Interessante meuk op marktplaats - Deel 1
Tuurlijk zullen ze dat niet aan je neus hangen ! Dealers zien veel liever een auto binnenkomen met motorschade, daar verdienen ze immers een pak meer aan.
Weet je, laat maar hangen, de info komt van paulus de boskabouter.
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Niet zo Jo.
Als het ergens staat, dan graag een kopie of zo.
Wijhebben een forum om informatie te delen.
Jij geeft iets aan, en wij vragen hoe of wat omdat we dat niet weten.
Zou zonde zijn als het daadwerkelijk zo is en er motorschade ontstaat, terwijl dit voorkomen had kunnen worden.
Preventief vervangen kan ik mee inkomen, geef ik (iemand) (je) zelfs gelijk in.

Als het ergens staat, dan graag een kopie of zo.
Wijhebben een forum om informatie te delen.
Jij geeft iets aan, en wij vragen hoe of wat omdat we dat niet weten.
Zou zonde zijn als het daadwerkelijk zo is en er motorschade ontstaat, terwijl dit voorkomen had kunnen worden.
Preventief vervangen kan ik mee inkomen, geef ik (iemand) (je) zelfs gelijk in.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Als je "Sport" neerzet begint iedereen gelijk VKV te roepen ??? Er zijn wel meer renault dealers die een sport verkopen hoor.Tom schreef:Jo, als dat zo gebleken is in de praktijk dan zal het wel natuurlijk. Ik vind het echter belachelijk dat bij dergelijke standen al nodig is.
Je zou eens aan de VKV medewerkers moeten vragen hoeveel RS'n er al binnen zijn geweest met lagerschade. Geloof me maar dat die info niet vrijgegeven wordt !
Ik kan er zo al 3 belgische opnoemen die op minder dan 150k de lagers eruit hadden liggen en waar de dealer ook gelijk de vinger naar de bestuurder/eigenaar wijst. Iemand een idee wat dergelijke herstellingen opleveren? Laat maar eens een sipelweg een distributie doen met spanrollen, dan schrik je je de tering. Eddie heeft 1500 mogen aftikken bij zen ph1.
Tevens, elke keer hier iets gepost wordt dat niet bij bepaalde heren in hun kraam past dan wordt het gelijk als "onmogelijk" bestempeld of niet "aannemelijk".
-
- Moderator
- Car: MB
Ik snap je reactie niet echt Jo. Ik zeg enkel dat ik het slecht vind dat dergelijke onderdelen blijkbaar zo snel de geest geven (los van het soort auto/merk vind ik dit gewoon slecht in deze tijd).
Ik denk toch dat er idd een aantal benieuwd zijn naar de officiële papieren waarin reno dit voorschrijft.
En wie heeft het over VKV?
Ik denk toch dat er idd een aantal benieuwd zijn naar de officiële papieren waarin reno dit voorschrijft.
En wie heeft het over VKV?
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
das heel simpel uitgelegd maar kan daar helaas weinig over kwijt. Kweet dat het lullig klinkt maar het is niet anders. Ik moet maar es leren men bek te houden.Tom schreef:Ik snap je reactie niet echt Jo. Ik zeg enkel dat ik het slecht vind dat dergelijke onderdelen blijkbaar zo snel de geest geven (los van het soort auto/merk vind ik dit gewoon slecht in deze tijd).
Als die er zijn krijg je die nooit te zien. Ik weet niet of je onlangs al eens in Dieppe geweest bent ? Vorig jaar mocht je geen fotos meer nemen van de fabriek...(met een korreltje zout genomen). Nu mag er zelfs geen fototoestel meer binnen.Tom schreef:Ik denk toch dat er idd een aantal benieuwd zijn naar de officiële papieren waarin reno dit voorschrijft.
Tom schreef:En wie heeft het over VKV?
CChris schreef: Renault Nederland en De Renault Sport Dealer VKV Rotterdam.
Jij hebt duidelijk alleen maar slechte ervaringen met merkdealers.........Misschien alleen met slechte? Als het een goede merkdealer betreft zullen deze dat NOOIT zo doen, daar krijg je namelijk een slechte naam van. Dat wil geen enkele dealer, want die moet er zn brood mee verdienen. Maar goed, denk niet dat we er een speld tussen krijgen, je mag best je bek opentrekken als het zoiets betreft! Graag zelfs, maar sterke meningen/opvattingen etc moeten ook wel goed onderbouwd worden. Jij gelooft mensen ook niet makkelijk, neemt de dingen ook niet zomaar aan denk ik?-jo- schreef:Tuurlijk zullen ze dat niet aan je neus hangen ! Dealers zien veel liever een auto binnenkomen met motorschade, daar verdienen ze immers een pak meer aan.
Mijn bescheiden (onervaren wat betreft RS, maar zeer zeker niet op autotechnisch gebied) mening is op dit moment dat het misschien een advies is. Dit aangezien ik een wpl-chef gesproken heb bij VKV (wat net zo goed iedere andere dealer zou kunnen zijn) en die daar nog nooit van gehoord had. En dat is een medewerker toch?
Neemt niet weg dat ik het alsnog een boeiende discussie vindt en eigenlijk wel de bronnen van dit verhaal zou willen weten. Daar zullen we echter nooit achter komen ben ik bang omdat het "geheim" is.
Zou er nog wel ns met je over willen babbelen in real life, gewoon normaal praten, niet op een forum..... Evt. met 1 van die mensen die dat weten of gezegd hebben.
R 5 Convertible Rulezz
Valt echt wel mee hoor Jo, 2 collega's rijden allebei met een Clio RS uit 2001 met 170dkm en 155dkm (een ex RTC Clio) en die gebruiken hem echt wel goed, blokjes klinken nog prima....
Als je kijkt hoeveel er met lagerschade binnenkomen bij ons is dit aantal echt op 1 hand te tellen..., die info kan ik je geven
Tuurlijk zullen ze er ookzijn met dit soort ptoblemen, maar zal bets wel meevallen is mijn mening.
Als je kijkt hoeveel er met lagerschade binnenkomen bij ons is dit aantal echt op 1 hand te tellen..., die info kan ik je geven

