ACT: Renault 19
Sinds kort een irritant gerammel bij de achteras, klinkt alsof er een krik los in je achterbak ligt.. Het is nogal behoorlijk luid, er hangt voor zover ik kan zien niks los. Iemand een idee?
Trust me. I know what I'm doing.
-
- Contacteer:
Ligt er misschien een krik los in de achterbak?
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
gheh von um wel leuk beantwoord eigenlijk, niet gewoon de uitlaat ofzow?
Een schroef van een van je schokdempers achter wat losgekomen?
Kan ook een fel geluid geven... zeker als je op een hobbelweg rijd...
Of een rubber gescheurd?
Kan ook een fel geluid geven... zeker als je op een hobbelweg rijd...
Of een rubber gescheurd?
-
- Contacteer:
Xabre schreef:hey bijdehand weleens een krik in je aars gehad

En misschien vind ie het wel heel lekker ...

-
- Car: Renault 19 2.0 16V
Xabre schreef:hey bijdehand weleens een krik in je aars gehad
Glekke schreef: Of een rubber gescheurd?
Gaat weer lekker hier of nietJoopieboy schreef: En misschien vind ie het wel heel lekker ...

-
- Contacteer:
Mis je aandacht schat?Ronald1916V schreef:Xabre schreef:hey bijdehand weleens een krik in je aars gehadGlekke schreef: Of een rubber gescheurd?Gaat weer lekker hier of nietJoopieboy schreef: En misschien vind ie het wel heel lekker ...

-
- Car: 19 16v PhII 2.0T
- Contacteer:
Komt met de groene toch wel goed neem ik aan, zoals je zelf zegt staat meer stil dan dat ie rijdXabre schreef:al opgelost, was toch de uitlaat de tegen de as beukte, nieuw rubber en nu hangt ie net iets hoger , en opgelost![]()
morgen met de groene 19 voor de keuring trouwens, w'll see

okay, ik geef toe het blijft een renault
tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhatever schreef:gheh von um wel leuk beantwoord eigenlijk, niet gewoon de uitlaat ofzow?

Toch altijd lache met die 19's hier heRonald1916V schreef:Xabre schreef:hey bijdehand weleens een krik in je aars gehadGlekke schreef: Of een rubber gescheurd?Gaat weer lekker hier of nietJoopieboy schreef: En misschien vind ie het wel heel lekker ...

-
- Contacteer:
De 19 beestjes willen zo nu en dan wel eens stuk gaan dus ja wel wat humor nodig om de moed er in te houdenGlekke schreef:Toch altijd lache met die 19's hier heRonald1916V schreef:Xabre schreef:hey bijdehand weleens een krik in je aars gehadGlekke schreef: Of een rubber gescheurd?Gaat weer lekker hier of nietJoopieboy schreef: En misschien vind ie het wel heel lekker ...

-
- Contacteer:
Haha idd.Roald schreef:
De 19 beestjes willen zo nu en dan wel eens stuk gaan dus ja wel wat humor nodig om de moed er in te houden

-
Vind je ja ? ik vind het wel meevallen eigenlijk als je 'm gewoon binnen laat staan en er niet mee rijdRoald schreef:
De 19 beestjes willen zo nu en dan wel eens stuk gaan

-
- Contacteer:
Ja zo kan ik het ookRonald1916V schreef:Vind je ja ? ik vind het wel meevallen eigenlijk als je 'm gewoon binnen laat staan en er niet mee rijdRoald schreef:

Maar het valt wel mee idd, mag absoluut niet klagen over de mijne, gemiddeld genomen doet ie het eigenlijk altijd

Ben trouwens benieuwd hoe het met je oliekoeler avontuur afloopt, was van plan dezelfde te gaan monteren, maar zwaar drukverlies klinkt me niet echt geweldig in de oren.
Kortom ga spieken hoe jij het oplost om het vervolgens na te apen

