Zal ik ff helpen?-Ray- schreef:verrader! nou ik bak ze wel alleen bruin hoor...

jaja... een kotert en meteen wijze woorden he...-Ray- schreef:optie 1: lekker op tijd, tamme kei
optie 2: tuurlijk, zal ff lekker worden.
oke, toegegeven, we zijn laat, maar maandag is maandag.Riël schreef:DEFINITIEF?
MAANDAG A.S. SLUITEN!
prima! zwarte randjes snij je er zo af!Steven schreef:Zal ik ff helpen?-Ray- schreef:verrader! nou ik bak ze wel alleen bruin hoor...
ik weet het wel!Merijn schreef:Nu nog effe kijken met welke auto we gaan...
Steven schreef:Anders de clio GTT van Haas
Dan maak je wel wat goed inderdaad, waar wacht je nog op.. in een week kun je nog veel doen hoorHaas schreef:Steven schreef:Anders de clio GTT van Haas
Ja, daar zou iedereen écht stijl van achterover slaan
Doe je bokshandschoenen maar alvast aan...-jo- schreef:dat hij die 21 maar eens de sporen geeft, en als dat mini-me luchtfilter er nog steeds opstaat mag je em slaan.
ah... lui zou ik mezelf niet noemen. Ik geef hooguit andere dingen prioriteitRobke schreef:Luie aap dat je d'r bent ook Haasje.
Je zou me nog steeds een keer bellen om mee dat ding in elkaar te trappen, al is dat momenteel wellicht al een jaar geleden ofzo.![]()
Bankzitten boven sleutelen is ook luiHaas schreef:ah... lui zou ik mezelf niet noemen. Ik geef hooguit andere dingen prioriteitRobke schreef:Luie aap dat je d'r bent ook Haasje.
Je zou me nog steeds een keer bellen om mee dat ding in elkaar te trappen, al is dat momenteel wellicht al een jaar geleden ofzo.![]()
Misschien dat Arno en ik wel aanhaken bij jullie.Ronnie schreef:Wordt er eventueel met een groepje naar Maastricht gereden, of rijden we allemaal apart?