
ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto
-
- Berichten: 5548
- Lid geworden op: za 6 aug 2005 18:12
- Car: Renault 19 2.0 16V
- Locatie: Zwolle
Je weet toch.. ja tochMerijn schreef:Een Mini boeken met een 19? Ik boek altijd een vakantie bij een reisbureau of via internet, maar dat zal wel aan mij liggen...

moest je daarna niet doekoe passen omdat je juist niet zo hard mocht boeken..? 

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ik zweer het je 

-
- Über-Spammer
- Berichten: 18301
- Lid geworden op: vr 11 feb 2005 16:24
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Gouda
Corsa B GSi vs. Clio 1.8 16V
nadat ik 'm een voorsprong had gegeven... hij ging rap op het pedaal en dacht : mwoah.. why not ff 
Maar goed...blijkt dat die dingen iets van 106 pk's hadden ???


Maar goed...blijkt dat die dingen iets van 106 pk's hadden ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"
Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Gisteren in rotterdam een aanbod gekregen tegen 2 jonge gasten in een zo goed als nieuwe mercedes om een wedstrijdje voor de sleutels. Ik heb het vriendelijk afgeslagen
.

Dit is eigenlijk ookwel het vermelden waard hier, vanmorgen onderweg naar ommen samen met haas in de Turbo II en ik met de 5 een BMW E92 M3 gepest....
Vooraf, natuurlijk is ie sneller, alleen het enorme verschil viel mij eerlijk gezegd tegen..., Haas ging zelfs door tot 215 opde GPS....., die gast kon het wel warderen

Vooraf, natuurlijk is ie sneller, alleen het enorme verschil viel mij eerlijk gezegd tegen..., Haas ging zelfs door tot 215 opde GPS....., die gast kon het wel warderen

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Zo leuk zijn om te weten om wat voor MB het gaat en wat je zelf bestuurt.Tibikazi schreef:Gisteren in rotterdam een aanbod gekregen tegen 2 jonge gasten in een zo goed als nieuwe mercedes om een wedstrijdje voor de sleutels. Ik heb het vriendelijk afgeslagen.
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Komt daar dan het gezegde vandaan:Ivo van Achthoven schreef:Dit is eigenlijk ookwel het vermelden waard hier, vanmorgen onderweg naar ommen samen met haas in de Turbo II en ik met de 5 een BMW E92 M3 gepest....![]()
Vooraf, natuurlijk is ie sneller, alleen het enorme verschil viel mij eerlijk gezegd tegen..., Haas ging zelfs door tot 215 opde GPS....., die gast kon het wel warderen
Er als een Haas van door gaan!
Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
Type aanduiding kon ik niet zien het was een cdi motor en toen hij optrok hoorde ik grof geweld onder de motorkap vandaan komen. Zelf rijd ik een renault 19 16v.Arno17 schreef:Zo leuk zijn om te weten om wat voor MB het gaat en wat je zelf bestuurt.Tibikazi schreef:Gisteren in rotterdam een aanbod gekregen tegen 2 jonge gasten in een zo goed als nieuwe mercedes om een wedstrijdje voor de sleutels. Ik heb het vriendelijk afgeslagen.
-
- Berichten: 60
- Lid geworden op: do 13 mar 2008 17:49
- Locatie: Harmelen, Nieuwegein
de 420cdi is eruit
270 > 250cdi
320 > 350cdi
420 > 450cdi
Laast had ik een E350CGI coupe mee. Loopt goed en ligt als een blok op de weg

270 > 250cdi
320 > 350cdi
420 > 450cdi
Laast had ik een E350CGI coupe mee. Loopt goed en ligt als een blok op de weg
en de terug weg?Ivo van Achthoven schreef:Dit is eigenlijk ookwel het vermelden waard hier, vanmorgen onderweg naar ommen samen met haas in de Turbo II en ik met de 5 een BMW E92 M3 gepest....![]()
Vooraf, natuurlijk is ie sneller, alleen het enorme verschil viel mij eerlijk gezegd tegen..., Haas ging zelfs door tot 215 opde GPS....., die gast kon het wel warderen
een cooper S Works!
hahahahaha ff bij 190 er voorbij!
die gast gaf goed gas zo aan de pluimen te zien!
toch best knap met die oude koffie molen van je ivo

