Dat ding rijdt dus ergens hier in de regio rond
Yep, mijn vrouw zag hem voorbij lopen, hij liep bij wijze van tegen een boom aan leek het wel.AnthonyR schreef:Bart had je ook al opgemerkt
klopt. Auto staat in houten. De jongen waar ik mijn gtt heb opgehaald een maand geleden is zijn buurjongen. Als ik even ga zoeken in me mail weet ik de straat ook nog.Lex schreef:Jep![]()
Dat ding rijdt dus ergens hier in de regio rond
[img]http://spots.autogespot.com/files/25_08 ... 1653_2.jpg[/img]Chris schreef:Geen idee. Westerengh is een sloepenboer, hij zal wel van een medewerker zijn...
Uhm... gister in een vlaag van verstandsverbijstering gedelete of zo .... ik kan ze niet meer vinden...Arco Straver schreef:64-GZH-8
In Drachten : Blauwe Twingo II RS CUP MET originele RS achterklepspoiler.
volgen.
ah berschenhoek, dat is echt 10 minuten van mijn loods, pm het adres ff als je wilt dan heb ik een mooi doel voor een testritje morgenAdinsx schreef:Morgen in de omgeving Rotterdam / Bergschenhoek valt vast het een en ander te spotten aan RTC.
11:00 aftrap poetsclinic, einde om 17:00.
Weg en Land 35aSteven(stk) schreef:ah berschenhoek, dat is echt 10 minuten van mijn loods, pm het adres ff als je wilt dan heb ik een mooi doel voor een testritje morgenAdinsx schreef:Morgen in de omgeving Rotterdam / Bergschenhoek valt vast het een en ander te spotten aan RTC.
Arco Straver schreef:Weg en Land 35aSteven(stk) schreef:ah berschenhoek, dat is echt 10 minuten van mijn loods, pm het adres ff als je wilt dan heb ik een mooi doel voor een testritje morgenAdinsx schreef:Morgen in de omgeving Rotterdam / Bergschenhoek valt vast het een en ander te spotten aan RTC.
2661 DC Bergschenhoek
Bestemming:
Weg en Land , Bergschenhoek (NL, 2661)
Afstand :8.8 km
Zonder files : Reistijd 0:09
zal wel een echte Willy zijn danTwingooo schreef: een Donkergroene Clio Williams
ik zag een klein bultje aan komen rijden, denk... die ken ikpaulvanrooij schreef:uurtje geleden een konijn in een 19 in Oss
Un wattuh?Ronald1916V schreef:zal wel een echte Willy zijn danTwingooo schreef: een Donkergroene Clio Williams