De oude vind je hier
Erik (Schepjes) schreef:nee dat kan niet, want die dikke ketting met zware bol die z'n vader aan z'n voet hebt vast gebonden ligt nu midden in de showroom bij de Volvo dealer![]()
Ik heb ook een jaar krantenwijken gedaan, was blij dat ik wat anders kon doen, pff... Nu een paar jaar supermarkten, ben erg blij met dit, stukken beter!Adinsx schreef:Goed geregeld dan![]()
Zelf nooit gedaan, bijbaantje bij een dealer.
Had me eigenlijk ook wel leuk geleken, maargoed, na krantenwijkje (lees 9 kranten, 12km fietsen) in een bouwmarkt (Multimate) gestart en daar 5 jaar gewerkt tijdens de HTS tijd.
Daar trek ik nu weer m'n voordeel uit als het huis klaar is eind van het jaarGister met de ex-baas gekletst of ze voor alles goedkoper konden zijn als de buren (Karwei, die geven nu 15% keuzekorting etc..). "wij zijn goedkoper voor jou Tom, ga daar maar vanuit, dat regelen we..."
Maaruh, alleen auto's wassen bij Volvo's? Of ook dikke bakken warm rijden
Erik (Schepjes) schreef:nee dat kan niet, want die dikke ketting met zware bol die z'n vader aan z'n voet hebt vast gebonden ligt nu midden in de showroom bij de Volvo dealer![]()
ze zijn vandaag thuisgekomen, dus de afgelopen nachten heb ik prima geslapen. wel gek zo alleen.Wouter de Wit schreef:En Ray, kom je nog een beetje aan je nachtrust toe?
Wat een eer voor die man dat die tegelijk jarig is met mijWouter de Wit schreef:Vandaag Jarig Jean Ragnotti
idd,.. daar moet je wel iets tussen fabrieken, anders krijg je stotenErik (Schepjes) schreef:mark 5t schreef:
wel moet je volgens mij even 2 terugslagkleppen vlak na elke pomp monteren omdat je anders kans als 1 pomp net iets meer levert dat ie dan de andere tegen gaat werken.
Die man is wel wat ouder dan jou Luco (al zou je dat niet zeggen)Luco/Alpine-racer schreef:Wat een eer voor die man dat die tegelijk jarig is met mijWouter de Wit schreef:Vandaag Jarig Jean Ragnotti![]()
Daarom, een eer voor hem om tegelijkertijd met zon jonge god jarig te zijnWouter de Wit schreef:Die man is wel wat ouder dan jou Luco (al zou je dat niet zeggen)Luco/Alpine-racer schreef:Wat een eer voor die man dat die tegelijk jarig is met mijWouter de Wit schreef:Vandaag Jarig Jean Ragnotti![]()
ziet er goed uit !Merijn schreef:Mocht er nog iemand op zoek zijn naar 1 van de beste betaalbare plasma-tv's (ja, dat is veel beter dan LCD), dan zou ik even op http://www.ibood.com kijken!