Ja mannen,het wordt goed aangepakt...leuk om te zien hoe erolp wordt gereageerd

Dat doet me goed
Vandaag vroeg uit de veren want....!!!

We gaan onze nieuwe aanwinst ophalen.
Wij zijn overeengekomen met amanda,hebben een goeie prijs gemaakt en wij mogen ons de nieuwe eigenaar noemen van de grijze gt turbo
Het is ook hier de bedoeling dat deze auto mooi wordt en goed blijft,maar dat regelen wij samen.
Want het is de bedoeling dat veronique heirin gaat rijden,het leek mij leuk dat zij ook gtt ging rijden en heb haar dat zo voorgesteld en ze ging daar lachend op in.
Ze zag dat helemaal zitten en ze ging er ook helemaal in op,leuk dat je een vriendin hebt die net zo geniet van die kleine bakkies.
We zijn afgelopen week overeen gekomen met de vorige eigenaresse,en ja dat maakte het extra spannend,onderweg was het genieten en ook gisteren op de meeting natuurlijk
Hij staat hier nu voor de deur te pronken,is voor mij ook even een troost zolang de mijne niet klaar is
Nou het eerste wat we gedaan hebben toen we terug kwamen is langs de spuiter,trots laten zien noe de nieuwe aanwinst eruit ziet.
Heb nu ook foto's van de delen die gespoten zijn,spuitplamuur dan wel!
moet toch nog het een en ander gebeuren,maar heb gezegd dat ze rustig aan moeten doen...moet voor ieder leuk en te doen blijven,maar ik heb er alle vertrouwen in.
Onderkanten van de deur bijvoorbeeld waar het iets slecht begon te worden en roest zat hebben ze open gekapt en gestraald en weer dicht gevouwen,wordt opnieuw gekit en behandeld als de koningin haha.
De auto zelf zal volgende week wel worden daar er een grote partij staal gestraald en gespoten moet worden,het is afgesproken dat werken die voor moeten gewoon voor gaan.
Maar er gebeurt genoeg,ben dik tevreden.
We zetten weer wat foto's er op,ook even van de nieuwe aanwinst waar we voorlopig die sport wielen van de blauwe op gaan zetten,ben eens benieuwd hoe dat gaat uitzien
mannen broeders,bedankt voor het lezen...geniet van de foto's en tot de volgende keer