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
r5 gtt vs honda crx v-tech 3-0
kameraad had die gekocht 2dagen geleden heeft hem vandaag al verkocht omdat hij mijn gtt niet kreeg gepakt
volgens hem WAS het rommel nu wilt hem er zelf 1gaan halen
rij wel op 0.9kg boven de gasklep en group a carb en orginele open uitlaatlijn
maar kon mij niet houden tot 165 dan kwam hem wel beetje bij
kameraad had die gekocht 2dagen geleden heeft hem vandaag al verkocht omdat hij mijn gtt niet kreeg gepakt
volgens hem WAS het rommel nu wilt hem er zelf 1gaan halen


rij wel op 0.9kg boven de gasklep en group a carb en orginele open uitlaatlijn
maar kon mij niet houden tot 165 dan kwam hem wel beetje bij
- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Gisteravond genadeloos gelost door de 63-ZK-KZ 
Eerst het voorstuk:
Ik reed op de A12 bij Duiven de snelweg op. Een 'figuur' in een oud type A3 1.9 TDI leek haast te hebben, of mij interessant te vinden om eruit te rijden. Nou goed, lekker er achteraan jagen de invoegstrook op, hij had al moeite met de bocht bij 120
Dus weer even afstand genomen en terwijl hij naar links ging, pas echt doorgetrokken tot de zalige 7000tpm
Rechts er langs en voor hem ingevoegd. Daarna door naar links en even flink doorgereden.
Tot ineens ik een auto met originele xenons zie volgen. Meteen gaan de alarmbellen bij mij af, dus ik laat het gas los, laat rustig de snelheid zakken en omdat er mensen naar links kwamen, iets bijgeremd. In de spiegel kon ik nu zien dat de auto achter me geen blokje onder zijn spiegel had hangen, en er waarschijnlijk maar 1 persoon in zat.
Ik besloot het erop te gokken
Dus, terug naar 3 (we reden 100), 140-> door naar 4 170,180 maar de auto achter me bleef me volgen. Door naar 5, 210 op de teller en naar rechts.
Geen moment werd het gat echt groter
Ik denk, nu gaan we het krijgen. Toch politie...
Ineens zie ik de lampen iets omhoog komen, terwijl ik 210 aanhield, kwam hij naast me.
Ik keek vluchtig opzij en die kerel stak gewoon een duim naar me op. Toeterde een keer en Mrraauuuwww.. weg was ie
Ik kon nog net zien welk merk het was en beide kanten 2 uitlaten. Het RDW bevestigde mijn vermoeden.
Wat het was?
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 0&cache=no
Slechts 700Nm en 476pk onder de kap

Eerst het voorstuk:
Ik reed op de A12 bij Duiven de snelweg op. Een 'figuur' in een oud type A3 1.9 TDI leek haast te hebben, of mij interessant te vinden om eruit te rijden. Nou goed, lekker er achteraan jagen de invoegstrook op, hij had al moeite met de bocht bij 120

Dus weer even afstand genomen en terwijl hij naar links ging, pas echt doorgetrokken tot de zalige 7000tpm

Rechts er langs en voor hem ingevoegd. Daarna door naar links en even flink doorgereden.
Tot ineens ik een auto met originele xenons zie volgen. Meteen gaan de alarmbellen bij mij af, dus ik laat het gas los, laat rustig de snelheid zakken en omdat er mensen naar links kwamen, iets bijgeremd. In de spiegel kon ik nu zien dat de auto achter me geen blokje onder zijn spiegel had hangen, en er waarschijnlijk maar 1 persoon in zat.
Ik besloot het erop te gokken

Dus, terug naar 3 (we reden 100), 140-> door naar 4 170,180 maar de auto achter me bleef me volgen. Door naar 5, 210 op de teller en naar rechts.
Geen moment werd het gat echt groter

Ik denk, nu gaan we het krijgen. Toch politie...

Ineens zie ik de lampen iets omhoog komen, terwijl ik 210 aanhield, kwam hij naast me.
Ik keek vluchtig opzij en die kerel stak gewoon een duim naar me op. Toeterde een keer en Mrraauuuwww.. weg was ie

Ik kon nog net zien welk merk het was en beide kanten 2 uitlaten. Het RDW bevestigde mijn vermoeden.

Wat het was?
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php ... 0&cache=no
Slechts 700Nm en 476pk onder de kap

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Über-Spammer
- Berichten: 14156
- Lid geworden op: do 5 apr 2001 0:00
- Locatie: Oudewater
- Contacteer:
Tja toen ik de 215 aan tikte ging de bmw nog ff door ......Ivo van Achthoven schreef:Dit is eigenlijk ookwel het vermelden waard hier, vanmorgen onderweg naar ommen samen met haas in de Turbo II en ik met de 5 een BMW E92 M3 gepest....![]()
Vooraf, natuurlijk is ie sneller, alleen het enorme verschil viel mij eerlijk gezegd tegen..., Haas ging zelfs door tot 215 opde GPS....., die gast kon het wel warderen

Ik vond het ook niet verkeerd dat ik redelijk gelijk op ging met jou bleu sport met de T25 op 1 bar onder de gasklep....

