Miss domme vraag, maar wat bedoel je met het torretje?ramon16V schreef:ziet er weer schoon uit zo, en nu nogvan het torretje
Yes en snik snik
Miss domme vraag, maar wat bedoel je met torretje?
-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
de motor 

ik heb identiek dezelfde wagen, op het interieur na. Het is wel een 1.8-8v en eigenlijk valt me dat helemaal niet tegen. Natuurlijk wordt het blok er ook uitgesloopt en vervangen door wat anders maar om op je vraag te antwoorden: hijs echt wel soepel.jacques schreef: Je kunt het proberen. Maar een paar kanttekeningen:
Je mag ongeremd 590 kg trekken en geremd 900 kg trekken.
De 19 16V moest op hellingen behoorlijk zijn best doen. Ik heb geen idee hoe een 1800cc 8 klepper het doet. Het blok is waarschijnlijk soepeler als de 16V. De 16V begint bij 4000 toeren lekker te trekken. Maar Je hebt met een 8 klepper wel 40pk minder.
Ik heb een andere vraag;
de meeste 1.8-8v's hebben een achteras met trommels. Die van mij is voorzien van schijven ??? Speciale uitvoering mssn ?
maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !
-
- Berichten: 2992
- Lid geworden op: za 16 jul 2005 15:49
- Locatie: Staphorst
- Contacteer:
nog wel effe een kappie scoren voor je velg he
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Ja heb ik al op de RTC markt staan. Zijn wel meer kapjes/klepjes die vervangen moeten worden.
andere velgies gekocht. Wel lang overna gedacht of ik originele velgen wou of toch wat anders, maar hier zijn ze:
[img]http://img687.imageshack.us/img687/5135/p1000535.jpg[/img]
[img]http://img687.imageshack.us/img687/5135/p1000535.jpg[/img]
Staat leuk! Nog wel ff een naafkapje scoren hé! 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
ja probleem blijft bestaan, maar gaan van de week nog een paar nieuwe naafringen om, twee nieuwe banden op en dan vier renault doppies.