie ik dat de baan alleen van 17.45 tot 19.30 geopenend is op deze dagen.
Kan ik verwachten dat het erg druk is rond dit tijdstip? Ik hoef geen 10 rondjes te rijden maar gewoon een paar. Of kan ik beter een keer in het weekend gaan?
Nee het zal wel rustig zijn, maar houd er rekening mee dat hij best iets later open kan gaan als er tijdens het evenement ervoor nog even een stevige crash gebeurt.
Daarbij ook, als er tijdens de TF nog iemand is die een klappertje maakt, dan gaat de baan ook niet meer open voor de resterende minuutjes.
Daarbij ook, als er tijdens de TF nog iemand is die een klappertje maakt, dan gaat de baan ook niet meer open voor de resterende minuutjes.
Sunday Day
Mostly cloudy and warm with a couple of thundershowers
High 23°C
RealFeel®: 24°C
View the Hour-By-Hour™ Forecast
Winds: SSW at 8km/h
Wind Gusts: 20 km/h
Max UV Index: Moderate (3)
Thunderstorm
Probability: 31%
Amount of Precipitation: 1.3mm
Amount of Rain: 1.3mm
Amount of Snow: 0.00cm
Hours of Precipitation: 3 Hrs
Hours of Rain: 3 Hrs
Hours of Daylight: 11.9 Hrs

Mostly cloudy and warm with a couple of thundershowers
High 23°C
RealFeel®: 24°C
Winds: SSW at 8km/h
Wind Gusts: 20 km/h
Max UV Index: Moderate (3)
Thunderstorm
Probability: 31%
Amount of Precipitation: 1.3mm
Amount of Rain: 1.3mm
Hours of Precipitation: 3 Hrs
Hours of Rain: 3 Hrs
Hours of Daylight: 11.9 Hrs

-
't is nog maar Dinsdag, 't kan allemaal nog veranderen 

Nieuwe weersverwachting 
Sunday Day
Nice with a full day of sunshine
High 20°C
RealFeel®: 22°C
Winds: NE at 8km/h
Wind Gusts: 11 km/h
Max UV Index: Moderate (4)
Thunderstorm
Probability: 3%
Amount of Precipitation: 0.0mm
Amount of Rain: 0.0mm
Hours of Precipitation: 0 Hrs
Hours of Rain: 0 Hrs
Hours of Daylight: 12.6 Hrs
That's more like it

Sunday Day
Nice with a full day of sunshine
High 20°C
RealFeel®: 22°C
Winds: NE at 8km/h
Wind Gusts: 11 km/h
Max UV Index: Moderate (4)
Thunderstorm
Probability: 3%
Amount of Precipitation: 0.0mm
Amount of Rain: 0.0mm
Hours of Precipitation: 0 Hrs
Hours of Rain: 0 Hrs
Hours of Daylight: 12.6 Hrs
That's more like it
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
absprechen klinkt wel duits toch? 

Wat is dat nou voor woord?
Ik dacht gewoon aan verabreden of vereinbaren, maar dat klinkt niet echt als een date, meer een zakelijke overeenkomst (al wil ik d'r best een tientje toestoppen hoor, na afloop).
Ik denk dat ik het kamperen even oversla en zondagochtend aanrij.

Ik denk dat ik het kamperen even oversla en zondagochtend aanrij.
Laatst gewijzigd door Timmie82 op wo 16 sep 2009 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
die moet dan toch minimaal aan de astra/clio/vijf toch ? 

Hehe, ze is dus min of meer te veroveren?Timmie82 schreef:Ze heeft al een soort van ehh.. waakhond
Bovendien denkt ze dat een Honda Prelude het hoogst haalbare is in het leven dus ze is wel een beetje twisted
Honda Prelude, wat een sickmind

M'n sms naar Duitsland is nog niet afgeleverd. Ze zal wel op school zitten
Wel vreemd dat m'n voorstel-topic op nbr.nl alleen maar wordt gevuld met slap geouwehoer van het bekende zooitje ongeregeld, maar de 'oude forummers' reageren nieteens, terwijl ze wel reageren op de andere topics. Volgens mij hebben ze al meteen door hoe de vork in de steel zit. Jammer. Ik wil zo graag vriendjes worden

Wel vreemd dat m'n voorstel-topic op nbr.nl alleen maar wordt gevuld met slap geouwehoer van het bekende zooitje ongeregeld, maar de 'oude forummers' reageren nieteens, terwijl ze wel reageren op de andere topics. Volgens mij hebben ze al meteen door hoe de vork in de steel zit. Jammer. Ik wil zo graag vriendjes worden