Dat is 40 dagen lang nieuwe sponsoren zoeken voor de rtcWouter de Wit schreef:Hier nog 40 vakantiedagen die nog opmoeten
Blijf je wel uit de kasWouter de Wit schreef:Ja Florus, met zoveel auto's heb je wel een goede sponsor nodig. Heb je intresse???![]()
![]()
De betrouwbaarheid is inderdaad al een keertje besproken in een ander stukkie forumantoine schreef:Jacques de meeste mensen zullen wel snappen waarom deze reaktie, het gaat niet over het type auto.jacques schreef:Beetje onzin. Als je de boel goed onderhoudt heb je er geen problemen mee.antoine schreef:Renault 19 zeker![]()
Ga er twee keer per jaar mee naar Spanje en kom zonder problemen terug. Hij heeft al 235 000 gelopen.
heb ik ook geen problemen meeRiël schreef:Kun je je voorstellen hoeveel gelul dat eigenlijk is?
Gemiddeld genomen zou je 4 seconden spreken als je een post zou voorlezen.
80.000 seconden lulverhalen komt neer op 22 uur in een stuk door ouwhoeren.
en dan zijn de berichten van rtc.nl er nog niet eens bij geteldVind meer dan 20K berichten dan ook belachelijk
Ik reed ooit wel eens door een of ander dorp in de Bommelerwaard toen het donker was, zag ik ineens een flits terwijl ik netjes (voor de verandering) 50 reed.Haas in Meuk op Marktplaats topic schreef:jezus... wat een advertentie, het lijkt g********m& tel sell wel, we staan niet op de markt
Als ik ooit iemand zie zitten met zijn afstandsbediening achter zijn ruitje met een stijve tam van 3 cm, denk ik datie een nieuwe voorruit kan bestellen![]()
Echt, wat een rukker... krijg spontaan zin om een m een mailbom of 20 te sturen.
Huh gaven hun gas voor je danRiël schreef:Bweh, geflits op anton coolen laan in eindhoven met 82 na correctie (max 50 ..) dacht dat t een 70 weg was.
Wachten op bericht van de officier, maar zal wel een beste prent worden. Eikels
en de deur gaat nog gewoon normaal open....Maarten-Jan schreef:Dat zijn geen 5 sterren![]()
Laguna 90 km/h vs boom:
http://www.youtube.com/watch?v=2fLg8eQaPyE
3:30