Tuurlijk zullen ze er ookzijn met dit soort ptoblemen, maar zal bets wel meevallen is mijn mening.
dies ook wel weer erg goedkoop ja !Remon-CL10 schreef:Vond deze RS anders ook best goedkoop voor een phase2! http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... ault+sport
Nou ik heb hem gebeld en de Megane RS die hij wil gaan kopen is van zijn broer, welke op zijn plaats de bekende gele Clio V6 bij VKV wil gaan kopen. Ja of ze doen dan dat de Clio RS ingeruild wordt op de V6jacques schreef:Nou, dan weet je meteen wat hij er voor terug krijgt bij inruil.

-
- Contacteer:
leuk project voor iemand http://link.marktplaats.nl/277013001
kijken hoe lang het duurt voordat die ergen in een schuur verdwijnt 

Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
jammer dat hij van 87 is, dat word nooit een oldtimer 

waar ligt die oldtimer grens nu eigenlijk?
-
t/m 86. dus tot 1-1-1987mark 5t schreef:waar ligt die oldtimer grens nu eigenlijk?
Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
31 december 1986 zover ik weet.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
-
te laatArco Straver schreef:31 december 1986 zover ik weet.

Renault Clio III Cup
koolautosport.nl
koolautosport.nl
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... q=gt+turbo
Is misschien al een keer langsgekomen. Is ook een beste prijs wat ervoor gevraagd word..
Is misschien al een keer langsgekomen. Is ook een beste prijs wat ervoor gevraagd word..
mooi karregie voor jou vriendKarp schreef:http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... q=gt+turbo

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Jeetje..wat een geld zeg 

-
waaaaaw
zeker geen slechten deal, wel zonder geschiedenis lijkt me, aangezien het invoer betreft...

zeker geen slechten deal, wel zonder geschiedenis lijkt me, aangezien het invoer betreft...
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
-Ray- schreef:dat moet je eens aan een vrouw uitleggen, dat koopjes niet bestaan...

@: Anthony idd een mooi gttje waar staat deze?
Laatst gewijzigd door Hessel op ma 7 sep 2009 14:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
-
- Über-Spammer
die is van adinsx
Snel van gedachte gewisseld
?!

- Adinsx
- Car: M4 Estate GT205

Ik denk, even onder de aandacht brengen

Ja hij gaat verkocht worden. We hebben er de tijd niet voor inderdaad, en hoe eerder deze verkocht is, hoe eerder er een R19 cabrio komt

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
wispelturige