Die ouwe perenkist wil nog best ( roken

-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Gelukkig rijden onze blauwe vrienden niet in CLS 55 AMG's maar leuk verhaal Adinsx
Jij komt ze wel elke dag tegen he? Mag blij zijn als ik 1 "speel" kameraadje per week tegen kom 


- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Ik rij 3 tot 4x per week een ommetjeMaarten-Jan schreef:Gelukkig rijden onze blauwe vrienden niet in CLS 55 AMG's maar leuk verhaal AdinsxJij komt ze wel elke dag tegen he? Mag blij zijn als ik 1 "speel" kameraadje per week tegen kom

Ipv vanaf het trainen direct naar huis te rijden (2,5km) tuf ik meestal een kilometer of 20 in de rondte. Niets is zo relaxed als lekker 's avonds laat rond te cruisen, radio zachtjes aan etc..
En tja, dan kom je wel eens, een kameraadje, leuk voor de afleiding

Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Zeker leuk voor de afleiding inderdaad
Enigste wat ik nog wel eens tegenkom zijn golf 3/4 gti's,
nou ja, dat is gewoon zielig (voor die jongens), dus daar doe ik niks mee

Enigste wat ik nog wel eens tegenkom zijn golf 3/4 gti's,
nou ja, dat is gewoon zielig (voor die jongens), dus daar doe ik niks mee

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Maarten-Jan schreef:Zeker leuk voor de afleiding inderdaad![]()
Enigste wat ik nog wel eens tegenkom zijn golf 3/4 gti's,
nou ja, dat is gewoon zielig (voor die jongens), dus daar doe ik niks mee
Die maak ik zelfs het leven zuur.......

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
Ja, zijn echt trage hokken, vaak ook nog volgestouwd met 100 kilo aan audio waar ze nog langzamer van worden
Zelfs zo'n VR6je gaat moeiteloos over de knie wat overigens nooit gewaardeerd wordt door die lui

Zelfs zo'n VR6je gaat moeiteloos over de knie wat overigens nooit gewaardeerd wordt door die lui

-
- Berichten: 4750
- Lid geworden op: za 12 mar 2005 16:06
- Car: Captur EDC130 Intens
- Locatie: Hoofddorp
Die heb ik met de Clio RS inderdaad weleens het leven wat minder prettig gemaakt.Maarten-Jan schreef:Ja, zijn echt trage hokken, vaak ook nog volgestouwd met 100 kilo aan audio waar ze nog langzamer van worden![]()
Zelfs zo'n VR6je gaat moeiteloos over de knie wat overigens nooit gewaardeerd wordt door die lui
Maar voor de huidige RS is het net even te veel van het goede......wacht maar tot ik groot ben.....

Renault Captur II 130EDC Blue Iron/Noir.[/b],Clio IV 0.9 Tce Zen,Renault Captur[s/] 0.9 Tce, Megane dCi 110pk =130pk GT-line, R19 Cabrio,Clio I 16V, Twingo RS, Clio RS, Clio II 1.6,Laguna I 1.8RT,Ford Escort 1.6 bj '87
-
- Berichten: 4641
- Lid geworden op: zo 29 okt 2006 14:06
- Car: R19.R
- Locatie: Assen
hehe
Op een bochtig weggetje zijn de rollen alsnog omgedraaid,
van wat ik heb gehoord ligt zo'n twingo rs heerlijk op de weg

van wat ik heb gehoord ligt zo'n twingo rs heerlijk op de weg

- Adinsx
- Berichten: 6962
- Lid geworden op: do 20 dec 2007 10:37
- Car: M4 Estate GT205
- Locatie: Oosten des lands
Een Twingo RS met cup-onderstel kan harder de rotonde om als ik met de Clio RS. Ontzettend veel verbeterd in die 5 jaar tijd wat dat betreft.Maarten-Jan schreef:heheOp een bochtig weggetje zijn de rollen alsnog omgedraaid,
van wat ik heb gehoord ligt zo'n twingo rs heerlijk op de weg
Alleen mist de Twingo dan het vermogen om weg te rijden.
Ik kom hier in de buurt regelmatig een rode tegen. Qua bochten zijn we aan elkaar gewaagd, vermogen komt hij te kort, maar snelle links-rechts acties, zoals op een rotonde, dan schreeuwt de Clio het eerder uit (samen met ESP) dan de Twingo.

Rijdt wat dat betreft verdomd lekker, alleen zonde dat ze niet de 1.4TCe erin hebben gelegd met een 150pk o.i.d.
Iron Bleu Mégane IV Estate GT205 + Rouge Flammé Clio IV Estate Dynamique TCe90