Ik heb nog wat moois op MP gezien, jij ook? Morgenavond meer info, anders heb je straks van die apen die morgenmiddag langs gaan en wij achter het net vissen
Ik heb nog wat moois op MP gezien, jij ook? Morgenavond meer info, anders heb je straks van die apen die morgenmiddag langs gaan en wij achter het net vissen
Inderdaad.. zie je wel verschijnen morgen heb al even wat ruimte gemaakt in de schuur
Inderdaad.. zie je wel verschijnen morgen heb al even wat ruimte gemaakt in de schuur
een 16v met bilsteins, kooi etc?
Nee zo'n ding heb ik al Alleen de Billsteins ontbreken daar.
Om 19.00 uur staat de afspraak.
Die advertentie was erg snel van marktplaats af...
Nee zo'n ding heb ik al Alleen de Billsteins ontbreken daar.
Om 19.00 uur staat de afspraak.
Wat is de advertentie van die 16V dan?
ook weg zie ik net.
De schade clio williams is wel leuk, maar aan de voorwielophanging zit ook genoeg schade, subframe draagarm etc etc.
Is leuk voor wat reserve delen op voorraad te hebben
Wat me trouwens wel op valt bij die Clio's met schade die ik gezien heb, vaak is het de rechterhoek die in mekaar gereden wordt Zelf ook al eens gedaan helaas.
Voor mij hoeft dat inderdaad nooit Ben beetje bij beetje nieuwe onderdelen voor de Williams aan het verzamelen zodat ik hem in 1 keer kan opbouwen met nieuw spul. Alleen de carrosorie is nog een vraagteken
Als die verkocht wordt ben ik nog de enige in DB volgens mij met zo'n kamperbak. Deze ziet er iig van afstand altijd netjes uit. En heb ook niet het idee dat dit een afgetrapte is.
Weet niet of dit interessant is qua prijs/kwaliteit? En wat er nog meer bij komt kijken om een turbo op een 19 16v te bouwen, maar ziet er wel leuk uit http://link.marktplaats.nl/279393573
Whatever schreef:Weet niet of dit interessant is qua prijs/kwaliteit? En wat er nog meer bij komt kijken om een turbo op een 19 16v te bouwen, maar ziet er wel leuk uit http://link.marktplaats.nl/279393573
Spruitstuk is essentieel onderdeel uiteraard maar er komt inderdaad nog wel wat meer bij kijken zoals bijvoorbeeld: grotere injectoren,druk verlagende zuigers (gesmede), map sensor etc etc.
bedankt voor de info, heb net even bij K-tecracing gekeken en is inderdaad nog wel wat meer voor nodig. En als je die prijzen beetje optelt word het er niet goedkoper op
Tim schreef:Wat me trouwens wel op valt bij die Clio's met schade die ik gezien heb, vaak is het de rechterhoek die in mekaar gereden wordt Zelf ook al eens gedaan helaas.
Joh.. zou het ermee te maken kunnen hebben dat rechts voorrang heeft?
Bij mij kwam de vangrail van rechts maar die stond geparkeerd dus dat telt niet. Die Williams in dat topic had ook niks met rechts heeft voorrang te maken. De Clio van de zwager van Martijn Kool zat ook rechts in mekaar al kwam dat weer door een geparkeerde auto dus we moeten op zoek naar een andere verklaring Martijn
Laatst gewijzigd door Tim op ma 14 sep 2009 18:01, 1 keer totaal gewijzigd.