-
- Contacteer:
Sja, dan zou je dat wat vaker moeten doen he, iedere keer dat jij ermee rijd is er wel weer iets kapot.Ronald1916V schreef:Vind je ja ? ik vind het wel meevallen eigenlijk als je 'm gewoon binnen laat staan en er niet mee rijdRoald schreef:

Hier staan alle Engelstalige boeken over onze R19's. Het zijn 10 bestanden, over chassis, motor versnellingsbak, electra, cabriodak etc. http://renault.injener.net/19/Renault%2 ... 0Dialogys/
-
Daarom bevalt 't me prima dat ie nu in een hoekje van de schuur stil staatJoopieboy schreef:Sja, dan zou je dat wat vaker moeten doen he, iedere keer dat jij ermee rijd is er wel weer iets kapot.Ronald1916V schreef:Vind je ja ? ik vind het wel meevallen eigenlijk als je 'm gewoon binnen laat staan en er niet mee rijdRoald schreef:

-
- Contacteer:
Neej maar dan heb je zondag je kans gemistXabre schreef:hey bijdehand weleens een krik in je aars gehad

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Car: R19.R
Kans gemist of aars gemist
In elk geval, mijn 19 heeft nu 80.000 km afgelegd, enigste probleem was een bak die begon te gieren. Nog wel mee thuisgekomen (helemaal van uit brabant
).5 Dagen later al een andere bak er onder gechopt. Voor de rest geen enkel probleem mee gehad wat niet onder normaal onderhoud valt 

In elk geval, mijn 19 heeft nu 80.000 km afgelegd, enigste probleem was een bak die begon te gieren. Nog wel mee thuisgekomen (helemaal van uit brabant

groene is vandaag ook weer goedgekeurd..Roald schreef:Komt met de groene toch wel goed neem ik aan, zoals je zelf zegt staat meer stil dan dat ie rijdXabre schreef:al opgelost, was toch de uitlaat de tegen de as beukte, nieuw rubber en nu hangt ie net iets hoger , en opgelost![]()
morgen met de groene 19 voor de keuring trouwens, w'll see![]()
okay, ik geef toe het blijft een renault

kunnen weer een jaartje vooruit

Trust me. I know what I'm doing.
-
totaal niets spannends dus 

-
Zeg dat niet te hard.. zo'n 19 luisterd gewoon mee.. let maar op.. volgende week kapt ie er (weer) meeMaarten-Jan schreef:Kans gemist of aars gemist![]()
In elk geval, mijn 19 heeft nu 80.000 km afgelegd, enigste probleem was een bak die begon te gieren. Nog wel mee thuisgekomen (helemaal van uit brabant).5 Dagen later al een andere bak er onder gechopt. Voor de rest geen enkel probleem mee gehad wat niet onder normaal onderhoud valt

-
Gelukkig luistert ie 30 km verderop op dit moment

-
Hoop 't voor je.. voor mij was 15 km in ieder geval nog niet genoegMaarten-Jan schreef:Gelukkig luistert ie 30 km verderop op dit moment![]()

Ik kan mijn kar gewoon voor slet uitmaken waar die bij staat, en nog flitste die vandaag weer probleemloos door de APK
Thnx Ronald dat het nog even kon!
*edit*
Zie dat m'n forum tijd niet klopt, of Ronald moet tijdens het keuren stiekem hebben zitten RTC-en

*edit*
Zie dat m'n forum tijd niet klopt, of Ronald moet tijdens het keuren stiekem hebben zitten RTC-en

-
Was inderdaad krap aan de tijd (half 5 ofzo ?Tim schreef:Ik kan mijn kar gewoon voor slet uitmaken waar die bij staat, en nog flitste die vandaag weer probleemloos door de APKThnx Ronald dat het nog even kon!
*edit*

En nee.. niet eens zitten RTC'en.. een uur later pas toen ik thuis kwam

-
- Contacteer:
Lange antenne's zijn vet.Xabre schreef:nee lange antenne's =so 90's

En goeie radio onvangst is ook veel waard.